abonnement Unibet Coolblue
pi_83245020
Goede ervaring met Sigmund666
Videogames werden dezelfde dag na ontvangst van de betaling opgestuurd, tesamen met een tracking nummer. Helemaal top!
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_83280561
Ook goede ervaring met cerubo! Na een kleine vertraging van betaling vanuit mijn kant (en gelukkig veel begrip van zijn kant) is het spelletje in prima staat ontvangen!
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
  zaterdag 26 juni 2010 @ 22:03:21 #228
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_83339241
Geen kwestie van Koop of Verkoop maar toch wil ik hier even mijn hulde uitspreken voor 3 fantastische heren van Fok!

[GEZ] Sterke mannen in Utr. voor (de)montage zonneschermen
Er was eens een topic in V&A....

RoaRRR, Rucky, ioko: Heel erg bedankt voor jullie (zeer snelle!) hulp! Jullie weten niet half hoezeer jullie ons geholpen hebben hiermee
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_83341967
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 22:03 schreef Ireth het volgende:
Geen kwestie van Koop of Verkoop maar toch wil ik hier even mijn hulde uitspreken voor 3 fantastische heren van Fok!

[GEZ] Sterke mannen in Utr. voor (de)montage zonneschermen
Er was eens een topic in V&A....

RoaRRR, Rucky, ioko: Heel erg bedankt voor jullie (zeer snelle!) hulp! Jullie weten niet half hoezeer jullie ons geholpen hebben hiermee
Fok! op zijn best!
pi_83423942
Op 12 juni een koptelefoon van de user SamStar gekocht. Geld overgemaakt, waarna hij op 15 juni zei dat hij het op de post zou doen. Na niets binnen te hebben gekregen maar een PM gestuurd waar hij een paar dagen later op antwoorde dat hij druk was, maar het in het weekend op de post zou doen (18 juni). Uiteindelijk nog niets binnen gekregen en hij reageert niet meer op PM's.
No resentment ever evened out a weaker hand
  dinsdag 29 juni 2010 @ 18:04:00 #231
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_83452630
Nog even hier posten: de wekkerradio van Lady_1989 is in goede staat aangekomen, na haar ervaringen met de TNT
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_83453132
quote:
Op maandag 28 juni 2010 23:06 schreef Silv het volgende:
Op 12 juni een koptelefoon van de user SamStar gekocht. Geld overgemaakt, waarna hij op 15 juni zei dat hij het op de post zou doen. Na niets binnen te hebben gekregen maar een PM gestuurd waar hij een paar dagen later op antwoorde dat hij druk was, maar het in het weekend op de post zou doen (18 juni). Uiteindelijk nog niets binnen gekregen en hij reageert niet meer op PM's.
Ik heb een andere koptelefoon van SamStar gekocht en die is hij persoonlijk wezen brengen. Hij is niet vaak om Fok! maar hij zal het vast en zeker gaan opsturen naar je!
"Rest in pieces.."
pi_83457151
Pakketje ontvangen van jeroen_is_hier. Snel verzonden en goede kwaliteit
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_83471214
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 18:18 schreef DSonnema het volgende:

[..]

Ik heb een andere koptelefoon van SamStar gekocht en die is hij persoonlijk wezen brengen. Hij is niet vaak om Fok! maar hij zal het vast en zeker gaan opsturen naar je!
Oke mooi om te horen.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_83471961
Van DSonnema de Sims 3 gekocht.
Snel geregeld, snel afgehandeld, snel gepost en keurig netjes aangekomen, ziet er allemaal goed uit!

[TK] De Sims 3 Wereldavonturen
pi_83510168
Slechte ervaring met rubenm89

Logitech Z5500 gekocht. Geld gestort
eerst paar dagen geen reactie
Daarna reactie dat het geld binnen is gekomen en dat hij het product de dag erop zou verzenden.
2 dagen later een pm'tje met de mededeling dat de koop wegens omstandigheden niet door kan gaan en dat het geld terugestort word. En ik heb dus nog niets mogen ontvangen.
Dit voelt als een "Ik kan hem duurder doorverkopen en dus trek ik de koop in"

Nu hopen dat ik mijn geld nog terug krijg
Those who forget their past , are condemned to re-live it...
pi_83511231
Ik heb een goede ervaring met Remcorkkennykingkong.
Ik verkocht aan hem mijn High-Box Component naar VGA converter.
Goede communicatie, snel gehandeld.
Top!
pi_83511535
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 22:03 schreef Lange_Lex het volgende:
Slechte ervaring met rubenm89

Logitech Z5500 gekocht. Geld gestort
eerst paar dagen geen reactie
Daarna reactie dat het geld binnen is gekomen en dat hij het product de dag erop zou verzenden.
2 dagen later een pm'tje met de mededeling dat de koop wegens omstandigheden niet door kan gaan en dat het geld terugestort word. En ik heb dus nog niets mogen ontvangen.
Dit voelt als een "Ik kan hem duurder doorverkopen en dus trek ik de koop in"

Nu hopen dat ik mijn geld nog terug krijg
vind het echt lam van je zo kort na mijn pm al overal zulke berichtjes neerzet, dat je ontevreden bent oke, maar je geeft me niet eens de gelegenheid om iets uit te leggen
heb al meerdere dingen gekocht en verkocht op het forum,altijd zonder probleem, alleen omdat het nu eens een keer anders gaat doe je gelijk zo achterlijk

en by the way: je geld is wel degelijk onderweg

jou geld naar mij toe was ook 2 dagen onderweg, vanaf het moment van pm tot aan mijn rekening, dus maak je maar geen zorgen, vind het wel een beetje zielig van je, ook heb ik geen hoger bod ontvangen, niet het geval, maar dat had je kunnen weten als je mijn reactie gewoon had gelezen ipv zo sneu hier te doen
pi_83511931
Om welke omstandigheden kan het niet door gaan?
pi_83522546
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 22:26 schreef rubenm89 het volgende:

[..]

vind het echt lam van je zo kort na mijn pm al overal zulke berichtjes neerzet, dat je ontevreden bent oke, maar je geeft me niet eens de gelegenheid om iets uit te leggen
heb al meerdere dingen gekocht en verkocht op het forum,altijd zonder probleem, alleen omdat het nu eens een keer anders gaat doe je gelijk zo achterlijk

en by the way: je geld is wel degelijk onderweg

jou geld naar mij toe was ook 2 dagen onderweg, vanaf het moment van pm tot aan mijn rekening, dus maak je maar geen zorgen, vind het wel een beetje zielig van je, ook heb ik geen hoger bod ontvangen, niet het geval, maar dat had je kunnen weten als je mijn reactie gewoon had gelezen ipv zo sneu hier te doen
Je geld is ondertussen binnen dus bedankt daarvoor.

Je geeft aan dat je product niet meer in de staat is dat je hem kan en wil verkopen.
Je kijkt je producten niet na voordat je ze verkoopt ?
het klinkt gewoon nogal... apart.

En zeker nadat alles al geregeld was.
Those who forget their past , are condemned to re-live it...
  donderdag 1 juli 2010 @ 18:26:56 #241
270082 Arctura
Zoiby want go outside!
pi_83540579
Goede ervaring met zjosken ( [TK] Sony Trinitron TV ).

Snel geregeld, is de (loodzware) TV komen halen, gewoon niks op aan te merken. Bedankt!
In the songs all knights are gallant, all maids are beautiful, and the sun is always shining.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 15:20:23 #242
126005 Tumble
Ik val en sta weer op
pi_83609084
Slechte ervaring met EcktenBaas

Bied een nintendo Wii met HDD aan en na enkele boden heen en weer mailt ie me dat we voor bedrag xxx een accoord hebben
ik pm hem even daarop terug dat het wat mij betreft accoord is en dat ik van plan ben hem dit weekeind te komen halen dus of hij even zijn gegevens mailt

vervolgens hoor ik tot zaterdag middag niets meer waarna ik ineens een pm krijg dat de wii al onder voorbehoud verkocht is

geen kans om een tegenbod te doen niks terwijl we reeds accoord waren
meneer claimt dat ie een beter bod gekregen heeft tijdens de tijd dat hij mij een bod voor accoord deed en ik hierop bevestigend heb geantwoord.

dan kun je mijns inziens gelijk melden dat je ervan af ziet ipv 3 dagen later

Zal ik wel van de oude generatie zijn waar een deal gewoon een deal is
Life never gets darker then midnight
pi_83609303
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 15:20 schreef Tumble het volgende:
Zal ik wel van de oude generatie zijn waar een deal gewoon een deal is
Deal is voor mij ook een deal hoor, niks mis mee.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 15:41:26 #244
126005 Tumble
Ik val en sta weer op
pi_83609781
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 15:27 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Deal is voor mij ook een deal hoor, niks mis mee.
Ja ik kan er echt pislink om worden zoontje al beloofd dat ie een wii ging krijgen omdat ie een goed rapport heeft krijg je dit soort acties
moet ik weer marktplaats af gaan zoeken.

Life never gets darker then midnight
  zaterdag 3 juli 2010 @ 15:42:38 #245
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_83609816
Goede ervaring met larry_flynt gehad. Spotgoedkope DVD, en de volgende dag keurig in een envelop op de mat. Top .
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  zaterdag 3 juli 2010 @ 15:54:43 #246
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_83610249
Wederom goede ervaring met marcob in [TK] Logitech Squeezebox Radio (Zwarte versie)
Hij is echt een perfecte verkoper die zegt wat hij doet en doet wat hij zegt!
Helemaal top en wederom bedankt!
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
  zondag 4 juli 2010 @ 23:02:13 #247
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_83661485
Uitstekende ervaring met Motar, hij had nog wat viltjes liggen, ik heb hem een postzegel opgestuurd en binnen 2 dagen had ik ze binnen, goede afhandeling. Nog bedankt
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 4 juli 2010 @ 23:58:30 #248
179869 Motar
I smack ass like the Revenant!
pi_83664243
quote:
Op zondag 4 juli 2010 23:02 schreef Dagoduck het volgende:
Uitstekende ervaring met Motar, hij had nog wat viltjes liggen, ik heb hem een postzegel opgestuurd en binnen 2 dagen had ik ze binnen, goede afhandeling. Nog bedankt
Graag gedaan!
Omdat er ook kale mannen moeten zijn!
  maandag 5 juli 2010 @ 19:21:48 #249
292678 Sneaf
"sarcasme"
pi_83692620
Goede ervaring met Patch, 3 DVD,s gekocht.

Duurde wel iets langer door onvoorziene omstandig heden maar het is helemaal goed gekomen met de DVD,s

[ Bericht 2% gewijzigd door Sneaf op 05-07-2010 19:30:17 ]
pi_83722535
Goede ervaring met SpookY22. Goede communicatie via PM en snelle betaling.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')