quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
S&G kan je vinden onder FOK!Userfoto's (zowel foksters als fokkers)
En KPD mag je alleen in met toestemming en hier kun je je melden
Alsjequote:
Ga jij er ook foto's plaatsen danquote:
Misschien welquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ga jij er ook foto's plaatsen dan
quote:
Beterquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:58 schreef lynda het volgende:
Al sinds de jaren 70
Inrichting ed begint ook steeds meer ergens op te lijken![]()
Bijna weekendquote:
Feest!quote:
Hmm dat is wel jammerquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee? Hier ligt weinig id planning eigenlijk
Ach er zal wel wat leuks gebeurenquote:
Aankomend weekend? ik reken er niet opquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ach er zal wel wat leuks gebeuren
Doei doeiquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aankomend weekend? ik reken er niet opdan kan het alleen maar meevallen
tot later![]()
Doegg!quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aankomend weekend? ik reken er niet opdan kan het alleen maar meevallen
tot later![]()
Hmm en daarna dan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:35 schreef NBT het volgende:
nog ander half uur te gaan.........
ohwja, me contract word verlengt....
...helaas maar voor 4 maanden
Fijn weekend Bellerrrrrrrrrquote:
nog maar 5 uurtjes? WTFquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:10 schreef tripack het volgende:
morguuh iedereen![]()
nog maar 5 uurtjes
dit moet ik mijn konijn ook leren
[ afbeelding ]
Echt totaal niet nee...quote:
nog een paar uurtjes, en een hoop bakjes koffiequote:
Haha wat een baas!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:10 schreef tripack het volgende:
morguuh iedereen![]()
nog maar 5 uurtjes
dit moet ik mijn konijn ook leren
[ afbeelding ]
ja dat zag ik ook, raar he.... en ik gebruik FF....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:33 schreef renedis het volgende:
het vreemde is.. direct zie je hem wel?
zag je alleen de link of ook het plaatje zelf in mijn post?
haha , zal het aan me leiding gevende vragen lol..quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:42 schreef NBT het volgende:
[..]
haha , zal het aan me leiding gevende vragen lol..
"ik zie de usericon van renedis niet mag ik een nieuwe pc?"
Ik ben er bang voor...quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:23 schreef WhiteLightning het volgende:
zo , tis Turkse Pizza met kalf en kaas alles erop en eraan tijd
goed ideequote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:23 schreef WhiteLightning het volgende:
zo , tis Turkse Pizza met kalf en kaas alles erop en eraan tijd
Een broodje kaas is al voldoendequote:
en waar mag die naar toe gebracht worden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: typomaoam is voor bazen!
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:51 schreef renedis het volgende:
[..]
en waar mag die naar toe gebracht worden?veenendaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: typo
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
oja klopt.. als ik goed had nagedacht dan had ik dat nog geweten..quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:00 schreef renedis het volgende:
[..]
oja klopt.. als ik goed had nagedacht dan had ik dat nog geweten..
maar dat is iets te ver weg
zit nu in Papendrecht namelijk
De juiste.............................quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:23 schreef lynda het volgende:
* lynda weet weer genoeg...
Tijd voor weekend
ben ik al mee bezigquote:
aaahhhhh....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:51 schreef renedis het volgende:
geen shoarma/turken tent kunnen vinden
dus nu maar een patatje gepakt
hier gewoon italiaanse bol met rosbief en een bolletje met rosbiefquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:51 schreef renedis het volgende:
hmm ik kan je vertellen dat ie weer heerlijk gesmaakt heeft. goeie shit hieroquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:51 schreef renedis het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin in een frikandel speciaalquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:51 schreef renedis het volgende:
Dat moet vast te doen zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel zin in een frikandel speciaalKan iemand me dat even Fed Ex-en?
quote:
Gister wel ja!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:30 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe is het weer in NL? Net zo goed als hier? Blauwe lucht, zon en een graad of 18
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:30 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe is het weer in NL? Net zo goed als hier? Blauwe lucht, zon en een graad of 18
nu bewolktquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:30 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
![]()
woeiquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:39 schreef Sgele het volgende:
Wees gerust! Morgen wordt het hier 22 graden![]()
Waar is hier?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:39 schreef Sgele het volgende:
Wees gerust! Morgen wordt het hier 22 graden![]()
Boekarestquote:
Niks mis meequote:
De brabo leeft nogquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Boekarest![]()
[..]
Niks mis meeHoest met de Brabo?
Zo hoort dat ook hequote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
De brabo leeft nog
Bietje koppijn en vanavond wel stappen
neejoh...... stappen is tijd verspilling...quote:
jij gamed lieverquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:14 schreef NBT het volgende:
[..]
neejoh...... stappen is tijd verspilling...
jouw sociale leven laten beinvloeden hahaquote:
Ja maar ik stap nooooooooit dus een keertje zou wel weer leuk zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:14 schreef NBT het volgende:
[..]
neejoh...... stappen is tijd verspilling...
Ja dat dan weer wel....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar ik stap nooooooooit dus een keertje zou wel weer leuk zijn
Ik pas over anderhalf uurquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jouw sociale leven laten beinvloeden haha
Binnen nu en 30 min naar huis haha
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:30 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik pas over anderhalf uurOp een dode vrijdag!
nee hoor. ok, afsluiten en naar huisquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vervelend?ik ben een beetje besluiteloos denk ik
Fijn weekendquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee hoor. ok, afsluiten en naar huis(note: 18:00 pas thuis)
Fijn weekend!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee hoor. ok, afsluiten en naar huis(note: 18:00 pas thuis)
Geniet er vanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:35 schreef NBT het volgende:
Weekend over 25 minuten.................
Vanavond maar eens flink aan de zuip!
Volgens mij gaat het prima weer worden vandaag! En volgens mij gaat er ook een om 14:45 lekker naar huis vandaag!quote:Op maandag 22 maart 2010 07:49 schreef Bellerophon het volgende:
Waren we weer... gaat weer een mooie dag worden zo te zien, beetje jammer dat ik dan weer aan het werk ben
Meuningquote:
Dan gaat het bij jou regenen en blijft het hier droog, deal?quote:Op maandag 22 maart 2010 08:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
MeuningEn dan hoop ik voor je dat het gaat regenen
Nou van mij mag dat, tering sauna hier op werkquote:Op maandag 22 maart 2010 08:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan gaat het bij jou regenen en blijft het hier droog, deal?
Die gebruikte ik vroeger op school ook altijdquote:Op maandag 22 maart 2010 09:07 schreef tripack het volgende:
morguuh iedereen![]()
ik kon vandaag de smoes gebruiken dat ik te laat was omdat de brug openstond![]()
Ja anders ik wel... erg weinig slaap gehadquote:Op maandag 22 maart 2010 09:26 schreef tripack het volgende:
man ik ben echt nog te moe van het weekend
En dan in ronde 1 neer gaan? Tegen zo'n Sem Schilt typetjequote:Op maandag 22 maart 2010 09:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja anders ik wel... erg weinig slaap gehad
Gister naar K1 MAX geweest (echte bazen zitten aan een VIP tafeltje), lang om half1 op bed en om 5 uur weer eruit
Maar ik ben eruit, ik ga mezelf helemaal kapot trainen om daar over een paar jaar ook in de ring te mogen staan!
Die kerel is gewoon een tank, een bulldozer! Daarbij zal ik idd in ronde 1 neergaanquote:Op maandag 22 maart 2010 09:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan in ronde 1 neer gaan? Tegen zo'n Sem Schilt typetje
ik nog van vrijdagquote:Op maandag 22 maart 2010 09:26 schreef tripack het volgende:
man ik ben echt nog te moe van het weekend
True that is, maar dat is wel meteen de meest mooie klassequote:Op maandag 22 maart 2010 09:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die kerel is gewoon een tank, een bulldozer! Daarbij zal ik idd in ronde 1 neergaan
Maar gelukkig heb je ook verschillende klasses enzo, het is niet alleen maar A klasse wat er vecht in de K1
Had het ook wel graag gezien inderdaadquote:Op maandag 22 maart 2010 09:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
True that is, maar dat is wel meteen de meest mooie klasse
Zo jammer trouwens dat Peter Aerts niet meer heeft kunnen schiteren op het laatste K1 GP Finale in Japan
jah lekkerquote:
ah eindelijk aandachtquote:Op maandag 22 maart 2010 09:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah lekker
* Crazy-M begint alvast aan zijn afscheidsnote voor de BRW![]()
Holladiejeee jee jee holladiejoooo pieperhoi
doe maar koffiequote:Op maandag 22 maart 2010 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ah eindelijk aandacht![]()
* LovelyLady zet een kopje thee voor Crazy-M
en de rest zoekt het maar uit
Ik haat maandag
Hmm dat was ook een leuke pot geweest als die twee tegen elkaar moestenquote:Op maandag 22 maart 2010 09:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Had het ook wel graag gezien inderdaad
Aerts was er gister ook nog even, voor de prijsuitreiking, hij hoefde zelf niet te vechten. Badr Hari en Remy Bonjaski kwamen ook nog ff hallo zeggen, wel cool om die gasten eens in het echt te zien!
Someone got the mondays...quote:Op maandag 22 maart 2010 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ah eindelijk aandacht![]()
* LovelyLady zet een kopje thee voor Crazy-M
en de rest zoekt het maar uit
Ik haat maandag
net naar de wc geweest, nog echt een mannetje hoorquote:Op maandag 22 maart 2010 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent af en toe net een wijf, de ene keer is het thee de andere keer is het koffie
quote:Op maandag 22 maart 2010 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe d'r eens wat aan zou ik zeggen
Vrouwenquote:
Je bent echt vrolijk jaquote:
Meuning WLquote:
Goodluckquote:Op maandag 22 maart 2010 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mezelf nuttig maken als huisvrouw/gastouder
WITTE LICHTTTTTTTTTTTTTTTquote:
op een haar na wel jahquote:Op maandag 22 maart 2010 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
allemaal het weekend weer overleeft ?
oh dat klinkt spannend, wat heb je nu weer gedaan ?quote:
<< Insert sterke verhalen >>quote:Op maandag 22 maart 2010 10:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh dat klinkt spannend, wat heb je nu weer gedaan ?
Vrijdags gezopen en rest van weekend lam gelegenquote:Op maandag 22 maart 2010 10:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh dat klinkt spannend, wat heb je nu weer gedaan ?
whehequote:
en wat vond het lam ervan ?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Vrijdags gezopen en rest van weekend lam gelegen
Godsammequote:Op maandag 22 maart 2010 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wat vond het lam ervan ?
[ afbeelding ]
mja ik heb nog wel een leukere foto hoorquote:Op maandag 22 maart 2010 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn lammetje is leukerderder die ik gefotografeerd heb
[ afbeelding ]
Shoarma is weer meer schaap hequote:Op maandag 22 maart 2010 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik heb nog wel een leukere foto hoor
[ afbeelding ]
je vergeet paard en varken en misschien wel meer soorten ?quote:
Dinosaurusquote:Op maandag 22 maart 2010 11:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je vergeet paard en varken en misschien wel meer soorten ?
zolang het maar lekker is maakt het mij geen ruk uit trouwens
Fukkin Brontoburger!!quote:
godver , jij hebt ook NOOIT genoeg heh.quote:
heeft hij van zijn moederquote:Op maandag 22 maart 2010 11:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
godver , jij hebt ook NOOIT genoeg heh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:42 schreef tripack het volgende:
[..]
heeft hij van zijn moeder
lol , nou makkelijk kan er ook wel bij hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Jawel, ben aan het afvallen, ben nu weer terug naar 3200kcal per dagquote:Op maandag 22 maart 2010 11:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
godver , jij hebt ook NOOIT genoeg heh.
Stel je voorquote:Op maandag 22 maart 2010 13:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jawel, ben aan het afvallen, ben nu weer terug naar 3200kcal per dag
Wat weinigquote:Op maandag 22 maart 2010 13:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Stel je voorIk moet juist meer gaan eten, zat op 900/1000kcal per dag
I knowquote:Op maandag 22 maart 2010 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat weinig
Ik zit op een 1200 ongeveer
Ach jah... that's mequote:
Zo zit ik gewoon in elkaar, eet nooit veelquote:
Oke ja nouja zolang je je er niet wiebelig door voelt waarom dan niet, het is niet zo dat je fysiek zwaar werk doet toch? (anders zat je niet hier op fokquote:Op maandag 22 maart 2010 13:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo zit ik gewoon in elkaar, eet nooit veel
Ow maar dat word ik zo vaakquote:Op maandag 22 maart 2010 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke ja nouja zolang je je er niet wiebelig door voelt waarom dan niet, het is niet zo dat je fysiek zwaar werk doet toch? (anders zat je niet hier op fok)
Dan moet je minder aan die whiskey lurkenquote:
quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 13:43 schreef Ladylike het volgende:
sex?
oh nee ik mag hier niet komen
kusje voor iedereen, omdat het lente is
Ja sorryquote:Op maandag 22 maart 2010 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan moet je minder aan die whiskey lurken
je wilt geen kusje?quote:
hellow Lyndaquote:
Altijd hequote:
Ik wil altijd wel kusjes hoorquote:Op maandag 22 maart 2010 14:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je wilt geen kusje?
[..]
hellow Lynda
*bewolkt buiten*quote:Op maandag 22 maart 2010 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil altijd wel kusjes hoorIk hou van LENTE
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:13 schreef lynda het volgende:
[..]
Ow en hier bedoelde ik LovelyLadyniet die andere
![]()
What's the difference?quote:Op maandag 22 maart 2010 14:13 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
dacht al: uit een ei gevallen?quote:Op maandag 22 maart 2010 14:13 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
dan neem jij hem maarquote:Op maandag 22 maart 2010 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil altijd wel kusjes hoorIk hou van LENTE
quote:
ja kdenk zeg het maar, het is volgens mij nog door niemand gezegd vandaag, en dat kan niet hehquote:
Nou volgens mij kon iedereen het wel een beetje merken dat ik vanmorgen geen zin hadquote:Op maandag 22 maart 2010 14:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja kdenk zeg het maar, het is volgens mij nog door niemand gezegd vandaag, en dat kan niet heh
ach ja , maandag ochtend is altijd zwaarquote:Op maandag 22 maart 2010 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou volgens mij kon iedereen het wel een beetje merken dat ik vanmorgen geen zin had
Heul zwaar... nog even en dan issie voorbijquote:Op maandag 22 maart 2010 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach ja , maandag ochtend is altijd zwaar![]()
inderdaadosquote:
Ik ken het gevoelquote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:56 schreef tripack het volgende:
pff slecht geslapen vannacht volgens mij
zit hier half te slapen
heb je weer een wilde nacht gehad ja ?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:56 schreef tripack het volgende:
pff slecht geslapen vannacht volgens mij
zit hier half te slapen
Zou het?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je weer een wilde nacht gehad ja ?
hmmm zou ik dat in mijn dromen hebben gedaanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je weer een wilde nacht gehad ja ?
mja meeste dromen zijn bedrog volgens een of andere zangerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:24 schreef tripack het volgende:
[..]
hmmm zou ik dat in mijn dromen hebben gedaan
jah das dezelfde zanger die zong dat een of andere schaatser naar binnen moest om goud te winnenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja meeste dromen zijn bedrog volgens een of andere zanger
vandaar dat ie failliet isquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:54 schreef tripack het volgende:
[..]
jah das dezelfde zanger die zong dat een of andere schaatser naar binnen moest om goud te winnen
LOLquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:35 schreef tripack het volgende:
Gangenstelsel onder boulevard Scheveningen ontdekt
dat graven in scheveningen zit echt diep in het bloed van die Duitsers
dat is ook nieuw voor de veranderingquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:27 schreef lynda het volgende:
Woei![]()
HI reperatiecentrum had er zin in dit keer.. binnen een week telefoon gemaakt ipv de 3-4 weken die ze zeiden
daar ben je net 3 minuten te laat meequote:
Mogguh is universeel!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:03 schreef tripack het volgende:
[..]
daar ben je net 3 minuten te laat mee![]()
middaaag
en ik maar denken dat het een verbastering is van morgenquote:
Is het ookquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:07 schreef tripack het volgende:
[..]
en ik maar denken dat het een verbastering is van morgen
Goeiemorgenquote:Op woensdag 24 maart 2010 07:02 schreef Crazy-M het volgende:
ALLOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH Goeiemerge stelletje lamlendige apen![]()
Schud NBT wakker.quote:
Goedemorgen druifjequote:
WHAAAAAAAAAAAaa aaahjoh, ja nu ben ik wel wakker ja...quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Schud NBT wakker.
GOEIEMÊRGEEEEEEEEEEEEE
Gooit water in je gezichtquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:24 schreef NBT het volgende:
[..]
WHAAAAAAAAAAAaa aaahjoh, ja nu ben ik wel wakker ja...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Heeejoh, dat is hardstikke koud manquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:33 schreef WhiteLightning het volgende:
繁體中文版Dank u voor de interactieve chinese bami pangpang lesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zit ik niet mee ...quote:Goedemorgen meneer trippelquote:Nee dank je, doe maar wat AA drinkquote:Gutenmorgen Her Muridaequote:Op woensdag 24 maart 2010 08:56 schreef Muridae het volgende:
Pff, dit wordt een lange dag.
Goeiemorgen allen.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
geen dankquote:
gelukkig is het nog bewolktquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:20 schreef tripack het volgende:
echt geen zin meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gelukkig is het nog bewolkt![]()
en wie komt er zo weer voorbij ?WoeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |