Nee, maar hun bassist, Mike Porcaro, heeft ALS en ze gaan op tour om hem te eren.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:36 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hebben die recent nog iets nieuws uitgebracht dan?
Ah, dat wist ik niet! Wist niet eens dat ze eigenlijk definitief uit elkaar waren.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, maar hun bassist, Mike Porcaro, heeft ALS en ze gaan op tour om hem te eren.
Wist ik ook niet. Maar ja, Toto is nou niet bepaald een band die je in de gaten houdt. Toto ìs er gewoon.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:57 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet! Wist niet eens dat ze eigenlijk definitief uit elkaar waren.
Toto heeft zulke epische nummers gemaakt het niet nodig is iets nieuws uit te brengen. Kan waarschijnlijk alleen maar tegen vallen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wist ik ook niet. Maar ja, Toto is nou niet bepaald een band die je in de gaten houdt. Toto ìs er gewoon.
Dan is het vast de nieuwe Megahitquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:07 schreef alors het volgende:
Coen en Sander hebben ook geen Licht Uit gedraaid
Ik wil niet een hele week met collega chagrijnig zitten zijn, dus doe maar nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan is het vast de nieuwe MegahitStilte voor de storm
Zegt niks hoor, en er zijn genoeg andere relatief nieuwe platen uit.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan is het vast de nieuwe MegahitStilte voor de storm
Haha dan hoop ik voor jou dat 'ie het niet is geworden, maar als ze dat ding nu ineens niet meer draaien dan sluit ik het niet uit dat het de nieuwe MH is. Toffe track trouwensquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wil niet een hele week met collega chagrijnig zitten zijn, dus doe maar niet
Alsof dat wat zegtquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:11 schreef Sirolf het volgende:
Sterker nog, Licht Uit is alweer best oud. Ik denk dus niet dat 't 'm wordt.
Hm, inderdaad. Opposites, Kate Nash, Mumford & Sons, Yeasayer zou allemaal kunnen...quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:10 schreef -Hans- het volgende:
Der Rudy draait morgen M.I.A met Jimmy! Toffe plaat. playlist.Gezien de lijst zou daar best wel eens de Megahit kunnen opstaan, maar welke? Genoeg opties
.
Heb je een voorkeur voor een plaat?quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zegt niks hoor, en er zijn genoeg andere relatief nieuwe platen uit.
Sterker nog, Licht Uit is alweer best oud. Ik denk dus niet dat 't 'm wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |