zo blijft het een verassingquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:59 schreef Neelix het volgende:
nou ja, en dan niet eens mijn naam in het topic?
Flink wat minder forums, flink wat minder topics, net zoveel onzinquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:00 schreef egeltje1985 het volgende:
En hoe was het hier tien jaar geleden, in de oertijd?
en toch heb je toen vrij snel besloten om niet meer terug te keren? Of was je meer een lurker?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:01 schreef Neelix het volgende:
[..]
Flink wat minder forums, flink wat minder topics, net zoveel onzin
lurken roelz.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
en toch heb je toen vrij snel besloten om niet meer terug te keren? Of was je meer een lurker?
haha zoiets had ik al verwacht.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:04 schreef Neelix het volgende:
[..]
lurken roelz.
Maar toen nam Tweakers nog flink wat tijd van me op en daarna ben ik het eigenlijk stiekem een beetje vergeten...
Heb ik gezegd dat ik geen newb ben?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:05 schreef timmmmm het volgende:
Iemand van 1999 met 30 posts is nog steeds een newb
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:06 schreef DevilsWhore het volgende:
Waar de fuck hebben jullie ;t over?
Daar komt echt geen hondquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:07 schreef Neelix het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat ik geen newb ben?
Al is dat oldbie forum machtig interessant![]()
Welk plaatje heb je het over? Ben nu ook wel benieuwdquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:13 schreef Panda72 het volgende:
proest nu weet ik wat dat plaatje van SF is. Ik had het al aan mijn collega gevraagd en die wist het ook niet. Ik zou hem vertellen wat het is als ik het wist.
Wat is dit voor iets?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Welk plaatje heb je het over? Ben nu ook wel benieuwd
Veel plezier met het aanzwengelen, niet te hard, want je moet die van Marijke straks ook nog doen, toch?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
Rokje is aan, ik ga de 'auto' aanzwengelen
Haha, krijgt je collega ineens een heel ander beeld van je! Tenzij je het heel vaak over vibrators hebt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:13 schreef Panda72 het volgende:
proest nu weet ik wat dat plaatje van SF is. Ik had het al aan mijn collega gevraagd en die wist het ook niet. Ik zou hem vertellen wat het is als ik het wist.
Ik ben erg trotsquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:14 schreef suikertaartje het volgende:
Leuk trouwens, Neelix, zo snel al een TT over jou
Haal dan wel even die spatie weg ja. In de tt is het al tenenkrommend.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:16 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik ben erg trotsMeteen maar tot ondertitel verheven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |