quote:Ongeloofelijk stom dat ik die hoofdprijs ben vergeten. Sorry PSV-fans nog van harte gefeliciteerd met de Johan Cruijffschaal.
Op maandag 13 mei 2002 15:09 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
psv heeft de Johan Cruyf Fruitschaal gewonnen!
DE prijs van Nederland!
quote:En aankomend seizoen kunnen ze hem weer winnen!
Op maandag 13 mei 2002 15:20 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:[..]
Ongeloofelijk stom dat ik die hoofdprijs ben vergeten. Sorry PSV-fans nog van harte gefeliciteerd met de Johan Cruijffschaal.
* FrankyMcG is jaloers!
quote:
Op maandag 13 mei 2002 14:50 schreef Frenkie het volgende:
Maar goed jou gun ik ook een leuke middag, jij was er tenminste bij!
Ik ken het hier ook wel een beetje inmiddels met al die mensen die hier een grote mond hebben, maar de laatste tijd bij geen enkele wedstrijd zijn geweest
en die middelvinger naar het Utreg-vak was natuurlijk niet voor jou bedoelt
quote:Ik heb respect voor een ieder die wedstrijden bezoekt (zoveel hij/zij kan) van welke club dan ook!
Op maandag 13 mei 2002 15:30 schreef keeper het volgende:[..]
Ik ken het hier ook wel een beetje inmiddels met al die mensen die hier een grote mond hebben, maar de laatste tijd bij geen enkele wedstrijd zijn geweest
Maar ik irriteer me mateloos aan de mensen die nooit gaan en dan (meestal) ook nog de grootste bek hebben als hun club wint!
quote:Juist! De helden...
Op maandag 13 mei 2002 15:30 schreef keeper het volgende:
Hij heeft een open brief gestuurd aan de FC Utrecht, en hij heeft huilend toegegeven fout te hebben gezeten....
Voor mij is de zaak nu dan ook afgedaan....
Ajax, veel plezier met de beker....
Ik weet beter
quote:Wat een watje. Schorsen voor het leven!
Op maandag 13 mei 2002 16:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Hij heeft een open brief gestuurd aan de FC Utrecht, en hij heeft huilend toegegeven fout te hebben gezeten....
quote:Dat sowieso!
Op maandag 13 mei 2002 16:29 schreef keeper het volgende:[..]
Wat een watje. Schorsen voor het leven!
quote:
Open brief van Kloeg
Assistent-scheidsrechter Ronald Kloeg heeft in een open brief zijn excuses gemaakt voor de begane blunder in de bekerfinale.Kloeg richt zich in zijn brief aan de spelers, de technische staf, het bestuur, medewerkers en supporters van FC Utrecht. De club vindt de brief van Kloeg moedig, maar wat is moedig als heel Nederland heeft kunnen zien dat hij een cruciale fout heeft gemaakt.
de letterlijke weergave van de brief luidt als volgt:Beste sympathisanten van FC Utrecht,
Met schaamte en gevoel van medeleven richt ik mij tot u met deze open brief.
Als assistent-scheidsrechter had ook ik mij verheugd op de finale van de Amstel Cup in de Kuip. Zo´n wedstrijd betekent een hoogtepunt in je sportcarrière, maar na zondag 12 mei is deze eindstrijd voor mij in een dieptepunt geëindigd.
Toen ik de tv-beelden te zien kreeg, kon ik het amper geloven dat ik over het hoofd heb gezien dat Wamberto buitenspel liep toen Van der Meyde de bal voorzette. Mijn positie aan de lijn, toen de bal werd gespeeld, was dus niet optimaal. Hierdoor heb ik de plek van beide spelers verkeerd beoordeeld.
Deze fout beschouw ik als een blunder. Op een dergelijk niveau mag dat niet voorkomen. Ik kan mij goed voorstellen hoe de spelers en technische staf van uw club zich voelen. Het is normaal al erg als je door een arbitrale blunder verliest, maar als je op deze manier de cup misloopt, dan is het wel heel erg wrang.
Ik spreek de wens uit dat FC Utrecht mijn oprechte excuses accepteert, maar dat de club wil begrijpen dat het leiden van een wedstrijd ook in de toekomst mensenwerk blijft. Niettemin hoop ik met deze brief de pijn bij u enigszins te verlichten.Met sportieve groet,
Ronald KloegEerder op de dag had Kloeg al telefonisch contact gezocht met Frans Adelaar. De trainer van FC Utrecht voelt niet de behoefte een toelichting te geven op dat onderhoud.
quote:
Grensrechter Ronald Kloeg heeft op Omroep Brabant zijn excuses gemaakt voor de blunder die hij in de blessuretijd van de Amstel Cup-finale maakte, waardoor Ajax een verlenging uit het vuur sleepte en die ook won. De assistent-scheidsrechter constateerde niet dat aan de gelijkmaker van Wamberto buitenspel voorafging.Kloeg realiseerde zich achteraf dat hij een grote fout had gemaakt. 'Ik heb op het moment van spelen niet gezien dat Wamberto zich in buitenspelpositie bevond en heb daarom ook niet mijn vlag omhoog gestoken. Pas na het zien van de beelden geloofde ik het', aldus Kloeg.
'Ik voel me dan ook hartstikke waardeloos, ik kan wel door de grond zakken. Het is een blunder, waarvan de consequenties heel verschrikkelijk, maar niet meer terug te draaien zijn. Ik heb er inderdaad minder van geslapen vannacht.'
Kloeg heeft zijn spijt betuigd aan FC Utrecht-trainer Frans Adelaar. 'Uiteindelijk heb ik Adelaar aan de lijn gekregen. Ik heb hem verteld hoe ik tot mijn beslissing ben gekomen en dat ik naar eer en geweten heb gehandeld. Wij zijn allebei sportmensen die weten wat winnen is en die weten wat een nederlaag is. Dit geval is voor mij een nederlaag. Adelaar toonde, hoe wrang het ook is voor Utrecht, begrip', legde de hoofdrolspeler uit.
quote:inderdaad....en als pipo die bal niet had aangeraakt had pienaar em er wel ingetikt, want die stond ook bij die bal (niet in buitenspel positie)....
Op maandag 13 mei 2002 18:16 schreef Armageddon het volgende:
Is wel leuk gelul allemaal maar als Pipo niet gescoord had uit die buitenspel positie dan had Zlatan dat wel gedaan 15 seconden daarna
die utrechters moeten dus gewoon niet zo zeiken.
AJAX WINT DE DUBBEL
Enneh....toppertje zlatan scoort de beslissende
ZLATAN IS LOS OLE OLE
quote:Tokoboy! Pas toch eens op met die Capslock!
Op maandag 13 mei 2002 18:48 schreef tokoboy het volgende:[..]
inderdaad....en als pipo die bal niet had aangeraakt had pienaar em er wel ingetikt, want die stond ook bij die bal (niet in buitenspel positie)....
die utrechters moeten dus gewoon niet zo zeiken.
AJAX WINT DE DUBBEL
![]()
![]()
![]()
![]()
Enneh....toppertje zlatan scoort de beslissende
![]()
ZLATAN IS LOS OLE OLE
quote:he! ja sorry joh....
Op maandag 13 mei 2002 18:57 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Tokoboy! Pas toch eens op met die Capslock!
beetje pim fan franky? leuke foto trouwens van je gezien op fok! hehehe....zal ik je ermee chanteren of niet
Wat ook best wel jammer is, is dat Koeman etc. wel zeggen dat het een schande is, maar dat ze niet zeggen ''laten we de wedstrijd overspelen''
Dat zou sportief zijn, en t zou niet eens de 1e keer geweest zijn aangezien Arsene Wenger van Arsenal het een paar jaar geleden ook al deed (toen scoorde Arsenal de winnende nadat de tegenstander de bal over de lijn had gespeeld ivm een blessure, en Arsenal daarna niet de bal teruggooide, maar zelf gelijk aanviel en scoorde)
Ach, ik ga er nu geen woorden meer aan vuil maken, feit blijft dat de beker eigenlijk in Utrecht had moeten staan!
quote:pienaar was niet buitenspel en had hem er op zeker ook ingetikt, eigenlijk had pipo buiten het veld moeten stappen.
Op maandag 13 mei 2002 19:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Pienaar stond ook buitenspel, kijk nog maar eens goed, en ook al zou ie op ''t randje'' hebben gestaan, dan zou er gefloten zijn voor wamberto.....
I rest my case. Ajax wint verdiend....jammer voor utrecht, tuurlijk, maarja....no regrets....amsterdam had dit nodig....ajax had dit nodig....ik had dit nodig....dus ik vind het fantastisch!
quote:Wedde Pim RuLeZ!
Op maandag 13 mei 2002 19:02 schreef tokoboy het volgende:[..]
he! ja sorry joh....
![]()
beetje pim fan franky? leuke foto trouwens van je gezien op fok! hehehe....zal ik je ermee chanteren of niet
Welke foto hebben we het dan over? Toch geen foto's die van Vision afkomen hoop ik!
Dat zegt meer over jou dan over de winst....
Ik snap uberhaupt niet dat er Ajax supporters zijn die trots zijn op deze dubbel, maar zulk soort dingen zal ik wel nooit begrijpen...
Kut, toch weer woorden aan vuil gemaakt
quote:ik zeg al, dan hadden ze die penalty ook niet moeten geven, tuurlijk het is een blunder die buitenspelgoal en ik zie het liever anders, maarja....die penalty was ook nix en wel toegekend
Op maandag 13 mei 2002 19:24 schreef PBateman1978 het volgende:
''Ajax wint verdiend''Dat zegt meer over jou dan over de winst....
Ik snap uberhaupt niet dat er Ajax supporters zijn die trots zijn op deze dubbel, maar zulk soort dingen zal ik wel nooit begrijpen...
Kut, toch weer woorden aan vuil gemaakt
fred v. hoorn zei al: nee dit is geen penalty, dit moet kunnen in het strafschopgebied, dit gebeurd overal en altijd op het veld.
Over 1,5 - 2 meter buitenspel staan niet.
DAT is nou juist het verschil wat jij niet ziet, en alle neuzen blijven vergeten dat Gluscevic een paar minuten daarvoor een strafschop verdiende doordat Grim hem onderuit haalde....
quote:
Op maandag 13 mei 2002 19:59 schreef Gravedigger het volgende:
WAT EEN FEEST OP HET LEIDSEPLEIN!!!!!!!!!!
quote:
Op maandag 13 mei 2002 20:00 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
De beker is ons ontstolen... wij hadden met 2-1 moeten winnen maar Lucky Ajakkes met hun grote holmaat de grensrechter hebben het toch weer voor elkaar. Schandalig is het.
En de haat wordt groter en groter...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |