Oeh de A2 records stal komt langs!quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Kwam toevallig dit feestje tegen: http://partyflock.nl/party/171258:XXlerator.html Best een nette lineup!
Vet nummer ja, DV8 past echt prima op deze track.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:05 schreef eNGine10 het volgende:
XXlerator ziet er goed uit inderdaadZeker het overwegen waard. Koninginnedag in Arnhem kom ik ook zeker even naar de hardstyle. Gaan toch altijd naar Arnhem dus vind het wel leuk om met een paar vrienden even te stampen.
Iemand dat nummer D.O.N.K.E.Y. gehoord van de Donkey Rollers? Goed nummer vind ikAlleen in het midden zit een beetje een "bleeding for the harder styles" momentje, al is het maar heel kort. Dat klinkt wel even kut.
Linkje?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:05 schreef eNGine10 het volgende:
Iemand dat nummer D.O.N.K.E.Y. gehoord van de Donkey Rollers?
--knip--quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:25 schreef NLS04 het volgende:
Kut pay logic2 kaartjes bestellen en dan in totaal 6,62 euro aan servicekosten rekenen. En voor dat geld mag je dan ook nog zelf je kaartjes uitprinten..
Misschien kan je dat ook wel voor je onderzoek meenemen galbrecht..
[..]
Linkje?
Zou die laatste een re-make zijn van het Hardcore nummer?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
Label: Italian Hardstyle
Catalog Number: ITAL 003
Release Date: April 2010
Format: Vinyl 12" & Digital
Source: http://www.facebook.com/#!/notes/italia ... 7696589150
Tracklist:
A1. Zatox feat. Nikkita - Raw Style
A2. Zatox feat. Nikkita - Poltergeist
B1. Zatox feat. Vamper - The Crew
B2. Zatox - How Much Can U Take
Samples:
A1:
A2:
B1:
Deze man is de koning van de scene op dit moment
Ik vind het ook zo vreemd dat dat per kaartje gaat. Dat is toch gewoon 1 orderquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:25 schreef NLS04 het volgende:
Kut pay logic2 kaartjes bestellen en dan in totaal 6,62 euro aan servicekosten rekenen. En voor dat geld mag je dan ook nog zelf je kaartjes uitprinten..
[..]
Linkje?
Ik hoop het niet, ik hoop dat hij iets origineels produceert.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zou die laatste een re-make zijn van het Hardcore nummer?
http://www.youtube.com/watch?v=UHnMRZqB2A
Staat op Youtube,quote:
Viel mij idd ook op.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:25 schreef NLS04 het volgende:
[..]
ingevuld, geen dankquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:13 schreef galbrecht het volgende:
Voor mijn afstudeeropdracht voer ik een enquete uit onder (potentiele) bezoekers van dance feesten. Zouden jullie mij willen helpen en hem invullen? Je maakt ook nog kans op 2 kaartjes voor een groot festival in Nederland.
Dit is de link: klik
me likequote:
dat stukje met OOOHOOOOHOOOHOOOH vind ik wel nicequote:Op donderdag 25 maart 2010 13:23 schreef ElDani het volgende:
[..]
Staat op Youtube,
Zatox had hem inderdaad gisteren aangekondigd. Toen had ik hem ook erbij gezet. Superrelease weer!
Oeh Shit! ik moet dan ook werken! Er komt weer zo'n presale actie, dan moet ik maar even kijken of ik daarbij hoor.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:48 schreef Koepert het volgende:
Oh trouwens jongens.. Mag ik hier een verzoekje plaatsen?
Als Defqon in de vvk gaat (Zaterdag 17e april) zou iemand voor mij kaartje kunnen fixxen? zelf werken nl..
Nooit uitgekomen.quote:
Ik wil sowieso (das 1) n maat hoogstwaarschijnlijk (is 2) en misschien n derde (das 3) maar zal ff checken, miss dat t 4 worden of meer hahaquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:56 schreef T-Force het volgende:
Ik wil best kaartjes roggelen, maar dan moet ik er natuurlijk wel zeker van zijn dat je ze overkoopt...alhoewel. Ik raak ze toch wel kwijt...so...I'll do my job
mocht ik er door komen, dan bestel ik zoveel mogelijk en afhankelijk van wie van de groep er ook kunnen bemachtigen en wie er allemaal meegaan worden ze verdeeld...maar ik hou je in gedachten hoor kulquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:48 schreef Koepert het volgende:
Oh trouwens jongens.. Mag ik hier een verzoekje plaatsen?
Als Defqon in de vvk gaat (Zaterdag 17e april) zou iemand voor mij kaartje kunnen fixxen? zelf werken nl..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |