hij had het ook niet kunnen accepteren en dus in hoger beroep gaan. had hij zaterdag mee kunnen spelen, maar dan was hij komende week wel voor 4 wedstrijden (zonder hoger beroep mogelijk) geschorstquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Afellay 3 wedstrijden geschorst
Enoh mag komende week wel meedoen
Alles bij mekaar in de kooiquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:13 schreef Samzz het volgende:
Deze heb ik uitgezochtDe B.Smithi om mee te beginnen, daarna uitbouwen naar de G.Rosea en de Boa en als dat goed gaat, de jacksonii erbij
[ afbeelding ]
B. Smithi
[ afbeelding ]
G. Rosea
[ afbeelding ]
Boa
[ afbeelding ]
Chamaeleo jacksonii
Vast wel ergens in een donker hoekjequote:
Dan is alles binnen twee weken doodquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Alles bij mekaar in de kooi
Alleen de slang is wel koel
Daarom juist, die spinnen zijn smerig.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is alles binnen twee weken doodSpinnen zijn cannibaal, als ze al niet uit de 'kooi' zijn ontsnapt, Kameleons vereisen een zeer specifieke temperatuur en vochtigheidsgraad en de slang ook.
Spinnen zijn anders behoorlijk schoonquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Daarom juist, die spinnen zijn smerig.
Kooi aquarium, glazen bak, weet ik veel waar je die beesten in moet doen.
Heb liever een lief poesje in huis maar dat is te lomp
een die lasagne als favo voer heeft?Garfieldquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En spinnen zijn echt fokking ranzig.
Ik heb nu vogels, en wil later nog een dikke vette rode kat hebben
Terraria hebben geen deksel, maar schuifdeurtjes. Tenminste, dat is het bestequote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:31 schreef Kreator het volgende:
Het enige wat me eng lijkt is als je snachts gaat plassen en je komt erachter dat je bij het voeren het deksel niet helemaal goed hebt teruggezet..
Voor de rest, tof..
Collega van me heeft een paar slangen en die zijn ook tof, waaronder een albino boa.
...en dan heb je zo een hele slimme spin en die doet het schuifje los. De bastard,,,quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:35 schreef Samzz het volgende:
Terraria hebben geen deksel, maar schuifdeurtjes. Tenminste, dat is het beste
Als ik m'n B.Smithi heb, mag je wel komen kijken. Vogelspinnen zitten sowieso veilig opgesloten achter slot en grendel. Dus er gebeurt je niksquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oei getverIk heb echt een spinnenfobie.
Zit een slot opquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
...en dan heb je zo een hele slimme spin en die doet het schuifje los. De bastard,,,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |