abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:55:11 #1
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_79250652
Ik hoorde vorig jaar van het zusje van m'n schoonzus dat, als je studentenreisrecht hebt, maar door omstandigheden (OV kaart vergeten, of nu met OV Chipkaart die niet werkt waar) een kaartje moet betalen, dat je dit kan terugvragen. Ik zal eerst even mn situatie uitschrijven:

Sinds gister kan ik niet meer met mijn ov-kaart reizen. "Had je moeten omzetten lamlul!" <- en dat kan dus niet, want mijn eigen kaart was defect en verwacht ik deze week. Hierdoor heb ik een tijdelijke kaart van de RET meegekregen waarop staat "Tijdelijke chipkaart met studentenreisrechten". Gister een heel gedoe in de bus, en de metro kwam ik niet in. Daarnaast werd mij ook verteld dat ik maar een kaart moest kopen. Maar dat klopt dus niet, want ik heb een weekkaart, dus ik hoor doordeweeks gewoon gratis te kunnen reizen..

Dusja, als het terug te vragen is dat ik vandaag een anonieme kaart mag gaan kopen, of losse kaarten, waar kan dat dan?
Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:59:32 #2
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_79250817
Ik zou eerst eens met de IBgroep bellen. Die weten het wel
Dum de dum
pi_79250970
ik zou eerder naar dit kijken http://www.ov-chipkaart.nl/faq/

Je kunt kaart kopen en later geld terug vragen bij de balie.

staat er op in 1 van vele vragen in site
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  woensdag 17 maart 2010 @ 13:25:17 #4
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_79251710
Je mag 1 keer per jaar je kaart vergeten en via een formulier met het bijgevoegde kaartje geld terugvragen.

Dus zoek op het station een weggegooid kaartje van een Euro of 50 en je hebt geld verdiend.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_79251736
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:04 schreef Captain_Ghost het volgende:
ik zou eerder naar dit kijken http://www.ov-chipkaart.nl/faq/

Je kunt kaart kopen en later geld terug vragen bij de balie.

staat er op in 1 van vele vragen in site
Dit staat er:
quote:
Antwoord
Meld je kaart verloren/gestolen via je Mijn OV-chipkaart-account op deze website. Je verloren/gestolen kaart wordt geblokkeerd en en je kunt direct een vervangende kaart aanvragen. Totdat je je nieuwe studenten OV-chipkaart ontvangt, reis je voor eigen rekening.
Meerdere mensen al met dit probleem gehoord en die kunnen allemaal zelf lappen, compleet belachelijk uiteraard als die kaart niet door jouw toedoen kapot is.
  woensdag 17 maart 2010 @ 13:35:42 #6
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_79252115
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:35:19 #8
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_79261792
ik mag dus lekker zelf gaan dokken

klote zooi
Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')