Ze hadden ook kunnen wachten tot het vonnis...okee, hebben ze niet gedaan. Maar laten ze dan nu 5 jaar later zijn naam in ere herstellen, ja toch?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:21 schreef DrDentz het volgende:
Er zat toen ook een luchtje aan hè.. Michael Jackson in handboeien in het nieuws, gearresteerd op verdenking van ontucht met een kind. Als je school dan de 'Michael Jackson school' heet kan ik begrijpen dat je die naam even afplakt.
Ze hebben het destijds ook gedaan na klachten van ouders. En ik kan er nog wel enigszins in komen hoewel ik het ook met Robijn eens ben dat ze hadden moeten wachten tot de uitspraak, maar goed. Maar dat het nu na bijna 7 jaar en nota bene na zijn dood nog steeds afgeplakt is is toch wel een schande. Hij is gewoon vrijgesproken, klaar.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:21 schreef DrDentz het volgende:
Er zat toen ook een luchtje aan hè.. Michael Jackson in handboeien in het nieuws, gearresteerd op verdenking van ontucht met een kind. Als je school dan de 'Michael Jackson school' heet kan ik begrijpen dat je die naam even afplakt.
Ik hou altijd nog de hoop voor een Album.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:10 schreef gifkwal het volgende:
Whehe Moonwalk nee hoor, geen nieuws.
En Dentz, ik maak me daar wel druk om ja. Ik kan gewoon heel kwaad worden om zoiets, mensen die nog steeds uitgaan van die smerige beschuldigingen terwijl hij gewoon vrijgesproken is.
En daarbij, wat hebben we verder nog om ons druk over te maken? Een nieuwe tour of album zal er nooit meer komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:15 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ik hou altijd nog de hoop voor een Album.Een album schijnt er ook wel te komen dit jaar (vooral unreleased tracks uit Invincible periode dacht ik plus wat meer recente nummers) maar ik bedoelde eigenlijk iets echt nieuws.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ik alvast ergens kaarten kopen voor dat concert?![]()
Ja het is mij wel opgevallen, ik miste je ....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:57 schreef Moonwalk het volgende:
aarghghh kon een tijdje niet op internet, is het opgevallen?? hihih, nou heb ik wat spannends gemist?
Wat een...en geen uitleg ook he, helemaal niks.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:54 schreef gifkwal het volgende:
Nog even over Michael's afgetimmerde naam op die school... Het schijnt dat de school nu het volgende antwoord stuurt naar mensen die hebben geprotesteerd:
Thank you for your interest. At this time, we will not be making any changes to the school signage.
Thanks, Danny A. Palma on behalf of Ramon C. CortinesLos Angeles Unified School District333 S. Beaudry AvenueLos Angeles, CA 90017
WTF!!! Haal dan gewoon die hele naam weg, gvd.
Sja, als jij hier geen rechtvaardigheidsgevoel in hebt, wil dat nog niet zeggen dat anderen dat ook niet mogen hebben.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:55 schreef DrDentz het volgende:
Ja, maak je druk over de naam van een aula in een school aan de andere kant van de wereld.
Dat vind ik dus ook. Ik las vandaag dat Michael zelfs een heleboel geld aan die school had gedoneerd door de salarissen van alle leraren te betalen!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Vreemd emailtje zeg. Ik kan me er niet zo erg over opwinden ofzo, maar toch is het wel redelijk belachelijk. Haal of de naam weg of laat het weer zien. Laat het niet afgedekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |