Hahahah wat triest zegquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:40 schreef Crientje87 het volgende:
[..]
grappig genoeg heeft ze dat zelf niet door.ze was er ook afgelopen zaterdag bij de opnames en ik stoorde me behoorlijk aan haar
Vond de OP nogal falen, dusja.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:19 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Hahahah wat triest zeg
-
Waar is de OP?
Dude doe niet lui en zet die OP er gewoon in.quote:
is me eerlijk gezegd niet opgevallen, maar op de foto is ze zeker niet lelijk ofzo!quote:
en was ze een beetje chill?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:09 schreef Shoombak het volgende:
[..]
daar heb ik half jaar geleden nog een date mee gehad
ik kom ook uit Utrecht dus dat is wel flex van haarquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:12 schreef Shoombak het volgende:
[..]
er zijn helaas geen foto's van de date gemaakt
Maar ze komt uit Utrecht en studeert Nederlands.
aii verse benamingquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:25 schreef Pixie. het volgende:
Die Kimberly gothic lijkt op een gemuteerde goudvis
ik vond haar in de vorige afleveringen zwaar iri qua gedrag en de reden waarom ze die dudes wegdrukte, hoe verzin je het....maar ik ken een meisje die heeft serieus echt bijna dezelfde gezicht, alleen de rest iets strakker;)quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:28 schreef Pixie. het volgende:
En ik vind die priska zo leuk wijf
is niet echt spannend man...quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:20 schreef Shoombak het volgende:
Oh en speciaal voor Desunoto
[ afbeelding ]
haha maar ben je in het echt ook zo kritisch dan, of gewoon in de programma extra..quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:59 schreef Crientje87 het volgende:
[..]
yup ik deed net zo hard mee
ja tasneem ken ik wel...die kwam er toevallig in toen ik er ook al in zat
Teringquote:Op donderdag 18 maart 2010 01:08 schreef Angelonfire23 het volgende:
ik heb trouwens fucking veel gepost hierzo t afgelopen half uur damnzz![]()
Ze wil een botsauto om in de stad te kunnen parkeren "want dat gaat toch altijd fout"quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:59 schreef Angelonfire23 het volgende:
Hij is viessss===>
http://www.rtl.nl/compone(...)merins.avi_plain.xml
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:25 schreef Pixie. het volgende:
Die Kimberly gothic lijkt op een gemuteerde goudvis
Kan ik niet vindenquote:
uh neequote:
Nah ligt aan me internet denk ikquote:
Echt onbegrijpelijk inderdaadquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:49 schreef Lesl het volgende:
Hij kiest de linker meid terwijl die expliciet vermeldde(twee d's?) dat ze niet echt into hem was, met ook nog een opmerking "Hij ziet maar wat 'ie doet...". En dan nog haar kiezen. Verrekte faalhaas!
zij was gewoon uit beleefdheid in het spel gebleven, haar dan wegdrukken staat asociaal. hij had wel aan eddy kunnen zeggen van kijk: zij staat uit beleefdheid in het spel laat haar maar haar lampje uitdoen, dat was wel zo netjes geweest. maar dit...quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:49 schreef Lesl het volgende:
Hij kiest de linker meid terwijl die expliciet vermeldde(twee d's?) dat ze niet echt into hem was, met ook nog een opmerking "Hij ziet maar wat 'ie doet...". En dan nog haar kiezen. Verrekte faalhaas!
:pquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:58 schreef Pixie. het volgende:
Ben benieuwd
Dat profiel van amerens ofzo staat ook op die site
Ze is net zo dom als ze eruit ziet
volgens mij was die kill ook best wel een chille gozer, alleen dat dansje van hem was best wel gay..dus dat wegdrukken was niet eens zo gek. ze drukken welleens om gekkere redenen weg. Laatst zag ik een gozer die kon met zijn duimen opdrukken met nog een chick op zijn rug. dat vond ik echt vet om te zien..maar iedereen drukte weg..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:12 schreef Crientje87 het volgende:
haha grappig hoe dat meisje reageerde toen ze erachterkwam dat ze de enige was die overbleef bij die 2de jongen
maar belachelijk dat ze 'm wegdrukken op dat coole dansen...keb dan echt zin om ze een mep te verkopen!
Waarom hebben ze niet zulke chicks in de Nederlandse variant?quote:
Het begint 2 minuten te vroegquote:Op maandag 22 maart 2010 19:48 schreef Angelonfire23 het volgende:
kick, vandaag eens om 20uur take me out kijken:)
maakt niks uitquote:
eensquote:
Dat is waarschijnlijk al van 2 jaar terugquote:Op maandag 22 maart 2010 20:10 schreef Angelonfire23 het volgende:
wojoh die reclame: die amerikas next top model chicks zijn in damsco.!!:) ik ga ze morgen opzoeken en regelen!
shitquote:Op maandag 22 maart 2010 20:11 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk al van 2 jaar terug
een pruik? heeft eigelijk kort haar maar wil de mensen flashen.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:12 schreef veda het volgende:
Wat kan die reden van dat lange haar nou zijn
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:17 schreef Pixie. het volgende:
Misschien zodat de negers zijn haar in konden vlechten?
zeker niet slechtquote:
dat durven ze niet te zeggenquote:
Dat allochtonen van acteren houden?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:25 schreef Pixie. het volgende:
Agh zo bevestigd hij wel weer de vooroordelen
Nouja de meeste mensen hebben zulke vooroordelen over marokkanen etcquote:Op maandag 22 maart 2010 20:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat allochtonen van acteren houden?
ga je nu al slapenquote:
Leuk weetje inderdaad.quote:
Maar stiekem best schattig.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:26 schreef Buitendam het volgende:
Die Ilyana is te stom om te schijten, volgens mij.
nee ben nog klaar wakker johquote:
ooooooooquote:Op maandag 22 maart 2010 23:32 schreef Pixie. het volgende:
[..]
nee ben nog klaar wakker joh
Maar die na discussies enzo
Programma afgelopen
Pixie weg
intressantquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:13 schreef Ludwig. het volgende:
Ik vind Kimberly een interessant hoofd hebben.
eensquote:
ahaquote:
Ik vind haar eigenlijk vrij suf en ongeïnteresseerd overkomen..quote:
ja maar ze heeft een Clitpiercing, en das wel vet geilquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:51 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Ik vind haar eigenlijk vrij suf en ongeïnteresseerd overkomen..
En wat is het probleem van die Erika eigenlijk?![]()
Uhh die zit bij mij in de klasquote:Op maandag 22 maart 2010 20:26 schreef Buitendam het volgende:
Die Ilyana is te stom om te schijten, volgens mij.
jaquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:08 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
misschien kan hij je een cursus geven!
ik heb zijn uitvinding gemistquote:
Met een frikandelbakje.quote:
dat zeg je toch nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:27 schreef Pixie. het volgende:
Ze heeft te kleine borsten_______________________!
Ik vond hem wel leukquote:
Beter dan een opmerking van 'hij heeft geen leuke schoenen' als ze niet durven te zeggen dat ze een man totaal geen uitstraling vinden hebben.quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:04 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
ja maar ze heeft een Clitpiercing, en das wel vet geil![]()
![]()
Die Erika, beetje apart..maar beter dan 85% daarzo.doe je die kleren uit, heb je een best lekker wijf
quote:
ah wat jammer nouquote:
latersquote:
Ik keek gister Ik Hou Van Holland (royal sadness, indeedquote:
hij heeft adhdquote:
Echt ehquote:
Jorindequote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:10 schreef Angelonfire23 het volgende:
beste aflevering was met die geile blonde, die ineens verdween
Hahah gelukkigquote:
Terwijl ze wel heel leuk isquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:21 schreef Angelonfire23 het volgende:
die mirte blijft trouwens altijd over...altijd word ze weggedrukt
Zo dik is ze niet toch ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:23 schreef Angelonfire23 het volgende:
ik dacht dat hij niet op dikke vrouwen viel
Indd die is er snel uitquote:
yep 5 overquote:
lulloquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:24 schreef StarGazer het volgende:
Onwijs knorren....
best dikquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:24 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Zo dik is ze niet toch ?
Ze heeft wel een grote kop
helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:27 schreef Pixie. het volgende:
Wat een kankerwijf die Amerens.
Met dr lelijke rattenkop
woon jij daar?quote:
Ritmisch knorren....in de modder.....quote:
yes alleen die anniek, en die was ook zo weg..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:27 schreef Pixie. het volgende:
Ik heb die eerste gast niet gezien
Die had er nog maar 1 over?
Ik kijk morgen wel ff op internetquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:28 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
yes alleen die anniek, en die was ook zo weg..
quote:
Weinig van te vinden. Hier staat een foto: http://takemeoutrtl5.hyves.nl/album/37820199/TAKE_ME_OUT/gcTg8G3v/fotos/895602587/0/dyxX/#media_navigator_1=6&media=2.895598387.Jyyq&__state__=1quote:
Volgens de titel van het plaatje een van deze 2:quote:
Tsjah, ik zeg al: niet een beste foto.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:54 schreef Desunoto het volgende:
Op die foto herken je haar zelfs bijna niet. Ze heeft ook een ontzettend lelijk outfit aan zeg... staat totaal niet bij haar.
Maar Tricky is wel heel erg mooi inderdaad. Ze heeft ook wel iets schattigs, maar tegelijkertijd straalt ze wat arrogantie uit als ze praat. Moeilijk uit te leggen, maar dat is best jammer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |