Zelf ben ik een 400m man,- die loop ik ruim beneden de minuut.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:58 schreef Z het volgende:
[..]
Ik heb me nooit specifiek op de 5km gericht. 22 a 23 minuten lijkt me wel een mooie tijd maar het gaat me nu vooral over de beweging.
Bekijk Deadwood, arme.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:26 schreef Gellius het volgende:
Ik begin een beetje tabak te krijgen van die voice-overtjes van Dexter.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:04 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Vooralsnog! Gymnasiummeisjes van achter in de twintig zijn over het algemeen echt do-de-lijk saai. Nul spontaniteit, 6 jaar met dezelfde vriend, ze lachen niet om mijn grapjes.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:04 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Gymnasiummeisjes van achter in de twintig zijn over het algemeen echt do-de-lijk saai.
Het is een van de weinige speeltjes waar jonge baby's iets mee kunnen. Bijna alles aan dat beest is lang (lange benen, lange nek) waardoor het makkelijk is iets vast te pakken. Ook is het erg licht en komt er een geinig piepgeluidje uit. Het ding buigt alle kanten op en is niet kapot te krijgen (nu ja, door Jimmy misschien wel). 't Schijnt bovendien allemaal erg verantwoord gemaakt te zijn, duurzaam of zo.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:15 schreef Marble het volgende:
Ik snap die hype rond die giraffe niet. Opeens zijn ze overal en ik zie the appeal niet echt. Kun jij dat uitleggen Claudia?
Ik overweeg hem een speeltje van Ivan te gunnen.quote:
Is dat ingewikkeld?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:32 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben voor een weeshuis aan Chipotle shredded beef aan het maken. Wie zin heeft kan over een uur of 6,5 aan komen schuiven.
Het is heel simpel: vlees inwrijven met kruiden (komijn, paprika, chili en cayenne), aanbraden en uit de pan halen, ui en knoflook fruiten in braadvocht, vlees terug en tot slot runderbouillon en tomatenpuree erbij. Ik laat het vlees 8 uur opstaan. We eten het straks in wraps met zure room/sla/whatever.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is dat ingewikkeld?
En hoe ga je het eten?
Doe je ook afhaal?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:32 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben voor een weeshuis aan Chipotle shredded beef aan het maken. Wie zin heeft kan over een uur of 6,5 aan komen schuiven.
We eten ook wel eens als vulling kip en chorizo met tomaat, dat vind ik ook erg lekker.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:50 schreef Lienekien het volgende:
En dan valt het na die 8 uur natuurlijk helemaal uit elkaar!
Dat klinkt als het vlees dat we eens bij een biologisch burritotentje als vulling hadden. Heul wat anders dan die gehaktvullingen. Was enorm lekker.
Jep, runderriblappen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |