Hahahah wat triest zegquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:40 schreef Crientje87 het volgende:
[..]
grappig genoeg heeft ze dat zelf niet door.ze was er ook afgelopen zaterdag bij de opnames en ik stoorde me behoorlijk aan haar
Vond de OP nogal falen, dusja.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:19 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Hahahah wat triest zeg
-
Waar is de OP?
Dude doe niet lui en zet die OP er gewoon in.quote:
is me eerlijk gezegd niet opgevallen, maar op de foto is ze zeker niet lelijk ofzo!quote:
en was ze een beetje chill?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:09 schreef Shoombak het volgende:
[..]
daar heb ik half jaar geleden nog een date mee gehad
ik kom ook uit Utrecht dus dat is wel flex van haarquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:12 schreef Shoombak het volgende:
[..]
er zijn helaas geen foto's van de date gemaakt
Maar ze komt uit Utrecht en studeert Nederlands.
aii verse benamingquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:25 schreef Pixie. het volgende:
Die Kimberly gothic lijkt op een gemuteerde goudvis
ik vond haar in de vorige afleveringen zwaar iri qua gedrag en de reden waarom ze die dudes wegdrukte, hoe verzin je het....maar ik ken een meisje die heeft serieus echt bijna dezelfde gezicht, alleen de rest iets strakker;)quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:28 schreef Pixie. het volgende:
En ik vind die priska zo leuk wijf
is niet echt spannend man...quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:20 schreef Shoombak het volgende:
Oh en speciaal voor Desunoto
[ afbeelding ]
haha maar ben je in het echt ook zo kritisch dan, of gewoon in de programma extra..quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:59 schreef Crientje87 het volgende:
[..]
yup ik deed net zo hard mee
ja tasneem ken ik wel...die kwam er toevallig in toen ik er ook al in zat
Teringquote:Op donderdag 18 maart 2010 01:08 schreef Angelonfire23 het volgende:
ik heb trouwens fucking veel gepost hierzo t afgelopen half uur damnzz![]()
Ze wil een botsauto om in de stad te kunnen parkeren "want dat gaat toch altijd fout"quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:59 schreef Angelonfire23 het volgende:
Hij is viessss===>
http://www.rtl.nl/compone(...)merins.avi_plain.xml
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:25 schreef Pixie. het volgende:
Die Kimberly gothic lijkt op een gemuteerde goudvis
Kan ik niet vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |