Mja. De vader van een goede vriend heeft het ook net doorstaan en die is 80 of zo, en die leeft ook nogquote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
je hebt het lang zat uitgesteld
kun je het al ruiken?quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:42 schreef creno het volgende:
[..]
ik weet het, en ik stel het weer uit, morgen doe ik het echt !
te veel in de aandacht gestaan, dat geeft een hoge prestatiedruk, die is nu weg gevallenquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:51 schreef wonderer het volgende:
Wheheh.
Waar kwam je zwarte gat vandaan trouwens, TMM?
Dat vermoeden had ik al ja. Gaat het weer beter?quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
te veel in de aandacht gestaan, dat geeft een hoge prestatiedruk, die is nu weg gevallen
Dat nog niet.quote:
Ik doe het even rustig aan, volgende week pak ik weer doorquote:Op donderdag 18 maart 2010 00:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al ja. Gaat het weer beter?
Nee. Dat je dat online toegeeft... dat welquote:Op donderdag 18 maart 2010 00:06 schreef oinaru_isan het volgende:
Is het raar als je bij De Wereld Draait Door meer let op bepaalde jongens in het publiek dan op wat Matthijs van Nieuwkerk allemaal te vertellen heeft?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee. Dat je dat online toegeeft... dat wel
olaquote:
Yeah, hoewel het programma voor morgen is verneukt wegens een castlid met stemproblemen dus geen naakte mannen op het toneel voor mijquote:Op donderdag 18 maart 2010 00:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ola![]()
hoe gaat het? heb je een programma utigestippeld voor Nederland?
ik vind die Matthijs vreselijk...ik ken hem niet, heb een paar afleveringen gezien, maar hij laat niemand uitpraten...quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:06 schreef oinaru_isan het volgende:
Is het raar als je bij De Wereld Draait Door meer let op bepaalde jongens in het publiek dan op wat Matthijs van Nieuwkerk allemaal te vertellen heeft?
Oh, dat doet ie bij iedereen? Ik heb vorige week gekeken met Antoine Bodar en die liet ie ook niet uitpraten. Schijtirritant.quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik vind die Matthijs vreselijk...ik ken hem niet, heb een paar afleveringen gezien, maar hij laat niemand uitpraten...
naakte mannen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, hoewel het programma voor morgen is verneukt wegens een castlid met stemproblemen dus geen naakte mannen op het toneel voor mij
The full monty. 4 april in de meervaart, als je er dan nog bent. Misschien ga ik dan nog... als ik tijd heb.quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
naakte mannen?![]()
what 4 play is that?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, dat doet ie bij iedereen? Ik heb vorige week gekeken met Antoine Bodar en die liet ie ook niet uitpraten. Schijtirritant.
4 april ben ik hier niet meer. alhoewel niets is zeker. ik zou eind deze maand weer teruggaan, cause shit hit the fan at home.. en rond de zomer ben ik hier voor onbepaalde tijd, vanwege moeders..quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
The full monty. 4 april in de meervaart, als je er dan nog bent. Misschien ga ik dan nog... als ik tijd heb.
o sorry... ik skimde dus het leek dramatisch...quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:18 schreef wonderer het volgende:
Pa ligt niet dood te gaan hoorNiet dat ik medeleven niet waardeer maar door al die sterktes ga ik me nog zorgen maken of zo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |