quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:34 schreef kever678 het volgende:
Interesse in ruil met een N82?
Ja, zou kunnen. Die heeft een snellere processor he.quote:
Lekker bashen in je eigen topic?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:39 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Reden te meer om een fatsoenlijke telefoon aan te schaffen.
Hey, niets persoonlijk, maar 40 euro is toch een hoop geldquote:
Maar voor ¤ 160 is-ie toch echt niet de jouwequote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey, niets persoonlijk, maar 40 euro is toch een hoop geld.
Een bod is een bodquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:55 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Maar voor ¤ 160 is-ie toch echt niet de jouwe.
Dizer heeft dezelfde staan, dus ja, als echte Hollander probeer ik natuurlijk het onderste uit de kan te halenquote:
Klopt. Maar die van hem is beschadigd en daar gaat het over bedragen van ¤ 200quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dizer heeft dezelfde staan, dus ja, als echte Hollander probeer ik natuurlijk het onderste uit de kan te halen.
175?.
Op te halen in Eindhoven.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:35 schreef Thorical het volgende:
Waar eventueel op te halen want ik heb wel interesse.
Als je in de buurt van Eindhoven woont/werkt is het natuurlijk makkelijker om 'm op te halen.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:09 schreef HeatWave het volgende:
Kick, nog nieuws?. Wil evt wel hoger gaan als we er uit kunnen komen qua verzending of ophalen
.
versturen ook een optie?quote:Op maandag 29 maart 2010 15:37 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Op te halen in Eindhoven.
[..]
Als je in de buurt van Eindhoven woont/werkt is het natuurlijk makkelijker om 'm op te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |