sorry!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:36 schreef blup het volgende:
Waar neem je mee opSD ofwat?
Er staat nergens iets over opslag.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:44 schreef Gizmo6666 het volgende:
Videocompressieformaten MiniDV
Tis een vraag prijs hequote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:51 schreef Prowl het volgende:
Met de helft mag je tegenwoordig al blij zijn
Laat ik nou net toevallig vanmiddag een superdeluxe Sony ook met mini DV met alle opties voor maar 50,= opgehaald hebben
Laten we het eens anders doen ; wat heb jij in je hoofd?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:21 schreef jack4ya het volgende:
Op zich wel interesse, maar bij lange na niet wat jij in je hoofd hebt.
Goh ik kreeg ook al een reactie op mijn camera via MPquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tis een vraag prijs hehet vervelende is dat ik NERGENS kan vinden wat dat ding nu nog kost. Volgens mij istie nie eens meer te koop.
Maar er staat ook op MP geen ad met een prijs
Maar ik heb al een bod van 450 euro! Moet ik hem wel naar nigeria opsturen
Weet je wat het is. Die dingen schrijven gewoon snel af. Leuk of niet maar zo ligt het wel. Zeker als ie al 4 jaar oud is. Vorig jaar hebben we idd een nieuwe gekocht voor 130,- euro. Okay, uitlopende aanbieding, maar toch.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:51 schreef Prowl het volgende:
Met de helft mag je tegenwoordig al blij zijn
Laat ik nou net toevallig vanmiddag een superdeluxe Sony ook met mini DV met alle opties voor maar 50,= opgehaald hebben
Niet een bedrag wat jij leuk vindt, vrees ik.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Laten we het eens anders doen ; wat heb jij in je hoofd?
Roep nou maarquote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:17 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Niet een bedrag wat jij leuk vindt, vrees ik.![]()
Straks beledig ik je nog
Post kan, ophalen in Den Helder of Alkmaar.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:20 schreef jack4ya het volgende:
Waar moet ik dan halen eigenlijk? Of post?
Ik woon midden NL
Hehehe, das altijd nog hoger dan de poster boven jequote:
Tja...je hebt altijd baas boven baas.Ha ha.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:24 schreef Qwea het volgende:
[quote]Op vrijdag 19 maart 2010 22:31 schreef Gizmo6666 het volgende:
[..]
Goh ik kreeg ook al een reactie op mijn camera via MP
Ze blijven het proberen he.
[/quote
Ik heb er al 7 gehad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |