Dat zeg je nou wel, maar dat hebben ze eigenlijk wel al...een hele week zelfs met Oktoberfestquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:19 schreef 3keernix het volgende:
dat komt pas als je rokjesdag ook in munchen hebt geintroduceerd
Ja, daar moet ik echt geenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:21 schreef Neelix het volgende:
[..]
Dat zeg je nou wel, maar dat hebben ze eigenlijk wel al...een hele week zelfs met Oktoberfest
dan is het maar goed dat ik er nu zo van heb genotenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:14 schreef 3keernix het volgende:
[..]
en morgen gaat het regenen alweer
Gewoon in de zomer is het ook prima hoor. Ik heb gehoord dat het echt krankzinnig druk is met Oktoberfest. En al helemaal dit jaar omdat het het 200 jarig jubileum is..quote:
En bedankt dat je ook een select groepje hebt laten meegenietenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan is het maar goed dat ik er nu zo van heb genoten
Ja, maar dat was niet meer buitenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:23 schreef Neelix het volgende:
[..]
En bedankt dat je ook een select groepje hebt laten meegenieten
Ja idd ook gehoord. Als het met me school niet lukt ga ik ik daar me slag zijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:23 schreef Neelix het volgende:
[..]
Gewoon in de zomer is het ook prima hoor. Ik heb gehoord dat het echt krankzinnig druk is met Oktoberfest. En al helemaal dit jaar omdat het het 200 jarig jubileum is..
Mensen buiten hebben het toch ook gezien ?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dat was niet meer buiten
Let wel, als je gaat proberen een hotel of camping te krijgen voor die tijd moet je snel zijn anders vervijfvoudigen de prijzen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:24 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ja idd ook gehoord. Als het met me school niet lukt ga ik ik daar me slag zijn
Wait, whut?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:23 schreef Neelix het volgende:
[..]
En bedankt dat je ook een select groepje hebt laten meegenieten
ik ga dan met een T5 transporterquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:26 schreef Neelix het volgende:
[..]
Let wel, als je gaat proberen een hotel of camping te krijgen voor die tijd moet je snel zijn anders vervijfvoudigen de prijzen.
Dat is waarquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:25 schreef Neelix het volgende:
[..]
Mensen buiten hebben het toch ook gezien ?
wait wut?quote:
Nope, misschien moeten we hem even bellen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:30 schreef suikertaartje het volgende:
Weet trouwens iemand waarom ajf in Munchen zit?
Ik heb hem aan zijn foto niet herkend dat hij hier is.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:30 schreef suikertaartje het volgende:
Weet trouwens iemand waarom ajf in Munchen zit?
hier is in de conferentie waar ik zit.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:32 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik heb hem aan zijn foto niet herkend dat hij hier is.
Hij is wel ICT-meneerquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:32 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik heb hem aan zijn foto niet herkend dat hij hier is.
Huppel weet dat welquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:31 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Nope, misschien moeten we hem even bellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |