Jou vervelenquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toen ging onze fantasie de vrije loop![]()
Zijn er nog mensen die leuke plannen hebben voor vandaag?
Jij mag datquote:
quote:
Just one secquote:
Suikertaartje nodigde me uit. En het zag er wel gezellig uit eigenlijk.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Neelix wat deed je besluiten om toch mee te gaan posten eigenlijk?
zo beter?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doe het dan gelijk met hoofdletter
HUPPEL HEEFT POMPOMS!quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:21 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Setje pompons voor je verjaardag doen dan?
paars en oranjequote:
Oeps typo, ging neit over ;r tietenquote:
quote:
Wat moet je ermee doen dan? Is niet echt iets boeiends hoor...quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:27 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik moet mijn laptop eerdaags uit elkaar halen... ben er wat benauwd voor...
Nou, hij is gisteravond en vanochtend spontaan uitgevallen, beide keren was ik aan het gamen... ik heb de logs erop nagekeken, ik vermoed dat het ding gewoon te heet wordt... ofwel: even schoonmaken van binnen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat moet je ermee doen dan? Is niet echt iets boeiends hoor...
Het zijn maar een paar schroefjes hoor. Let wel op welke je allemaal loshaalt, iets met garantie enzoquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:30 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nou, hij is gisteravond en vanochtend spontaan uitgevallen, beide keren was ik aan het gamen... ik heb de logs erop nagekeken, ik vermoed dat het ding gewoon te heet wordt... ofwel: even schoonmaken van binnen.
En idd, normaal gesproken stelt het niet heel veel voor, maar Acers schijnen niet de gemakkelijkste te zijn...
Je bent toch niet je grafische chip aan het slopen hè?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:32 schreef 8108139dpths het volgende:
Mijn scherm doet ook raar trouwens. Hij is wat te donker, en ik kan de helderheid niet meer aanpassen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |