Ik ga er nog een nachtje over slapen of 1.000quote:
Flauw zeg!quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ga er nog een nachtje over slapen of 1.000
Niet flauw, voorzorgsmaatregelenquote:
Voor als je me niet leuk vind.. dan ga je me negerenquote:
Het staat al vast dat ik je leuk vindquote:Op donderdag 18 maart 2010 00:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Voor als je me niet leuk vind.. dan ga je me negeren
Hoiquote:Op donderdag 18 maart 2010 00:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
en een link naar deel 1 aub
Dan hoef je toch ook geen foto te zien?quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het staat al vast dat ik je leuk vind
Ja, maar wil eigenlijk alweer een anderequote:Op donderdag 18 maart 2010 00:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je hebt je UI veranderd
Juist wel, ter bevestigingquote:Op donderdag 18 maart 2010 00:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan hoef je toch ook geen foto te zien?
Onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
OMG, ik wordt nu pas voor het eerst GECONFRONTEERD met het feit dat de site van alberto gehackt is
Nou, ik heb zondag geslapen, zondagavond krijg ik in mijn favo reeks te horen dat we NIET mogen praten over het hacken van zijn sitequote:
Het was op het nieuwsquote:Op donderdag 18 maart 2010 01:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou, ik heb zondag geslapen, zondagavond krijg ik in mijn favo reeks te horen dat we NIET mogen praten over het hacken van zijn site
Dan zijn alle topics over het onderwerp gesloten..
Dus ja..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |