abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 21 april 2000 @ 01:31:00 #1
2705 cynix
is verdwaald
pi_260243
Iwan lijkt dan toch eindelijk los te komen!!!

Begon IWAN 1.0 als een soort Mauw-ries aan het grote Bus-avontuur, inmiddels na een hoop bug-fixes en service-releases lijkt de inmiddels tot versie 2.1 geupgrade IWAN steeds meer 'los' te komen.

De voice-control engine is opvallend verbeterd. Iwan zegt soms zelfs hele zinnen! Hij is ongetwijfeld geindoctrineerd door Bert, die zich als een Trojan Horse diep in het besturingssysteem van de IWAN 2.1 heeft genesteld en daar nu messages released: "Iwan, zet die Erik nu es op z'n plaats!", "Iwan, je hoeft niet alles te pikken van Tessa de Tering Trol!".

Hij uit inmiddels dan ook steeds duidelijker kritiek op m.n. Tessa. M.n. de 'Tarly-scene' was onnavolgbaar.

Misschien juich ik te vroeg, maar ik 'vang toch bepaalde signaluh op'. Met de twee nieuwen in het vooruitzicht, die natuurlijk ook snel willen scoren bij vooral Tessa, die de Bus rulez, zal IWAN 2.1 er niet aan ontkomen zich verder te profileren.

Het kan best zijn dat IWAN 2.1 de 'doodgeverfde' (!) winnaar is, maar ik sluit nu niet uit dat Bert hem heeft gedreigd dit nog eens in de komende SBS-vergaderingen in te brengen als-ie niet wat feller wordt.

Alles om de boel een beetje up te spicen natuuurlijk, maar dat spreekt voor zich.

  vrijdag 21 april 2000 @ 01:34:00 #2
2705 cynix
is verdwaald
pi_260244
PS. Hoe dit te rijmen is met het gezamelijke bezoek van IWAN 2.1 en Tessa aan Bert weet ik ook niet. Ja hoor es, als ik het allemaal wist...
pi_260245
Tja, Tessa was een beetje uitgekeken op onze Iwan. En toen er een nieuwe gozer kwam was dat veel interessanter. Voor Tessa was de komst van Eric prachtig getimed.

Maar hoe kom je in de bus van je oude lover af, dat is even wat lastiger dan in het dagelijks leven. Dat wordt dus en beetje afstandelijk doen, eens een snauwtje, en verder lekker genieten van je nieuwe uitdaging Eric.

Iwan wordt momenteel emotioneel stevig op de proef gesteld, en inderdaad, hij gaat een mooie ruggegraat vertonen, hij is ontspannen zichzelf.

Wij krijgen nu te zien wat we bij Sabine en Bart ook zouden hebben gezien als Sabine er niet zo snel was uitgebonjourd.

Gtotep, ik denk dat het mee gaat vallen met het doodlopen van de Bus, want behalve de verwijdering tussen Tessa en Iwan hebben we straks ook nog de strijd om de hoofdprijs tussen de oude garde tegoed en Tessa is stukken minder gecontroleerd en leep als BB-Willem.

Eigenlijk wel zielig voor zo'n meid. Tessa gaat straks minstens zoveel hoon over zich heen krijgen als Willem, maar is door haar leeftijd veel kwetsbaarder. Gelukkig voor haar wordt De Bus niet zo goed bekeken als BB.

Sorry, snel stoppen, want dit is een Iwan-topic.

The trick is to keep breathing
pi_260246
quote:
op 04-21-2000 om 01:34 AM schreef cynix het volgende:
PS. Hoe dit te rijmen is met het gezamelijke bezoek van IWAN 2.1 en Tessa aan Bert weet ik ook niet. Ja hoor es, als ik het allemaal wist...

's Wel logisch toch? Ze voelen alletwee wat er tussen hun gaande is. Los dat maar eens netjes op voor het oog van Nederland terwijl je nog 6 weken op elkaars lip moet zitten. Daar kan zo'n Bert hun prima bij helpen (dan doet hij ook nog eens wat nuttigs).

The trick is to keep breathing
pi_260247
Er is nooit ook maar iets geweest tussen Iwan en Tessa. De redaktie heeft dat spelletje gespeeld, maar dat beetje tegen elkaar aan kroelen was alleen maar bedoeld als beeldvulling. (en om de moeder van Tes ziels-gelukkig te maken)
Met Eric is het een ander geval. Volgens mij zijn dit oude vlammen, die elkaar naar mijn idee al veel langer kennen. Ik ben nog steeds nieuwsgierig of iemand iets meer kan vertellen over hun gezamenlijke kermisverleden o.a. kermis in Tilburg en op Malieveld.
pi_260248
Heb over het gezamelijke bezoek aan Bert vernomen dat Tessa verslag uit moest
brengen van de testen die ze gedaan had met Iwan.

Men is nl. hard bezig met de ontwikkeling van Robowan 2.2, waarvan de deadline
van de definitieve versie over 4 weken ligt, wanneer de echte eindstrijd ingaat
en er dus nog maar 3 personen in de bus zullen zitten en hij geheel zelfstandig
zal moeten funktioneren.
Je zult begrijpen dat dat hele zgn. onderhoudsgedoe van gisteren dan ook niet
meer was dan een rookgordijn zodat men zonder publiek en meelopende streams de
betaversie uit kon proberen. Tessa heeft wat testjes met hem uitgevoerd op 't
gebied van koken, een daarvan was bv dat ze een pan met water en tarly op moest
zetten en er dan vervolgens niet meer naar om moest kijken om zo de reactie van
Robo te kunnen peilen, ze heeft een testmassage van hem gekregen en een test
frikandellen voeren bij hem afgenomen en dit alles heeft geen errors opgeleverd
bij de beta versie tot vreugde van de programmeurs.
De laatste opdracht was de observatie van de stoelgang, waar nog wel wat aan
gewerkt zal moeten worden, met name de geurchip heeft nog wat bugs, deze zond
teveel data ineens wat een overmatige luchtverspreiding gaf, maar daar moet wel
bij opgemerkt worden dat dit dan ook een geheel nieuw onderdeel is wat bij de 2.1
was weggelaten.
Zo waren er bij de 2.1 een aantal dingen weggelaten, met name op het gebied van
emoties die te maken hebben met inzicht, zoals begrip tonen, troosten geven en
je kunnen inleven in een ander en op het gebied van lichaamsafscheidingen zoals
zweet, urine en traanvocht welke zaken er nu wel bij zijn geplaatst.

Tante Bep

  vrijdag 21 april 2000 @ 02:50:00 #7
3137 Bastiaan26
Reality kun je spelen
pi_260249
Ja menselijke trekken, viel mij ook erg op.

De broddel-psyscho's zeggen:"het loopt gesmeerd in De Bus", volgens mij is het zo gegaan:

Bert (geroyeerd pyschoclub-lid, solliciteert na De Bus bij World-Online):"Alsjeblieft Iwan hier is update 7.13 stop die maar in je gleuf (scheelt weer wat poepluchten, wel jammer kan ik hem niet meer afzeiken, hoor je Tessa denken,), je doet het goed hoor na die trage versies met wat opstartproblemen. Deze update maakt je wat meer stand-alone en ben je geen dedicated-server meer voor
Tessa(be)dot(ten)com. "


Ernie (zelfde stem als...; kon geen praktijk beginnen omdat patiënten hem niet serieus namen door zijn stem, en Tessa wil door iedereen genomen, dus maakt haar niet uit):"Alsjeblieft Tessa, hier heb je WinAmp-plugin 12.0 met nog hogere tweeter-tonen erbij, waardoor je nog meer bereik hebt. Een kook-module gaat helaas niet, je geheugencapaciteit trekt dat niet, bovendien dijt je systeem in de breedte al voldoende uit (ben blij dat ik breedbeeld-televisie heb, anders mis je de helft ). Nou meissie, na die implementatie van die stoorzender na je eerste uitbraak samen met Essie, toen niemand je herkende, is wel een succes. Gezien je beperkte capaciteit hadden we die errors, conflicts en kortsluitingen wel verwacht in de
rand(figuren)apparatuur. Toch wel een doorslaand succes, en de beveiliging is zo goed dat kan niemand hacken (lees: inbreken), daar hebben we geen politie-agent voor nodig. En de power-supply is ook toppie , daar hebben we geen huppeldynamo voor nodig, de koeler is ook uitmuntend, dat kan zelfs een brand doorstaan en heeft geen huilbui nodig om te blussen. Het enige probleempje is de commando-line in de software, maar het benodigde commando schuiven je wel toe. En mocht dat niet baten, dan voegen we gewoon wat extra regels toe. Doen we gewoon een paar bekenden , die helpen helemaal, die ken je nog wel van het test-weekend."

------

---
Reality kun je spelen.
pi_260250
quote:
op 04-21-2000 om 02:50 AM schreef Bastiaan26 het volgende:
Ja menselijke trekken, viel mij ook erg op.

De broddel-psyscho's zeggen:"het loopt gesmeerd in De Bus", volgens mij is het zo gegaan:

Bert (geroyeerd pyschoclub-lid, solliciteert na De Bus bij World-Online):"Alsjeblieft Iwan hier is update 7.13 stop die maar in je gleuf (scheelt weer wat poepluchten, wel jammer kan ik hem niet meer afzeiken, hoor je Tessa denken,), je doet het goed hoor na die trage versies met wat opstartproblemen. Deze update maakt je wat meer stand-alone en ben je geen dedicated-server meer voor
Tessa(be)dot(ten)com. "


Ernie (zelfde stem als...; kon geen praktijk beginnen omdat patiënten hem niet serieus namen door zijn stem, en Tessa wil door iedereen genomen, dus maakt haar niet uit):"Alsjeblieft Tessa, hier heb je WinAmp-plugin 12.0 met nog hogere tweeter-tonen erbij, waardoor je nog meer bereik hebt. Een kook-module gaat helaas niet, je geheugencapaciteit trekt dat niet, bovendien dijt je systeem in de breedte al voldoende uit (ben blij dat ik breedbeeld-televisie heb, anders mis je de helft ). Nou meissie, na die implementatie van die stoorzender na je eerste uitbraak samen met Essie, toen niemand je herkende, is wel een succes. Gezien je beperkte capaciteit hadden we die errors, conflicts en kortsluitingen wel verwacht in de
rand(figuren)apparatuur. Toch wel een doorslaand succes, en de beveiliging is zo goed dat kan niemand hacken (lees: inbreken), daar hebben we geen politie-agent voor nodig. En de power-supply is ook toppie , daar hebben we geen huppeldynamo voor nodig, de koeler is ook uitmuntend, dat kan zelfs een brand doorstaan en heeft geen huilbui nodig om te blussen. Het enige probleempje is de commando-line in de software, maar het benodigde commando schuiven je wel toe. En mocht dat niet baten, dan voegen we gewoon wat extra regels toe. Doen we gewoon een paar bekenden , die helpen helemaal, die ken je nog wel van het test-weekend."

------


Het is dus NIET de bedoeling dat jij hier alle geheimen van Elnocotech gaat blootleggen.
Met uiterste zorg hebben wij geprobeerd dat ALLEEN aan het grote publiek bekend werd dat de Iwan 2.1 uit ons Lab kwam.

Uit het persbericht van Elnocotech: 20-4-00

September vorig jaar werden wij door John de Mol gebeld met de vraag of wij, Hij had inmiddels de Sylvana 1.2 gezien, niet voor een complete 'busbemanning' konden zorgen. Elf stuks zouden het moeten worden. Lekker goedkoop zei hij nog. hoeven we dat miljoen ook niet uit te keren. Onze werknemers hebben maanden overgewerkt om e.e.a. te realiseren. Op het laatst zijn er zelfs wat overbodige componenten uit de Sylvana 1.2 gehaald wat duidelijk te merken is. TMF lacht zich rot. Zijn wij wel direct als klant kwijtgeraakt. Op de opleveringsdatum voor JdM producties hadden wij van de firma Elnocotech slechts tien exemplaren met kunst en vliegwerk weten te leveren. Zo sloeg b.v. bij Seki al na een dag de voicecontrolunit eruit. Na dagen testen tussen de opgeroepen kandidaten, wat SBS toch voor de schijn moest doen, hebben wij Antonette gevonden die zelfs maar in de verste verte geen idee heeft dat er al robots in deze mate in TV-land in gebruik zijn. Dus uitermate geschikt om 'argeloos' zich tussen onze producten te bewegen.
Onze technici zitten voortdurend met hun neus op de streams en durven nu al te voorspellen dat een volgend soorgelijk project geen enkele menselijke inbreng meer behoeft.
Half september is de release van de Klazien út Zalk 2.3 voorzien. Als voorproefje van de standaard healmodule hier alvast een beproeft recept van Klazien:
Als je niet in slaap kunt komen door de Bus:

EIKELS IN D'N OR'N

  vrijdag 21 april 2000 @ 13:29:00 #9
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_260251
Meesterlijk!

Maar eh, wat hadden jullie op???

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 21 april 2000 @ 15:06:00 #10
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_260252
Ik wacht nog effe op de Iwan 2000-upgrade voordat ik een oordeel vel.
  woensdag 14 juni 2000 @ 03:56:00 #11
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_260253
Cynix, kreeg jij toen pas bewondering voor Iwan??

Het duurde even he?

never play games........
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')