Serieus... Hij wist dat ik daar een hekel aan heb en dan toch he. Ik heb m mooi alleen achter gelaten en ben met een vriendin de stad in gegaan met zijn autoquote:
Geen idee, maar in de top40 staat alles (pok, rock, dance, trance enz. enz.) Zou betekenen dat je alles leuk vindtquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:18 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
nou enhoe met ik het anders omschrijven.
Ik had toch gezegd dat ik weer een keer mee ga naar zo'n Twente gevalletjequote:Op donderdag 18 maart 2010 14:21 schreef Robinhoo het volgende:
San gaan we ooit nog een keer weer meeten?
Ja duurt nog sowieso tot augustusquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had toch gezegd dat ik weer een keer mee ga naar zo'n Twente gevalletje
Dan bestaat FOK! niet meer!quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:23 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja duurt nog sowieso tot augustus
Ja, Lady Gaga en Lilly Allen vind ik echt tofquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:23 schreef Samzz het volgende:
Ik vind Lady GaGa, Lily Allen en Katy Perry ook leuk
Ik ben FAN!!!, die lui zijn masterlijk!quote:
Zelfde verhaal hierquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:26 schreef IkWilbert het volgende:
Pfff... nog 2,5 uur en dan weekend. Ik ben er aan toe.
Daar zit ik nu, morgen lekker een dagje vrij van werk.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:26 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zelfde verhaal hier, morgen enschede
.
Moet kleren en schoenen kopenquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:27 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Daar zit ik nu, morgen lekker een dagje vrij van werk.
Naar de gemeente, nieuwe vloer uitzoeken... dingen regelen omdat mijn vriendin en ik over een paar weken gaan verhuizenquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Moet kleren en schoenen kopen, druk tijd
.
me 2, alleen naar Enschede voor schoolquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:26 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zelfde verhaal hier, morgen enschede
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |