abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79252658
Het vorige deel: < Slank # 983 - Met geverfde haren! >

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_79252709
Aww DaD, nu heb je door mij de lapo.

Volgende week vrijdag krijgen we de sleutel.

Oeh, fipo!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_79252750
Ik heb het al opgezocht nachtwacht; je kunt idd vrij makkelijk met de trein naar Belfast
pi_79252765
Fijn Mini
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_79252834
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:51 schreef Mini_rulez het volgende:

Oeh, fipo!
Had ik maar beter op moeten letten! Ik hou daar echt nooit rekening mee.

Maar wat fijn! .
pi_79252914
Ik heb nu ook wel zin in een koud biertje. Ik heb het nu gewoon al zo warm. En dat is dan half Afrikaans
pi_79252930
Wat goed Mini!
pi_79253220
pi_79253286
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:51 schreef Mini_rulez het volgende:

Oeh, fipo!
Zo dat is al snel

Nou ik vind mn presentatie nu wel af. Ik vertel gewoon wat meer over die andere vent. Mijn achtergrond is iig al geniaal en afleidend .

Linkje,want iets met injectiespuit en muis (niet bloederig):
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 17 maart 2010 @ 14:05:25 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79253313
Oh dit is echt te erg Ze nemen hele verhalen over van het internet .
* Viking84 gaat heel streng lage cijfers uitdelen .

tevens tvp.
Niet meer actief op Fok!
pi_79253338
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:52 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb het al opgezocht nachtwacht; je kunt idd vrij makkelijk met de trein naar Belfast
Ja zo hebben wij dat toen ook gedaan. Door al dat gepraat over Ierland heb ik enorm veel zin om op vakantie te gaan.

*snel z'n scriptie schrijven gaat*
pi_79253460
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:04 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Zo dat is al snel

Nou ik vind mn presentatie nu wel af. Ik vertel gewoon wat meer over die andere vent. Mijn achtergrond is iig al geniaal en afleidend .

Linkje,want iets met injectiespuit en muis (niet bloederig):
Is dat geen rat? Verder is het plaatje niet schokkend nee, alleen die handschoen lijkt wel erg grof geschut.
pi_79253482
TVP Inspirerend hah.

O: Brinta
T: Fruitreep (was over van lijstje van gister)
L: Drie sneetjes volkoren met kalkoen
T: App0l
D: Wortelstamp met Valess
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_79253569
Nachtwacht, ben je ook met je masterscriptie bezig? Hoe vordert het?
pi_79253774
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:08 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Is dat geen rat? Verder is het plaatje niet schokkend nee, alleen die handschoen lijkt wel erg grof geschut.
Oh dat zou ook kunnen ja . Muis of rat, ik zie het verschil niet . Vind de kop van dat beest zo leuk, zo'n "HALP!" blik.
pi_79253779
M'n vriend gaat vrijdag op m'n jongste nichtje (1,5) passen terwijl ik met m'n zus en de oudste ga winkelen. Eigenlijk wil ik stiekem door het raam kijken om te zien hoe 'ie 't doet. .
pi_79253797
tvp
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_79253845
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:05 schreef Viking84 het volgende:
Oh dit is echt te erg Ze nemen hele verhalen over van het internet .
* Viking84 gaat heel streng lage cijfers uitdelen .

tevens tvp.
Zonder bronvermelding? Plagiaat! Leverde bij ons gewoon een dikke 1 op als het opgemerkt werd...
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_79253901
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:16 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oh dat zou ook kunnen ja . Muis of rat, ik zie het verschil niet . Vind de kop van dat beest zo leuk, zo'n "HALP!" blik.
Deze is groter dan de hand van degene die hem vastheeft en hij heeft een te dikke staart voor een muis. Hij wordt zo te zien ook niet erg handig vastgehouden, dan zou ik ook zo kijken.
pi_79253986
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriend gaat vrijdag op m'n jongste nichtje (1,5) passen terwijl ik met m'n zus en de oudste ga winkelen. Eigenlijk wil ik stiekem door het raam kijken om te zien hoe 'ie 't doet. .
Wat lief. Ik kan me wel voorstellen dat je dat zou willen zien. Hoewel het voor de rammelende eierstokken misschien beter is van niet.
pi_79254062
jeuj, gevonden.
Kwak
pi_79254142
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:17 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Zonder bronvermelding? Plagiaat! Leverde bij ons gewoon een dikke 1 op als het opgemerkt werd...
Dat ja. Gewoon een 1 geven nu. Weet je zeker dat ze het daarna niet nog een keer doen (en evt een kans geven om het te herstellen, als je niet wil dat ze die 1 houden). Laat ze maar zien dat jij dit níet accepteert .
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:18 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Deze is groter dan de hand van degene die hem vastheeft en hij heeft een te dikke staart voor een muis. Hij wordt zo te zien ook niet erg handig vastgehouden, dan zou ik ook zo kijken.
*proest* Maar al zou ie je handig vasthouden, dr zit een spuit in je buik . En ik zal het in mn verhaaltje verwerken, dat het een rat is .

@DaD: aaahw lief. (ik zou dan gaan hopen "misschien vindt ie het zo leuk dat ie er zelf ook een paar wil)
pi_79254192
* Phaidra komt onder steen vandaan nadat ze zich realiseert wie nachtwacht is...
Welkom nog, ik heb een paar topics gemist afgelopen weekend!

Mini, dat is al snel dan!! Fijn dat jullie nu duidelijkheid hebben!
Rituals en Chico, feli met de mooie cijfers! Wel jammer van de publicatie though...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_79254234
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_79254586
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:24 schreef Chicolate het volgende:

[..]

*proest* Maar al zou ie je handig vasthouden, dr zit een spuit in je buik . En ik zal het in mn verhaaltje verwerken, dat het een rat is .
Ach, als je daar een beetje handig in bent is het zo gepiept (no pun intended ) en hebben ze er geen last van. Alleen moet je hem dan niet vast gaan houden voor de foto.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')