HS is niet mijn favoriet , maar in het verlengde van Dance/Club is het goed te luisteren.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind Metal en Hardstyle allebei verschrikkelijk
Niet mee eensquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
HS is niet mijn favoriet , maar in het verlengde van Dance/Club is het goed te luisteren.
Okequote:Op donderdag 18 maart 2010 14:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet mee eensVind het allebei gewoon hoe dan ook verschrikkelijk.
Ik ook niet. Kan je nagaan hoe verschrikkelijk ik hardstyle vind.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow zal dan wel over een ander iets zijn gegaan, nee duidelijk, en zal niets mis met hem / haar zijn maar ken de naam niet
.
[..]
Ieder zn mening, dat kan ik dan weer niet aanhoren.
Nee. Ik vond het uit te houden voor die paar tellen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:06 schreef Robinhoo het volgende:
San je vond het best mooi bij de 3 toen.
Elecktro, Drum'n Bass en Rockquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, welke genre is je favoriet dan
?
Paar tellen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik vond het uit te houden voor die paar tellen.
Geef mij maar classic rock, hard rock en dialect rock
Niks boven AC/DC
Alle drie 'te doen'quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Elecktro, Drum'n Bass en Rock
\m/quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:14 schreef Samzz het volgende:
Een ex heeft me voor de grap eens meegenomen naar een hardstyle avond bij een van z'n vrienden thuis. Ik was niet vrolijk
Dat kan ik me heel erg goed voorstellenquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:14 schreef Samzz het volgende:
Een ex heeft me voor de grap eens meegenomen naar een hardstyle avond bij een van z'n vrienden thuis. Ik was niet vrolijk
ik harstyle, house, dance, trance. En top40 is ookw el te doen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:15 schreef ReMcOrE het volgende:
als ik wat andere leuke stijlen moet kiezen naast hardstyle; ga ik voor house, rock en dance
Top40 is geen stijl...quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:17 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ik harstyle, house, dance, trance. En top40 is ookw el te doen.
de meeste muziek van 3FM kan ik ook zeker goed aanhoren jahquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:17 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ik harstyle, house, dance, trance. En top40 is ookw el te doen.
nou enquote:
Nee maar paar tellen is het andere uiterstequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |