Arme jijquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kut NS
Maar ik ben gearriveerd.... gisteravond laat gaan slapen... altijd leuk als je zo laat moet tennissen... ook nog verloren en dan stuiterend van de adrenaline niet kunnen slapen
Oei... das heul aan de andere kant van Nederlandquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:32 schreef wonderer het volgende:
Mogguh en doei
(Bart, Rotterdam dus).
I'll livequote:
Leuk tochtje met de autoquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oei... das heul aan de andere kant van Nederland
(want Nederland is ook zoooo groot)
Nee ik kwam pas iets over half 9 op het station... en mijn trein had ook nog 20 minuten vertragingquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar zat jij nu ook in de vertraagde trein van 7.53 die pas om 8.30 uur vertrok ?
normaal heb ik altijd die van 8.23 maar die was inderdaad ook 20 minuten vertraagdquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik kwam pas iets over half 9 op het station... en mijn trein had ook nog 20 minuten vertraging
Ik weet niet precies waar je vandaan moet komen, maar 't is wel een ritje ja... Aan de andere kant, er komen ook mensen uit Groningen en Steenwijk, dus je bent niet de verstequote:Op donderdag 18 maart 2010 11:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oei... das heul aan de andere kant van Nederland
(want Nederland is ook zoooo groot)
overvolle coupe vers mokka ijs o+quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
normaal heb ik altijd die van 8.23 maar die was inderdaad ook 20 minuten vertraagd
en als een duvel uit het doosje stond toen in ene om 8.30 alsnog die van 7.53 op spoor 7
van de andere kant, buiten in het zonnetje even moeten wachten was geen straf
die overvolle coupe daarna wel
quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Pyama? Ik hield je voor iemand die aanschoof met alleen een trunk aan.
FYI: I sleep naked.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat beeld heb ik nou ook van Ang3l
shalomequote:
Is dat een Nuno-reference?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Om vervolgens met het bedienende personeel van bil te gaan?
Ik had ook niet gedacht dat je serieus in Hello Kitty-spullen rondliep...quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
FYI: I sleep naked.
The hello kitty was a joke (waar is die face palm smiley!!)
Ja, wel goed. Laatste dingen regelen voor de presentatie, en een korte nacht gehad terwijl niet doorging waar ik vroeg voor op moest.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:56 schreef Xiance het volgende:
[..]
shalome
ik leef!
beetje druk momenteel, maar druk is goed
en hoe is het met jou?
Als het een afgelikte boterham kan zijn, dan kan het ook vast een opgegeten boterham zijnquote:
Maar wel als er gerefereerd wordt naar het slapen met hotel personeel in Lissabon.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bij Nuno moet ik aan veel dingen denken maar niet aan Shalali Shalala
quote:SYDNEY - De 48-jarige Norrie May-Welbie, die enkele dagen geleden als eerste persoon ter wereld in Australië officieel erkend werd als 'geslachtsloos', moet alsnog kiezen van welke sekse hij is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |