quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Assiejjjj
pafipo
[ afbeelding ]
Wil je mijn foto verwijderen van fok?quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Assiejjjj
pafipo
[ afbeelding ]
Je kan ook gewoon de hoofdingang van het station pakken en naar spoor vier lopen. It's so simple die treinenquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
prima, weet ik ongeveer waar het isen inderdaad in dezelfde trein Robin, dus lead the way
Teveel slijm in mn longen waardoor ik constant aan het hoesten ben.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:00 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen, wat scheelt er aan dan?
Selmaaquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Assiejjjj
pafipo
[ afbeelding ]
Tis wel erg lekker weer buiten, misschien is een frisse neus zelfs wel even goed voor je.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Teveel slijm in mn longen waardoor ik constant aan het hoesten ben.
Teveel slijm in mn voorhoofdholtes waardoor ik al 2 wcrollen heb weggesnoten en nu ontzettende koppijn heb.
ik ga bijna nooit met de treinquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de hoofdingang van het station pakken en naar spoor vier lopen. It's so simple die treinen
Ik mag straks weer... in die veel te kleine sprinter die weer veel te vol is. Heb er nu al zin inquote:
Heb totaal geen last van krapte in mijn autoquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:19 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Ik mag straks weer... in die veel te kleine sprinter die weer veel te vol is. Heb er nu al zin in
QFT!quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:20 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Heb totaal geen last van krapte in mijn auto
Nee, is echt niet goed als ik nu buiten ga zitten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:15 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Tis wel erg lekker weer buiten, misschien is een frisse neus zelfs wel even goed voor je.
baas boven baas enzoquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:20 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
hmm, das niet bestquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, is echt niet goed als ik nu buiten ga zitten.
Net al even gedaan tot mn ouders thuis kwamen en zeiden dat ik dus beter niet buiten kon zitten, voel me nu alweer een stuk slechter dan voor ik buiten ging zitten.
Heb je Bert al gekregen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:27 schreef IkWilbert het volgende:
idd... dan maar lekker binnen blijven en fokken
Maar wel een stuk minder milieuvriendelijk, jijquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:20 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:27 schreef IkWilbert het volgende:
idd... dan maar lekker binnen blijven en fokken
Ik vroeg me al af wie de eerste zou zijn die er een opmerking over zou maken eigenlijkquote:
Bij deze, hebben we dat ook weer gehadquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wie de eerste zou zijn die er een opmerking over zou maken eigenlijk
Haha, inderdaadquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:35 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Bij deze, hebben we dat ook weer gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |