abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79275401

VS

Pieter Vink arbiter bij PSV - FC Twente
16 maart 2010 14:00

Pieter Vink is door de KNVB aangesteld om het duel tussen PSV en FC Twente te leiden. Zaterdag wordt er om 19.45 uur afgetrapt in het Philips Stadion, tussen de nummer een en twee van de Eredivisie. Arbiter Vink wordt bijgestaan door de grensrechters Hans ten Hoove en Arie Brink. De vierde official is Jack van Hulten.

PSV
Spanning in de Eredivisie
Met nog zeven wedstrijden te gaan neemt de spanning toe in de Eredivisie. PSV heeft vijf punten achterstand op koploper FC Twente en kan dus bij winst drie punten inlopen. In de Grolsch Veste speelde PSV dit seizoen met 1-1 gelijk. Douglas opende de score voor de Tukkers, terwijl Balász Dzsudzsák de gelijkmaker en de eindstand noteerde. De wedstrijd in het Philips Stadion is uitverkocht.

Bij gelijkspel kan Ajax optimaal profiteren. Zowiezo zal Ajax profiteren, want één van de concurrenten gaat zeker punten morsen.

Extra tv-camera’s bij topper PSV - FC Twente
17 maart 2010 15:15

Eredivisie Live pakt aanstaande zaterdag groot uit bij PSV - FC Twente. De voetbalzender legt het duel met liefst zestien camera’s vast. Zo zullen er onder meer achter en in de beide doelen camera’s worden geplaatst, zodat de kijker nog dichter bij het spel betrokken wordt. De uitzending begint om 18.30 uur, de aftrap in het Philips Stadion is om 19.45 uur.

De wedstrijd tussen de nummer één en twee van de Eredivisie begint om 19.45 uur in het Philips Stadion. FC Twente heeft vijf punten voorsprong op PSV, het team van trainer Fred Rutten kan dus bij winst het gat verkleinen tot twee punten. Presentator Jan Joost van Gangelen en oud-PSV’er Erwin Koeman blikken vooruit en kijken na afloop terug op de wedstrijd. De wedstrijd is uitverkocht.

Nou mensen, wat gaat dit duel worden?

Ik hoop een gelijkspel, zodat Ajax heerlijk profiteert en nog dichterbij komt.

Ik zet in op 2-2.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_79275540
Verkeerd logo

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2010 22:26:57 ]
pi_79275620
lol, ondanks dat hoop ik dat twente dit jaar wint
Huh?
pi_79276018
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Verkeerd logo

[ afbeelding ]

Turn the world into your dance floor.
  woensdag 17 maart 2010 @ 23:26:33 #5
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_79278340
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Verkeerd logo

[ afbeelding ]

Ik hoop niet dat Twente kampioen wordt, dus dat PSV wint.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  woensdag 17 maart 2010 @ 23:31:45 #6
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_79278542
Tong was eerder
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties