Nou klaar. Ik probeer het een uurtje.quote:
Het balkon zit altijd redelijk vol wachtend op spanning ende sensatie.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:37 schreef Scrutinizer het volgende:
180 kijkers nu, dat is net zoveel als de lege bar
En vanaf haar 18e is ze voor 95% afgekeurd omdat ze wel eens pijn in haar rug heeft, ze kan niet lang staan en niet zwaar tillenquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:54 schreef Scrutinizer het volgende:
De zangeres met de moeilijke jeugd is er. De moeilijke jeugd bestond vooral uit het feit dat ze teveel op houten stoelen heeft moeten zitten, geloof ik.
quote:7:07 kaya35: spiegies geloof ik eerder as der rug
Oeh, dat is niet best. Ben benieuwd hoe hij daar op gaat reageren. Niet wrs.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Jaap werd net besproken in Boulevard. Hij schijnt Joran geld gegeven te hebben om een coffeeshop in Bangkok te kopen.
Nope, nieuwe gast is er, een schrijver/schilder.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oeh, dat is niet best. Ben benieuwd hoe hij daar op gaat reageren. Niet wrs.
Kun je dat terug kijken ergens?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Jaap werd net besproken in Boulevard. Hij schijnt Joran geld gegeven te hebben om een coffeeshop in Bangkok te kopen.
Ik zou 'm toch echt in z'n bek gespuugd hebben.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:18 schreef Disana het volgende:
Jaap, op zijn telefoon kijkend: ja neem maar mee. Dit op de verbaasde vraag van Peter of hij de gaste dan ook maar mee moeten nemen.
Onbeschofter kan niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou 'm toch echt in z'n bek gespuugd hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |