quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:34 schreef kever678 het volgende:
Interesse in ruil met een N82?
Ja, zou kunnen. Die heeft een snellere processor he.quote:
Lekker bashen in je eigen topic?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:39 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Reden te meer om een fatsoenlijke telefoon aan te schaffen.
Hey, niets persoonlijk, maar 40 euro is toch een hoop geldquote:
Maar voor ¤ 160 is-ie toch echt niet de jouwequote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey, niets persoonlijk, maar 40 euro is toch een hoop geld.
Een bod is een bodquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:55 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Maar voor ¤ 160 is-ie toch echt niet de jouwe.
Dizer heeft dezelfde staan, dus ja, als echte Hollander probeer ik natuurlijk het onderste uit de kan te halenquote:
Klopt. Maar die van hem is beschadigd en daar gaat het over bedragen van ¤ 200quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dizer heeft dezelfde staan, dus ja, als echte Hollander probeer ik natuurlijk het onderste uit de kan te halen.
175?.
Op te halen in Eindhoven.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:35 schreef Thorical het volgende:
Waar eventueel op te halen want ik heb wel interesse.
Als je in de buurt van Eindhoven woont/werkt is het natuurlijk makkelijker om 'm op te halen.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:09 schreef HeatWave het volgende:
Kick, nog nieuws?. Wil evt wel hoger gaan als we er uit kunnen komen qua verzending of ophalen
.
versturen ook een optie?quote:Op maandag 29 maart 2010 15:37 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Op te halen in Eindhoven.
[..]
Als je in de buurt van Eindhoven woont/werkt is het natuurlijk makkelijker om 'm op te halen.
OK, nou ja, dan wil ik een bod doen van 200 excl verzendkostenquote:
Staat genoteerd!quote:Op maandag 29 maart 2010 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, nou ja, dan wil ik een bod doen van 200 excl verzendkosten.
Heb al een bod in gedachten?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:35 schreef Thorical het volgende:
Waar eventueel op te halen want ik heb wel interesse.
en deze heeft geen deukjequote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dizer heeft dezelfde staan, dus ja, als echte Hollander probeer ik natuurlijk het onderste uit de kan te halen.
175?.
Dat had ik wel. Maar Ik heb die met de deuk al gekocht. Want ik heb geen zin om tegen elkaar op te bieden.quote:
Je kan ook met een tegenbod komenquote:
250.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan ook met een tegenbod komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |