Ach, ik verdwaal ook wel eens in buurten waar ik al eerder ben geweestquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, begint lekker. Ach, hij weet je telefoonnummer.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:25 schreef Greys het volgende:
EDIT:![]()
Waar is die sms afrem circle als je hem nodig hebt
Oeh, lekker! Eet ze!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:27 schreef Goodbye het volgende:
Vanwege de teleurstelling dat ik geen pizza krijg ga ik even uit eten met Mr Gb![]()
Nou, vrouwen hadden voor de Tom Tom al moeite met navigeren. Dus don't blame the gadget!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach, ik verdwaal ook wel eens in buurten waar ik al eerder ben geweest
Het is de vloek van de TomTom he, niemand kan meer op eigen houtje de weg vinden.
En onverantwoord was a bad thing, right?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:26 schreef Loveless85 het volgende:
Nee Greys, anders doen we geen happy meal. Das onverantwoord enzo.
Iedereen gaat maar uit eten... het is crisis hoor!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:27 schreef Goodbye het volgende:
Vanwege de teleurstelling dat ik geen pizza krijg ga ik even uit eten met Mr Gb![]()
Ik kon altijd prima mijn weg vinden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, vrouwen hadden voor de Tom Tom al moeite met navigeren. Dus don't blame the gadget!
Jij bent oud en wijs, you tell mequote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
En onverantwoord was a bad thing, right?
Tuurlijk. Nu verwar je "We zien wel waar we terechtkomen" met "De weg vinden"quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kon altijd prima mijn weg vinden.
Nog wel hoor.
Niet altijd, maar dan ben ik afgeleid
Spanningsboog van een doperwt?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:44 schreef Greys het volgende:
Da's dat jeugdige he Dirk...
Gaat wel weer over.
Ooit.
Wil jij nu zeggen dat jij ook jeugdig bent door bewust een tijd niet te posten?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:44 schreef Greys het volgende:
Da's dat jeugdige he Dirk...
Gaat wel weer over.
Ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |