quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:10 schreef Bubbz het volgende:
Ik zag vanmiddag al een vlinder!
Alleen geen foto van gemaakt
owquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:17 schreef Netsplitter het volgende:
Leuke foto's maar zou je ze wat willen verkleinen?
Max is 1024pixels.
Goeie kleuren zeg!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:06 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
plaats hier de foto's van de mooie lente dag!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ts heeft wat fototjes gemaakt van crocussen!
Ik zie nietsquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:06 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
plaats hier de foto's van de mooie lente dag!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ts heeft wat fototjes gemaakt van crocussen!
Ja, heb 'm ook nog niet door Photoshop gehaald wat ik wel wil!quote:Op donderdag 1 april 2010 16:10 schreef Ynske het volgende:
@Debsterrdoe jij nou?
jammer dat hij een beetje donker geworden is.
Top! Alleen de middelste zit wel erg veel vaagheid onderin de foto, zeg maar. Maar de kleuren zijn echt heerlijkquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bloemetjes
Wauw, mooi hoor!quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bloemetjes
Mooi! Door die tekst ziet het er helemaal uit als een professionele foto, zou zo een poster bij de Expo kunnen zijn bijvoorbeeld.quote:
dit is ook de reden waarom ik ben gestopt met het voeren van eenden bij mij achter, ze maken elkaar gewoon af voor een stukkie brood... eenden zijn hele wrede beesten...quote:Op zondag 11 april 2010 14:50 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Mooi! Door die tekst ziet het er helemaal uit als een professionele foto, zou zo een poster bij de Expo kunnen zijn bijvoorbeeld.
De brute zijde van lente:
[ afbeelding ]
Gelukkig ontsnapte ze vlak hierna aan het opdringerige drietal, ik vond het zielig.
Ik heb alweer bollenvelden gespotquote:Op zondag 11 april 2010 22:25 schreef Isdatzo het volgende:
Even de TT wat aangepast.
Binnenkort m'n eigen camera ook maar weer eens tevoorschijn trekken. Alhoewel alle krokussen hier alweer weg zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |