Nee, te gespierdquote:
* Mdrop bespeurt een 'Daar had je bij moeten zijn' momentquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
TerugWhehe ik was aan t trainen bij zo'n toestel, gelijk al die toestellen om me heen bezet
![]()
Kreeg nog een aanbod voor mental choaching en samen oefeningen doen. Maar heb daar netjes voor bedankt.
Ik was een van de weinige vrouwen daar vandaag. Morgen toch maar een coltrui en slobberbroek aantrekken.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee, te gespierdMaar ik moest echt wel lachen toen ik naar huis fietste en er aan dacht
![]()
Net van die bijen en ik was de honing.
Bij gebrek aan andere chickies...quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
beterschap![]()
[..]![]()
over aandacht niet te klagen dus...
Weet niet of je het al wist ... maar al je slachthuis foto's zijn 'dood'quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iel, daar houd ik ook niet van, die spierbundels... Bij bodybuilders knapt de borstspier nog wel eens, nasty
Ja, I know... Photobucket wil ze geloof ik nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Weet niet of je het al wist ... maar al je slachthuis foto's zijn 'dood'.
www.tinypic.com en anders bayimgquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, I know... Photobucket wil ze geloof ik niet
Is het ook. Sommige mannen zijn gewoon eng. En maar pompen met die spieren. Een beetje afgetraind lijf is lekkerquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vind dat sowieso heel erg lelijk
Heeft trainen met overgewicht toch voordelenquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
TerugWhehe ik was aan t trainen bij zo'n toestel, gelijk al die toestellen om me heen bezet
![]()
Kreeg nog een aanbod voor mental choaching en samen oefeningen doen. Maar heb daar netjes voor bedankt.
Ik was een van de weinige vrouwen daar vandaag. Morgen toch maar een coltrui en slobberbroek aantrekken.
Mwa... Ze werden zoveel bekeken, duizenden keren. Geen enkele gratis site kan dat aanquote:
Ja heerlijk, net (met jas) eten wezen halen bij de super naast school, wat een weerquote:
Bayimg geprobeerd, is van piratebay en laten veel staan hoor, heb daar ook plaatjes voor op ebay gepost, gaat ook goed, en daar heb je ook vele views.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa... Ze werden zoveel bekeken, duizenden keren. Geen enkele gratis site kan dat aan
Ik heb iets gemist?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa... Ze werden zoveel bekeken, duizenden keren. Geen enkele gratis site kan dat aan
*propt zich helemaal volquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:21 schreef omearos het volgende:
[..]
Heeft trainen met overgewicht toch voordelen
Kom je ook naar The Classics in Atak? 2 april?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:22 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja heerlijk, net (met jas) eten wezen halen bij de super naast school, wat een weer!!!
* Mdrop luistert classics:
http://www.youtube.com/v/TbcYiilw33E
[..]
Bayimg geprobeerd, is van piratebay en laten veel staan hoor, heb daar ook plaatjes voor op ebay gepost, gaat ook goed, en daar heb je ook vele views.
Ik en Atak, nog nooit geweest en zal er denk ook wel nooit van komen, en classics is een band of gewoon oude(re) muziek?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom je ook naar The Classics in Atak? 2 april?
Een uitstekend verlag van San's excursie naar het slachthuis.quote:
quote:
Via PMquote:
Dat vind ik zo raar, mensen die dan advies gaan geven aan anderen, zo iemand vraagt er wel om als hij het nodig heeftquote:
Oh, had ze daar foto's van geplaatst?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Foto's van een vrolijke excursie.
(Bestemming slachthuis)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |