Schijnt dat iedere vrouw de mogelijkheid heeft, je kunt het dus lerenquote:Op zondag 28 maart 2010 20:07 schreef YellowBag het volgende:
Kan trouwens iedere vrouw dat, kun je het haar leren zeg maar ?
ik denk het eerste. Mijn vriendin squirt ook (voor de mensen die het willen proberen maar het nog niet voor elkaar hebben gekregen: lotus-standje werkt altijd goed bij ons) en die zegt ook dat het een heel andere ervaring is dan een clitoraal orgasme, maar wel erg intens.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:09 schreef straatmadelief het volgende:
ik squirt als mijn iemand mij op een bepaalde manier vingert.. Ik krijg er verder niet echt een klaarkom-gevoel bij. Ik kom normaalgesproken eigenlijk ook alleen klaar via mijn clitoris. Het gevoel dat ik krijg als ik squirt is wel intens, maar op een heel andere manier.. Zou het een andere manier van klaarkomen zijn of zou ik squirten terwijl ik geen orgasme heb?
Hoe gaat dat standje? Nooit van gehoord?quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:24 schreef Sandoval het volgende:
lotus-standje werkt altijd goed bij ons
google stuk?quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:31 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Hoe gaat dat standje? Nooit van gehoord?
als man gaan zitten in lotushouding (maar voor de minder gevorderden werkt kleermakerszit ook prima), vrouwtje komt 'op' je zitten en vouwt haar benen weer om jou heen (ze kan ook in eerste instantie op haar knieën zitten als het haar niet lukt). Op de één of andere manier mik je dan automatisch richting de goede plek (ik heb ook van anderen gehoord dat dit standje goed werkte).quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:31 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Hoe gaat dat standje? Nooit van gehoord?
ik zit op het werk, kan daar niet op standjes gaan zoeken als je begrjipt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
google stuk?
edit: nee, hier doet google het gewoon... vreemd...
Het spuiten zelf vind ik een beetje raar en goor.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:54 schreef zomper46 het volgende:
Op internet zijn vrij veel filmpjes te vinden van vrouwen die tijdens een orgasme "squirten". Mijn vriendin doet dat niet, maar wat vinden de fokkers er van? Vrouwen: vinden jullie dit niet erg, schamen jullie je er voor, etc? En mannen? Vinden jullie dit opwindend, of juist niet? Van mij hoeft het niet per se, want sex gewoon is al goed genoeg. Zolang zij er ook maar van geniet.
Maar naar wat smaakt het? Waar is het mee te vergelijken?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:23 schreef yvette1982 het volgende:
Ik heb twee ex-en gehad die squirten. Er kwam niet zo gek veel uit hoor. En het smaakte ook nog best lekker. Het is volgens mij erg gezond ook.
In de oude tijd hadden mensen een groteske bewoordingen fetishquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:34 schreef erodome het volgende:
In de oude tijd werd het de nectar van de godin genoemd
Hoe meer nattigheid hoe beter.quote:Op zondag 18 april 2010 21:33 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het spuiten zelf vind ik een beetje raar en goor.
Maar ik vind het wel ontzettend opwindend als je ziet hoe zo'n vrouw het wel intens voelt.
Goede tip! Bedanktquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:37 schreef Sandoval het volgende:
[..]
als man gaan zitten in lotushouding (maar voor de minder gevorderden werkt kleermakerszit ook prima), vrouwtje komt 'op' je zitten en vouwt haar benen weer om jou heen (ze kan ook in eerste instantie op haar knieën zitten als het haar niet lukt). Op de één of andere manier mik je dan automatisch richting de goede plek (ik heb ook van anderen gehoord dat dit standje goed werkte).
Sowieso is het een erg lekker standje, en je zit ook recht voor elkaar en hebt zowat overal access, aanradertje dus
Die g-spot he... dat ligt dus als ik met mijn vinger penetreer net een beetje omhoog? Ik lees in het sekswoordenboek dat het sponzig aanvoelt, maar moet ik dat interpreteren als sponzig zoals een natte spons tijdens het afwassen? En hoe voelt dat qua structuur? Is het ribbelig? Is het knobbelig? En die a-spot he..? Heb je daar ooit ervaringen mee gehad?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:45 schreef twentybirds het volgende:
Ik krijg dat hele 'plas' gevoel niet, maar ik weet m'n g-spot wel te vinden en te stimuleren.
Ik hou wel van afwisseling dus ik zou het wel eens willen proberen.
Is er iemand met ervaring die weet wat ik verkeerd doe, of anders moet doen?
Dit heb ik ook ja! Ik denk dat het squirten is zonder orgasme, omdat het wel lekker is maar mij ook geen klaarkom-gevoel geeft. Ik heb het vaak als ik inderdaad op een bepaalde manier gevingerd of geneukt word en het schijnt dat orgasmes door penetratie heftiger zijn dan clitorale orgasmes, maar ik heb totaal geen AAAH gevoel of opluchting o.i.d.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:09 schreef straatmadelief het volgende:
ik squirt als mijn iemand mij op een bepaalde manier vingert.. Ik krijg er verder niet echt een klaarkom-gevoel bij. Ik kom normaalgesproken eigenlijk ook alleen klaar via mijn clitoris. Het gevoel dat ik krijg als ik squirt is wel intens, maar op een heel andere manier.. Zou het een andere manier van klaarkomen zijn of zou ik squirten terwijl ik geen orgasme heb?
Ik heb - denk ik - wel ervaring met de a-spot. Dicht bij de opening (g) en ergens diep erin (a) voelt het allebei erg goed. Het maakt me niet uit hoe het heet, maar het is in ieder geval erg lekker als ik word gepenetreerd wanneer ik op mijn buik ligquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:56 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Die g-spot he... dat ligt dus als ik met mijn vinger penetreer net een beetje omhoog? Ik lees in het sekswoordenboek dat het sponzig aanvoelt, maar moet ik dat interpreteren als sponzig zoals een natte spons tijdens het afwassen? En hoe voelt dat qua structuur? Is het ribbelig? Is het knobbelig? En die a-spot he..? Heb je daar ooit ervaringen mee gehad?
Het lijkt mij geweldig om zoiets voor elkaar te kunnen krijgenquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:12 schreef ovoxo het volgende:
Lijkt me wel leuk om ook ooit zo klaar te komen :p
Ik vind persoonlijk niet dat het een gevoel van voldoening geeft. Sommige vrouwen zijn erg makkelijk aan het squirten te krijgen namelijk. Het geeft natuurlijk wel een gevoel van voldoening als ze dat nog nooit gedaan heeft en jij doet dat voor het eerstquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Erg leuk als het daadwerkelijk lukt. Geeft wel een soort voldoening.
Het vocht van squirten komt niet uit de blaas, dus dat staat er los van....quote:Op zaterdag 7 januari 2012 04:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk niet dat het een gevoel van voldoening geeft. Sommige vrouwen zijn erg makkelijk aan het squirten te krijgen namelijk. Het geeft natuurlijk wel een gevoel van voldoening als ze dat nog nooit gedaan heeft en jij doet dat voor het eerst. Aan de andere kant is het wel tekenend dat vooral oudere vrouwen snel squirtend klaar komen. Da's dus gewoon incontinentie.
het is onderzocht, en het is in de meeste gevallen (vooral die waarbij veel gesquirt wordt) gewoon urine.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het vocht van squirten komt niet uit de blaas, dus dat staat er los van....
Bron? En in welke gevallen? Thuis of in films?quote:Op zondag 8 januari 2012 12:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is onderzocht, en het is in de meeste gevallen (vooral die waarbij veel gesquirt wordt) gewoon urine.
kijk maar hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrouwelijke_ejaculatiequote:Op zondag 8 januari 2012 13:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bron? En in welke gevallen? Thuis of in films?
heb jij een bron dat dit niet zo is en waar het dan wel vandaan komt ?quote:Op zondag 8 januari 2012 13:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bron? En in welke gevallen? Thuis of in films?
Persoonlijke ervaring. Het stinkt / smaakt niet naar urine..quote:Op zondag 8 januari 2012 23:18 schreef Blahaha het volgende:
[..]
heb jij een bron dat dit niet zo is en waar het dan wel vandaan komt ?
ah ok, dus omdat deze prostituee er geen ervaring mee heeft is het onzin? Terwijl er gynecologen onderzoeken naar hebben gedaan waaruit blijkt dat het wel gewoon kan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:43 schreef Rasmussen het volgende:
de mening van een prostituee
http://zondares.blogspot.com/2012/01/spuiten.html
langdradig stuk maar het wordt interessant na een tijdje
Ik ga meestal voor seks even naar de wc om te plassen, gewoon omdat ik een volle blaas tijdens de seks niet prettig vind, als ik ejaculerend klaargekomen ben tijdens de seks en daarna weer na de wc ga, wat ik ook standaard doe ivm dat je zo een blaasonsteking kan voorkomen, komt er alsnog urine uit.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is onderzocht, en het is in de meeste gevallen (vooral die waarbij veel gesquirt wordt) gewoon urine.
Wat zeg ik nou, er is weldegelijk onderzoek naar gedaan.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ga meestal voor seks even naar de wc om te plassen, gewoon omdat ik een volle blaas tijdens de seks niet prettig vind, als ik ejaculerend klaargekomen ben tijdens de seks en daarna weer na de wc ga, wat ik ook standaard doe ivm dat je zo een blaasonsteking kan voorkomen, komt er alsnog urine uit.
Op het toilet is het gewoon urine, gelig en het ruikt er naar, als ik klaarkom is het doorzichtig en geurloos, lijkt nog het meeste op vruchtwater.
Ik begrijp ook eigenlijk niet waarom veel mensen zo anti zijn, wil je het niet doe je het niet, klaar, maar laat mensen toch gewoon lekker genieten van hun lijf en van seks.
nadeel is namelijk daat veel meiden zich niet durven te laten gaan om al die tegenstanders die roepen dat het wel urine is maar verders totdaal geen onderzoek hebben gedaan.
quote:Recente onderzoeken (onder andere dat van de Tsjech Stanislav Kratochvíl in 1994) wezen uit dat het vrouwelijke ejaculaat bestaat uit urine, afscheiding van de klieren van Skene of een mengeling van beide. De ejaculatie van dit vocht wordt in verband gebracht met de stimulatie van de G-plek.
zuurquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:34 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
mja dat wel... iemand ervaring met hoe het smaakt?!
Haha, Speciman laat zich onderzeiken.quote:
En al twijfel je erover, dit wil je toch een keer meegemaakt hebben.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ga meestal voor seks even naar de wc om te plassen, gewoon omdat ik een volle blaas tijdens de seks niet prettig vind, als ik ejaculerend klaargekomen ben tijdens de seks en daarna weer na de wc ga, wat ik ook standaard doe ivm dat je zo een blaasonsteking kan voorkomen, komt er alsnog urine uit.
Op het toilet is het gewoon urine, gelig en het ruikt er naar, als ik klaarkom is het doorzichtig en geurloos, lijkt nog het meeste op vruchtwater.
Ik begrijp ook eigenlijk niet waarom veel mensen zo anti zijn, wil je het niet doe je het niet, klaar, maar laat mensen toch gewoon lekker genieten van hun lijf en van seks.
nadeel is namelijk daat veel meiden zich niet durven te laten gaan om al die tegenstanders die roepen dat het wel urine is maar verders totdaal geen onderzoek hebben gedaan.
quote:Op maandag 9 januari 2012 17:16 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Haha, Speciman laat zich onderzeiken.![]()
Squirt smaakt zeker niet zuur.
[..]
En al twijfel je erover, dit wil je toch een keer meegemaakt hebben.
Uiteraard zit er ook een beetje urine in, maar dat zit er ook in sperma, maar het is niet alleen urine.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou, er is weldegelijk onderzoek naar gedaan.
[..]
Als je het hele bed vol squirt wel, die klieren van skene hebben niet genoeg vochtquote:Op maandag 9 januari 2012 17:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Uiteraard zit er ook een beetje urine in, maar dat zit er ook in sperma, maar het is niet alleen urine.
ik kan daar eigenlijk helemaal niks over vinden, alleen dit.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je het hele bed vol squirt wel, die klieren van skene hebben niet genoeg vocht.
Nu heb ik geen ervaring met liters vocht en als ik bv twee keer op die manier klaar kom komt er de 2de keer geen vocht bij kijken, liters lijkt me idd ook niet echt kunnen, net als dat een man ook geen liters spuit.quote:Uit onderzoek blijkt dat het vaak om een meestal glasheldere, smaak- en reukloze vloeistof gaat, die wat samenstelling betreft lijkt op het prostaatvocht van mannen. Soms kan er zich ook een kleine hoeveelheid urine in bevinden.
klopt maar bij vrouwen die grote hoeveelheden spuiten (of meer dan 1x) dan heb je echt te maken met urine en een beetje vocht uit die klieren. dan heb je met je vingertechniek gewoon de sluitspier van de blaas ff lam gevingerd. Niets mis mee hoor maar dan moet je niet krmapachtig volhouden dat het urine isquote:Op maandag 9 januari 2012 18:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik kan daar eigenlijk helemaal niks over vinden, alleen dit.
[..]
Nu heb ik geen ervaring met liters vocht en als ik bv twee keer op die manier klaar kom komt er de 2de keer geen vocht bij kijken, liters lijkt me idd ook niet echt kunnen, net als dat een man ook geen liters spuit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |