quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:29 schreef Oldenzaal het volgende:
WINNAAR VAN WIE IS DE MOL 2010 BEKEND!!!!!!! :O
Beterschap, skatquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ben nog steeds ziek. Gadverdamme
Beter laat dan nooitquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:31 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nou wanneer beginnen we
natuurkunde moet ik en wiskunde
aov - financiering / boekhouden
ben je daar ook goed in?
Gute besserung, mein Schatzquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
beterschap!quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dankje. Word er helemaal gek van.quote:
Neequote:Op donderdag 18 maart 2010 12:59 schreef omearos het volgende:
zijn jullie een wedstrijdje aan het houden wie het eerste geband wordt?
Hoezo?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:59 schreef omearos het volgende:
zijn jullie een wedstrijdje aan het houden wie het eerste geband wordt?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dankje. Word er helemaal gek van.
Longen vol met slijm, hoofd vol met slijm. Heb echt wel 2 wcrollen weggesnoten, in 1 week.
Gadverdamme
Beterschap Nathquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jammer wel, heb echt megaveel zin in chocolade melk. Maar I know.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:02 schreef omearos het volgende:
[..]
Geen koffie of melk
Wel bouillon, thee en vertroetelingen
Hihihiquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
TerugWhehe ik was aan t trainen bij zo'n toestel, gelijk al die toestellen om me heen bezet
![]()
Kreeg nog een aanbod voor mental choaching en samen oefeningen doen. Maar heb daar netjes voor bedankt.
Ik was een van de weinige vrouwen daar vandaag. Morgen toch maar een coltrui en slobberbroek aantrekken.
beterschapquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
TerugWhehe ik was aan t trainen bij zo'n toestel, gelijk al die toestellen om me heen bezet
![]()
Kreeg nog een aanbod voor mental choaching en samen oefeningen doen. Maar heb daar netjes voor bedankt.
Ik was een van de weinige vrouwen daar vandaag. Morgen toch maar een coltrui en slobberbroek aantrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |