quote:Erhmm.. Afgelopen wedstrijd in Galgewaard, weet je nog welke pamfletten ze uitdeelden? Voetbal moet een feest blijven en spreek elkander erop aan, bij deze. Doe ff normaal ofzo. Het zijn net als wij gewoon mensen die liefde voor hun club hebben. Terecht of onterecht gewonnen en wel of niet geroepen tijdens de stilte is niet een reden om mensen zo te gaan uitschelden lijkt me...
Op zondag 12 mei 2002 23:52 schreef Frenkie het volgende:
T was GVD een of andere kankerkutjood die die minuut verprutste en riep Joduh..... Achterlijk idioot! Zie je wekl dat al die nepamsterdammers geen respect hebben![]()
Ik schijt op ajaks!
quote:Ik is sorry
Op zondag 12 mei 2002 23:54 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ajacieden
quote:ja een hele slechte verliezer.. maar er werd echt vanaf de overkant geroepen tijdens die minuut stilte!!!
Op zondag 12 mei 2002 23:53 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ik heb dat anders ervaren, en met mij nog 1000den andere..
Slechte verliezer ben jij zeg..
quote:Ik zal de tekst hier maar niet herhalen die de Utrecht "supporters" zongen.
T was GVD een of andere kankerkutjood die die minuut verprutste en riep Joduh..... Achterlijk idioot! Zie je wekl dat al die nepamsterdammers geen respect hebben![]()
Ik schijt op ajaks!
quote:paupers bedoel je
Op zondag 12 mei 2002 23:54 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ajacieden
quote:naar is dat he, dat je al DENKT dat je gewonnen hebt maar dat het dan toch NET ff iets anders uitpakt....HAHAHAHA
Ik schijt op ajaks!
quote:Ik heb er lekker nie aan meegezingt!! En dat zeg ik zonder smileys omdat het echt waar is!
Op zondag 12 mei 2002 23:56 schreef tong80 het volgende:[..]
Ik zal de tekst hier maar niet herhalen die de Utrecht "supporters" zongen.
Ennuh, die AjaCieden gingen zelf Joduh zingen enzo. En Kampijoden en toen gingen Utreggers daar KankerJoden van maken en terugzingen
quote:Da's ook nie sportief uh! *schop*
Op zondag 12 mei 2002 23:57 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
naar is dat he, dat je al DENKT dat je gewonnen hebt maar dat het dan toch NET ff iets anders uitpakt....HAHAHAHA
![]()
![]()
quote:Kijk eens wat vaker in het Sport-forum. We zijn onderhand niet beter van Frenkie gewend...
Op zondag 12 mei 2002 23:55 schreef thaduck het volgende:[..]
Erhmm.. Afgelopen wedstrijd in Galgewaard, weet je nog welke pamfletten ze uitdeelden? Voetbal moet een feest blijven en spreek elkander erop aan, bij deze. Doe ff normaal ofzo. Het zijn net als wij gewoon mensen die liefde voor hun club hebben. Terecht of onterecht gewonnen en wel of niet geroepen tijdens de stilte is niet een reden om mensen zo te gaan uitschelden lijkt me...
quote:dat ging niet om de winst.. maar om die malloot, die idioot die het nodig vond om dat ene kleine beetjes respect watn er in een voetbalstadion is te verstoren..
Op zondag 12 mei 2002 23:55 schreef thaduck het volgende:[..]
Erhmm.. Afgelopen wedstrijd in Galgewaard, weet je nog welke pamfletten ze uitdeelden? Voetbal moet een feest blijven en spreek elkander erop aan, bij deze. Doe ff normaal ofzo. Het zijn net als wij gewoon mensen die liefde voor hun club hebben. Terecht of onterecht gewonnen en wel of niet geroepen tijdens de stilte is niet een reden om mensen zo te gaan uitschelden lijkt me...
Maar ja, die ajacieden zijn net Duitsers, kunnen ook geen minuut stilte houden..., scoren ook in de laatste minuten onterechte doelunten, maken ook schwalbes..
quote:Om met woorden van Hans Teeuwen te citeren: "Daar wil ik mij bij deze van distancieren! Dat heb met sport helemaal NIETS te maken"...
Op zondag 12 mei 2002 23:58 schreef twi het volgende:[..]
Kijk eens wat vaker in het Sport-forum. We zijn onderhand niet beter van Frenkie gewend...
En nu issut bedtijd
quote:tsja wat doe je eraan
Op zondag 12 mei 2002 23:46 schreef _Fulton_ het volgende:
Wat had ik nou gezegd CAZZO over die foute voorspellingen van je
nou wint ajax weer die dubbel
wat een ongelooflijk onterecht doelpunt zeg!
schandalig
Temmink HONDELUL ik weet waar je woont
quote:Ow en Stijntje doet dat niet
Op zondag 12 mei 2002 23:58 schreef Frenkie het volgende:
maken ook schwalbes..
quote:nogmaals, wie de bal kaatst.....
Op zondag 12 mei 2002 23:57 schreef thaduck het volgende:[..]
Da's ook nie sportief uh! *schop*
quote:je fiets staat niet veilig in amsterdam....
Op zondag 12 mei 2002 23:58 schreef Frenkie het volgende:[..]
Maar ja, die ajacieden zijn net Duitsers, kunnen ook geen minuut stilte houden..., scoren ook in de laatste minuten onterechte doelunten, maken ook schwalbes..
quote:
Op zondag 12 mei 2002 23:58 schreef twi het volgende:[..]
Kijk eens wat vaker in het Sport-forum. We zijn onderhand niet beter van Frenkie gewend...
quote:Ik ben liever een Duitser met een Amstel-cup dan een Hollander zonder
Op zondag 12 mei 2002 23:58 schreef Frenkie het volgende:
quote:Daar heb ik het ook totaal niet over. Ik zeg puur dat het nu opeens de 'held' van Ajax is, terwijl die geen reet bereikt heeft dit seizoen. Oja, noem eens een voorbeeld van Feyenoord, kan er zelf niet zo snel op komen...
Op zondag 12 mei 2002 21:15 schreef twi het volgende:[..]
Ik wil je niet uit de droom helpen, maar onder zulke omstandigheden zouden veel supporters van elke willekeurige club zich zo gedragen. Ik heb altijd gezegd dat 't tussen z'n oren zit, en dat 'ie er best wel wat van zou kunnen. Maar hoe 'ie speelde was het een houten klaas, zoals geloof ik Willem van Hanegem op Canal+ verwoordde. Scoren tegen Feyenoord, de winnende goal scoren in de Amstel Cup...Dat soort dingen worden spelers door onthouden. Zo werkt 't nu eenmaal. Er zijn zat spitsen mislukt bij Feyenoord, en wanneer zij in een bekerfinale of een andere belangrijke wedstrijd zouden hebben gescoord, zouden óók de Feyenoorders alles hebben vergeten. Dus gooi dit ajb niet op alleen de Ajacieden....
quote:Nee... die komt zelden in de vijandelijke 16!
Op zondag 12 mei 2002 23:59 schreef thaduck het volgende:[..]
Ow en Stijntje doet dat niet
quote:Ach ik maak zo een wippie en dan is alles wel weer vergeten!!!
Op maandag 13 mei 2002 00:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Speciaal voor Frenkie
Frenkie, voel jij jezelf nou niet ongelovelijk K*T?
Een beetje als die Italianen in de finale van het EK 2000?
God wat zal jij slecht slapen..ZO dichtbij..
Echt, het was maar een half minuutje joh..30 miezerige seconden..
Ik weet dat je al stond te juigen met die trommelboerenvriendjes van je..
Oh wat zal jij je KUT hebben gevoeld zeg toen in de allerlaatste minuut pipo scoorde..
En daarna die goal van ons aller Zlatan..
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
NET GOED..
MWOEAHAHAHAHAHAHA
quote:pauperhumor
Op maandag 13 mei 2002 00:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
blaat blaat blaat
quote:Van mislukte spitsen die bij Feyenoord niet eens de winnende goal in de bekerfinale wisten te scoren? Kijk eens in het Mislukte Aankopen topic, daar staan ze bij bosjes opgenoemd.
Op maandag 13 mei 2002 00:03 schreef L-X het volgende:
Oja, noem eens een voorbeeld van Feyenoord, kan er zelf niet zo snel op komen...
Conolly is bijvoorbeeld jarenlang een grote mislukking geweest die bij Excelsior werd gestald, maar vorig jaar was er opeens een periode dat die jongen een paar vrij onbenullige balletjes in het doel knikkerde, en ineens was hij in the picture en was Feyenoord compleet van streek dat 'ie weg ging naar (in eerste instantie) AZ en uiteindelijk naar Wimbledon.
Zo gaat 't in het voetbal. Zie Machlas, zie in mindere mate ook Mido...Bruggink (of beter nog: Ramzi) wordt onderhand ook zo goed als weggepest uit Eindhoven, maar als hij vorige week de winnende tegen De Graafschap had gemaakt, terwijl Ajax had verloren van NEC, dan had 'ie speler van het jaar geweest en op schouders gedragen. Dus wat er nu met Ibrahimovic gebeurt is een 'normaal' verschijnsel.
quote:Inderdaad, over 17 jaar weer een kans...
Op maandag 13 mei 2002 00:06 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ach ik maak zo een wippie en dan is alles wel weer vergeten!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |