Als je ze maar genoeg geld geeft. Dat is tenminste mijn ervaring.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:38 schreef beeer het volgende:
Ik vind de gedachte aan schijtende vrouwen eigenlijk wel opwindend. Jammer dat ze het nooit doen.
Ik heb me nooit specifiek op de 5km gericht. 22 a 23 minuten lijkt me wel een mooie tijd maar het gaat me nu vooral over de beweging.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wat is je snelste tijd op de 5km? Als ik me jouw tijden goed herinner ligt dat nog wel wat lager.
Mijn rondje westerpark van 5.3 km ging volgens mij op z'n best in 23 nog wat, en heb langzaam weer zin om echt weer te beginnen.
Ze heeft in Onderweg naar Morgen gespeeld.quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:58 schreef Z het volgende:
[..]
Ik heb me nooit specifiek op de 5km gericht. 22 a 23 minuten lijkt me wel een mooie tijd maar het gaat me nu vooral over de beweging.
Vooralsnog! Gymnasiummeisjes van achter in de twintig zijn over het algemeen echt do-de-lijk saai. Nul spontaniteit, 6 jaar met dezelfde vriend, ze lachen niet om mijn grapjes. Volksmeisjes hebben meer avontuur, zijn spontaner en hebben soms zelfs gestudeerd. Ik weet het dan wel.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:27 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dus heeft het Volksmeisje alsnog gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |