Ik heb hetzelfde maar dan vervangen we werken door sex...en het slaat op zin dan niet het moeten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:13 schreef Waxxer het volgende:
En ik moet werken en god oh god oh god oh god oh god wat heb ik daar zín in!!!!![]()
![]()
Hij?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:11 schreef Waxxer het volgende:
Hai!
Wat klopt er niet aan deze quote:
[..]
Nou, jij woont op een steenworp afstand van het Walhalla voor de bronstige homofiel, dus wat doe je hier?!quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde maar dan vervangen we werken door sex...en het slaat op zin dan niet het moeten.
Ja, gaat het om een onzijdig iemand, ga je het de hele tijd over 'hij' en 'hem' hebben in een artikel waarin staat dat een onzijdig iemand dus een keuze moet maken. En dat waarschijnlijk alleen maar omdat... eh.... "het", of de persoon in kwestie (dat klinkt wat minder oneerbiedig) als man is geboren.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij?
Ik was net zo blij dat het gelukt was... moet het alsnog veranderd worden. Stomme wereld.
De eerste zonnestralen en SAJ staat te steigerenquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde maar dan vervangen we werken door sex...en het slaat op zin dan niet het moeten.
Hij is mannelijk, zij is vrouwelijk, het is onzijdig. Dus dat is wel de goede benaming.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, gaat het om een onzijdig iemand, ga je het de hele tijd over 'hij' en 'hem' hebben in een artikel waarin staat dat een onzijdig iemand dus een keuze moet maken. En dat waarschijnlijk alleen maar omdat... eh.... "het", of de persoon in kwestie (dat klinkt wat minder oneerbiedig) als man is geboren.
Hoho ik werk niet in een hotelquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wel als er gerefereerd wordt naar het slapen met hotel personeel in Lissabon.
Vond dat geen rare kronkel
Een rechte vloer zeg maar.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De eerste zonnestralen en SAJ staat te steigeren
Je ze spijkeren die wel eens ooit vast om hem weer goed te trekkenquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een rechte vloer zeg maar.
Vroeger hoorde je dat soort uitspraken nog wel. Tegenwoordig sta ik niet meer op die mailinglijst of zo.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:44 schreef Ang3l het volgende:
fout]Ik zal je parketje wel eens ff in de boenwas komen wrijven![/fout]
Ook jij wordt ouder Stuart, ook jij.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vroeger hoorde je dat soort uitspraken nog wel. Tegenwoordig sta ik niet meer op die mailinglijst of zo.
Maar voor "het" is er geen bezittelijk voornaamwoord... dan is het alsnog "zijn". Ben trouwens gister voor exact hetzelfde probleem naar de ING geweest en daar gingen ze er in ieder geval alles aan doen om het voor elkaar proberen te krijgenquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij is mannelijk, zij is vrouwelijk, het is onzijdig. Dus dat is wel de goede benaming.
Maar het klinkt een beetje als "dat ding"
O ja klopt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar voor "het" is er geen bezittelijk voornaamwoord... dan is het alsnog "zijn". Ben trouwens gister voor exact hetzelfde probleem naar de ING geweest en daar gingen ze er in ieder geval alles aan doen om het voor elkaar proberen te krijgen
Zonnebankquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:54 schreef creno het volgende:
waar is de zon ? Ik wil in m'n pauze nog ff van de zon genieten maar hij zit verstopt achter een dun wolkenveld. De ijsboeren zijn ook uit hun winterslaap hoor ik nu.
Gewoon het glas naast de zonnebank en met een lang rietje leegzuigenquote:
ivm zondag, heb je liever dat we er 15 min te vroeg zijn als 15 min te laat, dit ivm het moeilijk precies op tijd zijn met het OV, heb je nog andere plannen die dag, of is het leuk als we met een groepje ergens wat gaan eten?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar voor "het" is er geen bezittelijk voornaamwoord... dan is het alsnog "zijn". Ben trouwens gister voor exact hetzelfde probleem naar de ING geweest en daar gingen ze er in ieder geval alles aan doen om het voor elkaar proberen te krijgen
einhoven crowd komt gezamelijk met de trein?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ivm zondag, heb je liever dat we er 15 min te vroeg zijn als 15 min te laat, dit ivm het moeilijk precies op tijd zijn met het OV, heb je nog andere plannen die dag, of is het leuk als we met een groepje ergens wat gaan eten?
komt dromer niet mee net als de vorige keer, of Erikquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:16 schreef Ang3l het volgende:
Ehvn crowd?
Zijn TMM en ik tezamen al een crowd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |