^^ Dat dus. Winkels mogen garantie weigeren als je een product zelf tweedehands hebt gekocht.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:09 schreef jack4ya het volgende:
Hoe kom je eraan dan?
kan ik niet met een verhaal aankomen dat ik hem met een t-mobile pre paid kaart heb gebruikt?quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:20 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Op de doos staat Tmobile. Dus hij kwam oorspronkelijk uit een Nederlandse winkel. Maar aangezien jij geen Tmobile klant zegt te zijn, is ie dus geunlocked. Aangezien dat niet mag volgens de voorwaarden was dus vanaf dat moment je recht op garantie ook...unlocked.
Helaas, pindakaas...risico als je dingen op die manier koopt.
Het lijkt me dat ze hem op serie/imei-nummer hebben geregistreerd op naam van de 1e koper, inclusief het bijbehorende abbo etc. Lijkt me lastig. En zeggen dat je hem op een prepaid kaart gebruikt is hetzelfde als toegeven dat je hem ge-jailbreakt hebt, en dus geen recht meer op garantie hebt volgens de voorwaarden. Sowieso zullen ze dat wel zien als ze hem opereren, als je ze al zover krijgt, en dan krijg je doodleuk een factuur voor de reparatie..quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:26 schreef Pielemuisje het volgende:
[..]
kan ik niet met een verhaal aankomen dat ik hem met een t-mobile pre paid kaart heb gebruikt?
Yep. Gevalletje helaas pindakaas voor de TS.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:31 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Was ie nou wel of niet geunlocked? Ja toch? Dan zien ze dat denk ik wel meteen als ze hem in de store aan het systeem hangen...
Dat denk jijquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:33 schreef Pielemuisje het volgende:
ze kunnen denk ik niks aan het systeem hangen denk ik want er is in geen mogelijkheid leven in de mobiel te krijgen..
Als alleen de accu of het laadcircuit dood is krijgen ze hem zo weer aan de praat, en jij een rekening van x00 euro..quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:33 schreef Pielemuisje het volgende:
ze kunnen denk ik niks aan het systeem hangen denk ik want er is in geen mogelijkheid leven in de mobiel te krijgen..
Je moet ze ook een kopie van de aankoopnota leveren zie ik op de site staan, hoe ga je dat doen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:48 schreef Pielemuisje het volgende:
ga het nu proberen via www.gsmrepareren.nl heb er al voor gebeld en hun zeggen dat als die binnen de garantie valt (imei code) dan moet het geen probleem zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |