Mwah... ik zat met m' n hoofd ook al rond de 20 graden morgen, maar het wordt toch best wel bewolkt ook en " rond de 15 graden" . Nóg lekker hoor, daar niet van. Ook nu al. Ik ga zo op de fiéts met jochie naar het consultatiebureau. Dat zegt een hoop!quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:41 schreef Copycat het volgende:
En morgen wordt het hier zomer. Met 17 graden.
![]()
![]()
![]()
Of draaf ik nu een tikkeltje door?
Oe hmmm ja hoor, lentegevoel! Hoppakee!quote:
Yo Gert!quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe hmmm ja hoor, lentegevoel! Hoppakee!![]()
Yo noek. de apk belde... apk inclusief beurt met verversen olie en remvloeistof + vervangen wisserbladen: 211 euro![]()
![]()
Die beurt en remvloeistof waren niet eens noodzakelijk voor de keuring, maar ik ben zo blij met dit bedrag dat ik zei: doe maar lekker joh.
Leef je uit! Want het isquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:57 schreef Gert het volgende:
Die beurt en remvloeistof waren niet eens noodzakelijk voor de keuring, maar ik ben zo blij met dit bedrag dat ik zei: doe maar lekker joh.
Uitzuigers!quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:59 schreef Gert het volgende:
O ja, voor de geïnteresseerde niet-ingewijden: eergisteren had ik de auto bij de officiële dealert laten keuren en die kwam op dik 600 euro uiit om 'm door de keuring te krijgen. FAIL!
Jeeeejjjj voor de 211 euriequote:Op woensdag 17 maart 2010 09:59 schreef Gert het volgende:
O ja, voor de geïnteresseerde niet-ingewijden: eergisteren had ik de auto bij de officiële dealert laten keuren en die kwam op dik 600 euro uiit om 'm door de keuring te krijgen. FAIL!
389 euro verschil, weet je hoeveel flessen goedkope wijn dat is?quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:59 schreef Gert het volgende:
Weet ik niet. Maar klootzakken zijn het wel. Ze zeiden dat de pomp van de ruitewissersproeier stuk was en moest worden vervangen. Terwijl deze garage zegt dat het alleen maar een slangetje was dat los zat.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uitzuigers!
Is Teun vorige week ook bij een officiële uitzuiger geweest?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar klootzakken zijn het wel. Ze zeiden dat de pomp van de ruitewissersproeier stuk was en moest worden vervangen. Terwijl deze garage zegt dat het alleen maar een slangetje was dat los zat.
Nu nog even doorsparen voor een nieuwe distributieriem en hij kan weer járen mee. In onderhoud bij een andere garage. God wat ben ik blij dat ik niet gezegd heb "nou doe maar dan", maandag, en 'm opnieuw heb laten keuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |