Feestje met Nath?quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En ik niet tot 2 aprilIk met veel haar en bakkebaarden
Ja, en misschien komt San ook met een mooie '80's outfitquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
Feestje met Nath?
BAKKEBAARDENquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En ik niet tot 2 aprilIk met veel haar en bakkebaarden
Tuurlijk kan datquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hmm, heel misschien kom ik ook wel. Kan dat? Heb wel zin om een beetje gek te doen.
En dan na de tijd met één of ander mokkel achterin bezig gaan in die grote bus van jouquote:
Is gewoon in Atakquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hmm, heel misschien kom ik ook wel. Kan dat? Heb wel zin om een beetje gek te doen.
Open je nadien de klep even? Het is namelijk niet van binnenuit te openenquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
En dan na de tijd met één of ander mokkel achterin bezig gaan in die grote bus van jou
Tuurlijk wel:quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:10 schreef ReMcOrE het volgende:
maar ik twijfel of dat gaat lijken bij mij
Okequote:Op donderdag 18 maart 2010 19:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is gewoon in Atak8 euro als je het kaartje in de voorverkoop haalt. 10 euro als je m aan de deur haalt
De Fonzquote:
Heb je nog meer foto's van jezelfquote:
Ja hoor, google maar naar "The Fonz". Het zijn overigens wel oude foto's van mij. Tegenwoordig ben ik natuurlijk grijs en kaal. Wat zeg ik, leef ik nog überhaupt?quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Heb je nog meer foto's van jezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |