hahahahahahahahahahahahaquote:
Oeh... Maybe kom ik ook welquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oja.. wie komen er allemaal naar The Classics in Atak?
Megavet, op vrijdag 2 april, 80's, 90's en discomuziek! Met een lichtgevende dansvloer
quote:
Ajuu pijpslet!quote:
Slaap lekker!quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:13 schreef Kreator het volgende:
Ik heb die avond een afspraak. Heel misschien, later op de avond.
en nu bedt. Tot morgen!
Klinkt goed in ieder gevalquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oja.. wie komen er allemaal naar The Classics in Atak?
Megavet, op vrijdag 2 april, 80's, 90's en discomuziek! Met een lichtgevende dansvloer
Het is echt supergaaf. Vorige keer geweest, en echt.. wauw. Ben er zoo fucking enthousiast overquote:
Dat dus!quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:15 schreef sjoemie1985 het volgende:
welterusten voor diegene die gaan slapen
Klinkt goed. Zijn er bepaalde optredens of gewoon alleen de muziek? En welke dj draait er?quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het is echt supergaaf. Vorige keer geweest, en echt.. wauw. Ben er zoo fucking enthousiast over![]()
Zou eigenlijk dát weekend naar Dublin gaan, maar was zoooo blij dat we een weekend later gingen, en dat ik dus gewoon naar The Classics kan
Waarom ben je daar toch elke keer als ik niet hoef te werken?quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:16 schreef Ballantines het volgende:
Net terug van de McDonalds meubelplein.. nog ff zo'n mcchicken kortingsbon opgemaakt
Verschillende DJ's. Geen optredens.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Klinkt goed. Zijn er bepaalde optredens of gewoon alleen de muziek? En welke dj draait er?
Idd! Had nog stille hoop.. Maar helaas...quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom ben je daar toch elke keer als ik niet hoef te werken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |