ik heb ook maar 1 vriend welke ik 2 a 3 keer per jaar zie. Geen behooefte aan meer vrienden, heb ook voldoende aan mijn vriendinquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:14 schreef 08gnoT. het volgende:
Mijn ouders ook niet, zijn getrouwd toen ze 19 waren, naar ergens achteraf verhuisd en hebben daarbij hun complete (gezamelijke) vriendenkring achtergelaten en zijn nooit meer op bezoek geweest ergens.
Je kunt er maar zin in hebben, er zelf voor kiezen niemand behalve elkaar te zien
Tja, who's to judgequote:Op donderdag 18 maart 2010 18:58 schreef Theoria_Colorum het volgende:
De treurigste mensen zijn toch wel de mensen die al hun vrienden laten vallen, omdat ze bij Mcdonalds - in hun beleving - de liefde van hun leven zijn tegengekomen.
Toch lijk jij ook ergens bang voor, namelijk voor gezeik. Het is toch ook wel mogelijk om vrienden te hebben die je niet dagelijks ziet en waar je geen gezeik van hebt?quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:41 schreef Tarabass het volgende:
Ik heb geen vrienden, en hoef ze ook niet. Vind het heerlijk zonder vrienden te leven, doen wat ik wil en geen gezeik. Mensen die perse vrienden nodig hebben zijn ergens bang voor imo..
Het is een wel overwogen keuze geweest, die niets te maken heeft met angst. Er komt altijd een punt dat er wat wrijving is of dat je soms even geen zin hebt in contact. Tenminste, als je dan echt goede vrienden bent. Want dat ja en amen kan ik al helemaal niet tegen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:45 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Toch lijk jij ook ergens bang voor, namelijk voor gezeik. Het is toch ook wel mogelijk om vrienden te hebben die je niet dagelijks ziet en waar je geen gezeik van hebt?
Ja ok, dat kan. Maar zou dat niet vooral opgaan als je geen voordelen ziet in het hebben van een vriendschap? Is het niet mogelijk dat de voordelen dan opwegen tegen die nadelen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:49 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Het is een wel overwogen keuze geweest, die niets te maken heeft met angst. Er komt altijd een punt dat er wat wrijving is of dat je soms even geen zin hebt in contact. Tenminste, als je dan echt goede vrienden bent. Want dat ja en amen kan ik al helemaal niet tegen.
Deze discussie kan ik alleen maar voeren met iemand die ooit bewust gekozen heeft voor het zonder vrienden door het leven gaan, maar daar dan op teruggekomen is. Is dat in jouw geval zo? Anders zou je het toch niet begrijpen denk ik. Ik vind het heerlijk. Ik doe veel dingen alleen of met mijn vriendin, en steek veel tijd in mijn eigen persoonlijke ontwikkeling. Mijn interesses zijn nou niet echt dingen die je met zijn tweeën kan doen, dus zie sowieso niet in hoe ik dat zou kunnen combinerenquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:52 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Ja ok, dat kan. Maar zou dat niet vooral opgaan als je geen voordelen ziet in het hebben van een vriendschap? Is het niet mogelijk dat de voordelen dan opwegen tegen die nadelen?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:01 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Deze discussie kan ik alleen maar voeren met iemand die ooit bewust gekozen heeft voor het zonder vrienden door het leven gaan, maar daar dan op teruggekomen is. Is dat in jouw geval zo? Anders zou je het toch niet begrijpen denk ik. Ik vind het heerlijk. Ik doe veel dingen alleen of met mijn vriendin, en steek veel tijd in mijn eigen persoonlijke ontwikkeling. Mijn interesses zijn nou niet echt dingen die je met zijn tweeën kan doen, dus zie sowieso niet in hoe ik dat zou kunnen combineren
Ah, fijn dat je 'm ook snaptquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:29 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik heb ook een vriend die geen vrienden heeft.
Een vriendin kan idd 'een leuke uitlaatklep zijn'.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:55 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ik heb ook maar 1 vriend welke ik 2 a 3 keer per jaar zie. Geen behooefte aan meer vrienden, heb ook voldoende aan mijn vriendin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |