Wat ben je toch een etter af en toe hequote:
Zien we straks de rijdende rechter ook nietquote:
Godverdomme dat had ik me nog niet eens gerealiseerd. KUT!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Zien we straks de rijdende rechter ook niet![]()
wat zou je ze nu nog willen vragen danquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:37 schreef Coos het volgende:
[..]
En de telefoon werkt niet, zowel per vast en mobiel zijn die ziggostumpers onbereikbaar.
Misschien heeft er iemand geen verlof gekregen en heeft ie zo wraak genomenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Hebben de medewerkers op de helpdesk ook eens een rustige avond, zonder klagende mensen.
Heythuysen (tussen Roermond en Weert) ook geen TV meer in elk geval.quote:
Ja, daar zit ik nu ook naar te kijken..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It Never Hurts To Help!
en dat is nog wel het ergste...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Hier doet internet het wel, maar toch heeeeeel langzaam.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Heythuysen (tussen Roermond en Weert) ook geen TV meer in elk geval.
Lijkt me nogal landelijk te zijn.
Beter blijft internet het wel gewoon doen
Ik zeg: Utreht ligt er uit.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:42 schreef Flappekz het volgende:
Logisch. Alles buiten de randstad ligt eruit
Hmmz, ok...quote:
FAALquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:42 schreef Flappekz het volgende:
Logisch. Alles buiten de randstad ligt eruit
Hier doen ze het beide niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou het nog uitmaken of je analoge of digitale tv hebt?
Ja, digitaal ook.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:44 schreef Kinga het volgende:
Bij iedereen die zwart heeft, hebben jullie analoog? Of ligt digitaal ook plat?
O, dan ligt het dus aan de woonplaats en niet aan het gebrek aan digitale tv hier dat het hier wel werktquote:
Heldquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:40 schreef RobinhoJ het volgende:
Voor iedereen die CL wil kijken (weet niet of die al gepost is)
http://ucl.nos.nl/live
wow .. ik kan via internet met NEDERLANDS COMMENTAAR de championsleague streamen op mijn 2 meter brede plasma .. nu jij weer.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:47 schreef Janena het volgende:
Mijn man is trouwens blij, via zijn satteliet kan ie gewoon voetbal kijken (welliswaar met frans commentaar maar ala).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |