Ik duwde op edit van mijn post en toen stond er nog niets onder. Paste het stukje eronder duw op plaatsen en toen stond jouw post er. Vandaar ook meteen die reactie erna, anders leek het al helemaal alsof ik snel jouw ding had gekopieerdquote:
Ik geloof je wel hoorquote:Op zondag 23 mei 2010 20:26 schreef mirved het volgende:
[..]
Ik duwde op edit van mijn post en toen stond er nog niets onder. Paste het stukje eronder duw op plaatsen en toen stond jouw post er. Vandaar ook meteen die reactie erna, anders leek het al helemaal alsof ik snel jouw ding had gekopieerd
knap van je trouwens dat je die belastingvraag goed had:P belasting is toch het onderwerp waar ik het meest bang voor ben op oatquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:04 schreef yedemirc het volgende:
Jezus, waar kan ik de antwoorden vinden van Best Dressed?
Ik weet wel dat ik die belastingvraag goed had, had voor EV best veel punten.
Had alleen dat proces en die informatiebehoeften compleet verknald, als ik de helft van de punten had had ik het gehaald...
Werd net gebeld door Deloitte, intellegentietest gemaild gekregen. Kan iemand die heel slim is het maken voor mij haha? Iemand al een keer gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |