quote:Ik vond deze keer Utreg meer op Duisters lijken. Om precies te zijn op Bayern
Op zondag 12 mei 2002 23:58 schreef Frenkie het volgende:
Maar ja, die ajacieden zijn net Duitsers, kunnen ook geen minuut stilte houden..., scoren ook in de laatste minuten onterechte doelunten, maken ook schwalbes..
quote:
Op zondag 12 mei 2002 23:44 schreef Frenkie het volgende:
Als KAKKERLAKKEN kruipen ze weer onder de stenen vandaan.. De Joden noemen ze zichzelf, maar het zijn niet meer dan een stel onderkruipsels.. en stel pissebedden die onder de steen vandaan kruipen naar het licht van de overwinning.
Het zijn de supporters van de grootste meelopersclub van Nederland, de club die nog géén 9.000 verkoopt voor de bekerfinale. Die 15.000 man bijeen krijgt voor een huldiging. Ajax Jippie
quote:
Op maandag 13 mei 2002 00:33 schreef CAZZO het volgende:[..]
Topclubs die genekt werden door teveel wedstrijden in de Europacup
Alle Utregters zijn HUILIES!!!
Penalty was ook geen penalty en daar hoor je ons nu toch ook niet meer over?!
And on a more serious note: Utrecht had gewoon van Ajax kunnen winnen, als ze niet de laatste minuten met zijn 11-en op de doellijn zouden zijn gaan staan verdedigen. Tuurlijk krijg je dan een hectische eindfase met kansen van Ajax. Utrecht had de rust moeten bewaren. Een echte topper had zich dit niet meer laten afnemen. Maar goed, evengoed veel succes in Europa. ...huilies...
quote:ja kijk dan kun je wel gaan gapen Grote Smoel-Indiaan maar het is wel zo of moet ik weer aankomen met dat verhaaltje over de FC Kopenhagen?
Op maandag 13 mei 2002 10:37 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:[..]
Met dank aan de grensrechter heeft Ajax de beker gewonnen, en er zijn gelukkig genoeg ajacieden die dat toegeven (hulde!)
De rest moet nog maar eens na gaan denken..
quote:Hey Cazzo, de feiten zijn als volgt:
Op maandag 13 mei 2002 12:26 schreef CAZZO het volgende:[..]
ja kijk dan kun je wel gaan gapen Grote Smoel-Indiaan maar het is wel zo of moet ik weer aankomen met dat verhaaltje over de FC Kopenhagen?
Een druk programma of de vele europese wedstrijden zijn een slap excuus. Als je als topsporter nog geen twee wedstrijden in de week kunt spelen nou dan ben je dus geen topsporter. Andere ploegen kunnen en konden dat wel. Andere sporters kunnen dat ook. De mannetjes van PSV en Feyenoord moet dus gewoon niet zeiken en zich proffesioneel opstellen zeker gezien hun riante salaris.
Ik weet dat er een hoop kift zit maar blijf nou gewoon geloofwaardig.
quote:Ach zowel het kampioenschap als de bekerfinale zijn in amsterdams voordel beslist door arbitrale blunders!! Met nanme Feijenoord is behoorlijk genaaid door het keurcorps der Nederlandse scheidsrechters!!
Op maandag 13 mei 2002 12:35 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:[..]
Hey Cazzo, de feiten zijn als volgt:
Kampioen en bekerwinnaar Ajax
Feyenoord pakt knap de UEFA cup en PSV pakt helemaal niets.
quote:Briljant hoe mensen het falen van hun helden altijd in andermans schoenen willen schuiven. Wees een vent draag je verlies.
Op maandag 13 mei 2002 12:53 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ach zowel het kampioenschap als de bekerfinale zijn in amsterdams voordel beslist door arbitrale blunders!! Met nanme Feijenoord is behoorlijk genaaid door het keurcorps der Nederlandse scheidsrechters!!
En om daar nou zo trots op te zijn!
quote:De Utreg spelers hebben niet gefaald, hooguit heeft Roiha het niet goed uitgespeeld. De rest van het elftal heeft zich doodgestreden. De Jong zat erdoorheen, Wapenaar was grote klasse.... alleen die grens ghad zijn bril niet op...!
Op maandag 13 mei 2002 13:12 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:[..]
Briljant hoe mensen het falen van hun helden altijd in andermans schoenen willen schuiven. Wees een vent draag je verlies.
[..]
Ach zowel het kampioenschap als de bekerfinale zijn in amsterdams voordel beslist door arbitrale blunders!! Met nanme Feijenoord is behoorlijk genaaid door het keurcorps der Nederlandse scheidsrechters!!
En om daar nou zo trots op te zijn!
[..]
Ben je nou voor utreg of voor fmrd???
Heerlijk die beelden van zielige utrechters die aan het huilen waren.
quote:Als Machlas geen schwalbe had gemaakt was Feyenoord kampioen geweest. En als de grens z'n vlaggetje omhoog had gedaan wat in 99,99 % van dit soort gevallen gedaan zou zijn, had Utrecht de beker gewonnen.
Op maandag 13 mei 2002 13:12 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:[..]
Briljant hoe mensen het falen van hun helden altijd in andermans schoenen willen schuiven. Wees een vent draag je verlies.
quote:LOL
Op maandag 13 mei 2002 13:51 schreef Hagenees het volgende:[..]
Als Machlas geen schwalbe had gemaakt was Feyenoord kampioen geweest. En als de grens z'n vlaggetje omhoog had gedaan wat in 99,99 % van dit soort gevallen gedaan zou zijn, had Utrecht de beker gewonnen.
Dus je kan met recht spreken van een kampioen van de armoede dit seizoen.
Volgend jaar vliegen ze er zo uit in de eerste ronde, echt een zwak team. Zegt al genoeg dat er slechts 15.000 supporters waren op die namaakhuldiging.
de jaloezie druipt er werkelijk vanaf.
Ajax werd met 5 punten voorsprong op PSV en 9 punten voorsprong kampioen op Feyenoord, jammer joh
quote:tel even mee... die schwalbe van machlas, die onterechte pingel van psv, de niet gegeven pingel tegen Heerenveen etc.. Dan was Feijenoord kampioen..
Op maandag 13 mei 2002 13:56 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:[..]
LOL
de jaloezie druipt er werkelijk vanaf.
Ajax werd met 5 punten voorsprong op PSV en 9 punten voorsprong kampioen op Feyenoord, jammer joh
En die bekerwinst.. nog 30 fucking seconden..
quote:HUILIE!
Op maandag 13 mei 2002 13:59 schreef Frenkie het volgende:[..]
tel even mee... die schwalbe van machlas, die onterechte pingel van psv, de niet gegeven pingel tegen Heerenveen etc.. Dan was Feijenoord kampioen..
quote:Hee, Frankie, man, ga toch neuken.
tel even mee... die schwalbe van machlas, die onterechte pingel van psv, de niet gegeven pingel tegen Heerenveen etc.. Dan was Feijenoord kampioen..
quote:Ik mag pas vanavond op zijn vroegst weer
Op maandag 13 mei 2002 14:02 schreef Doc het volgende:[..]
Hee, Frankie, man, ga toch neuken.
Jammer dat ik geen plaatje van een jankende Vreven heb, die zou ik echt inlijsten
quote:echt geweldig, hier doen we het allemaal voor
als, als, als ze nou gewoon wat beter gespeeld hadden, stelletje ......
quote:als die grens gewoon die klown daar op rechts had gezien..
Op maandag 13 mei 2002 14:04 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:[..]
echt geweldig, hier doen we het allemaal voor
als, als, als ze nou gewoon wat beter gespeeld hadden, stelletje ......
ach.. we zien wel weer... we gaan iig EUROPA IN!!!
Wat betreft die minuut stilte, die vond ik zelf al belachelijk, en daar dachten waarschijnlijk meer mensen zo over. Rondom mij begonnen wat gasten wat te roepen, dat werden er wat meer en toen kwam er een reactie van het Utreg-vak (fluiten) en daarna van het hoekje rechts (Bunnikside?) die heel snel 1 keer "hatze hatze alle joden aan de matze" riepen
Tja. Verder was het erg gezellig in ons vaak, veel gezongen en ook werd er weer veelvuldig gedanst op dat nummer van Boozywoozy. Wel een wonder dat mijn stoeltje het de hele wedstrijd heeft uitgehouden, want toen ik binnenkwam zat dat ding al behoorlijk los.
Eerste helft was Ajax beduidend beter dan Utreg, en het was jammer dat het ook maar 1-0 stond met rust. Tweede helft leek het wel of Ajax opeens versuft was, want er werd erg gekloot, en Utreg gebruikte dit goed om gelijk te komen.
Dan komt er opeens een voorzet van rechts, de bal gaat voorlangs en er is niks aan de hand. Ook het Utreg-vak reageerde niet ontdaan, maar opeens geeft die ^#$ Temmink een strafschop. Ja, die schiet Glusevic er wel in. De stemming in het Ajax-vak werd meteen minder vrolijk, en de Utregters werden eindelijk goed wakker en waren uitgebreid aan het zingen.
Toen de wedstrijd bijna voorbij was, kwam het besef bij Ajax dat ze toch nog een keer aan moesten zetten, en het vak leefde mee, bij de goal van Wamberto ontplofte het vak dan ook, en viel iedereen bijna over elkaar heen
De Utregters waren zichtbaar aangedaan door deze klap, en dat was ook te merken toen het na 3 minuten Zlatan was die de winnende maakte. Toen werd het vak helemaal gek, en waar de Utrechters afdropen, ging het bij ons nog lekker door. Vooral het zachte ge-ohohohoh en met de handen wapperen tot de beker omhoog werd gehouden was erg goed (tis moeilijk in woorden uit te leggen, maar ja, het was erg vet).
Al met al een geslaagde dag: redelijk weer, Vreven die zich lekker liet opnaaien door spelers en publiek, Ajax wint en een mooie sfeer. Kan niet beter
Wat ik trouwens toch nog grappig vind, is dat je voor je binnen het stadion bent 2 keer gefouileerd bent, en dat er dan toch nog in totaal zo'n 30 fakkels binnen worden gebracht
Tenslotte eindigen met de woorden, zoals een wijs persoon in mijn bus zei:
"Zo op z'n Duits is toch wel lekker voor een keertje"
quote:De Bunnikside zat redelijk versprijd over de vakken, en omdat we er al voor half drie waren kwamen de gezangen ook niet echt los!
Op maandag 13 mei 2002 14:46 schreef keeper het volgende:
het hoekje rechts (Bunnikside?)
Maar goed jou gun ik ook een leuke middag, jij was er tenminste bij!
quote:psv heeft de Johan Cruyf Fruitschaal gewonnen!
Op maandag 13 mei 2002 12:35 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:[..]
Hey Cazzo, de feiten zijn als volgt:
Kampioen en bekerwinnaar Ajax
Feyenoord pakt knap de UEFA cup en PSV pakt helemaal niets.
DE prijs van Nederland!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |