In mei ga ik 3 weken onafgebroken in Eik & Linde zitten. En dan komt Gellius in z'n lunchpauze een kopstootje halen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ach man, ga toch bier drinken in Eik & Linde.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Van z'n moeder.
Oh ok.quote:
Ik heb besloten dat zolang de echte er nog niet is, we wel in deze kunnen posten. Maar met mate.quote:
OK, bedankt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee Frollo, die film gaat niet meer leuk worden.
Het zal bij deze film waarschijnlijk niet veel helpen, maar films in etappes kijken...quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:49 schreef Frollo het volgende:
Kennen jullie Borat? De film van Sacha Baron Cohen dus, niet het proto-Jiskefet-radioprogramma? Die heb ik afgelopen weekend opgenomen en ben ik nu in etappes aan het kijken.
Ik weet het.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Het zal bij deze film waarschijnlijk niet veel helpen, maar films in etappes kijken...
Die wachten natuurlijk allemaal tot Liene het echte topic opent.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:23 schreef broer het volgende:
Al 40 posts en nog geen enkel fris, nieuw usertje gesignaleerd.
Ze zijn op, denk ik.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:23 schreef broer het volgende:
Al 40 posts en nog geen enkel fris, nieuw usertje gesignaleerd.
Hm, dat is niet zo mooi. Als er geen nieuwe mensen meer bij komen, begint welbeschouwd het wachten tot de eerste van de aanwezigen dood gaat.quote:
Ik hoop dat ik het ben! Heb ik eindelijk weer eens een gelegenheid om een net pak aan te trekken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:38 schreef broer het volgende:
[..]
Hm, dat is niet zo mooi. Als er geen nieuwe mensen meer bij komen, begint welbeschouwd het wachten tot de eerste van de aanwezigen dood gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |