Iedereen mag meedoen, ook de plaatjesposterquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:45 schreef haakon het volgende:
maar als iemand anders nu een plaatje kiest voor Frank, mag die toch nog wel gewoon meedoen ?
dan moet dat ff worden veranderd in de OP, niet ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Iedereen mag meedoen, ook de plaatjesposter
ToTquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:04 schreef ToT het volgende:
Flash zat weer eens te slowchatten in het vorig topic?![]()
goede vraagquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:07 schreef ToT het volgende:
Hee haak!
Oh, en feli, watertje!![]()
Maar is er al een nieuwe pica om te shoppen?
daarom dacht ik eraan !quote:
ik vind die van -Datdus- wel leuk:quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:07 schreef ToT het volgende:
Hee haak!
Oh, en feli, watertje!![]()
Maar is er al een nieuwe pica om te shoppen?
en wat is dan de opdracht hierbij?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:10 schreef haakon het volgende:
[..]
daarom dacht ik eraan !
[..]
ik vind die van -Datdus- wel leuk:
[ afbeelding ]
Is gewoon verzin iets, niet goed genoeg? Vind het niet echt een leuk plaatje trouwens.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:11 schreef HertogJan4Life het volgende:
[..]
en wat is dan de opdracht hierbij?
photoshoppen ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:11 schreef HertogJan4Life het volgende:
[..]
en wat is dan de opdracht hierbij?
Epic, doen we!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:14 schreef onderjas het volgende:
Ik weet wel een opdracht, weet niet of hij uitvoerbaar is (mag eventueel ook andere plaatje)
Verzin een KUT HOE HEET DAT graancircel in het volgende veld.
[ afbeelding ]
Ik denk dat de winnar óf een plaatje/opdracht moet posten, óf iemand ervoor moet aanstellen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:18 schreef haakon het volgende:
1 iemand moet gewoon een plaatje posten, en daar moet je je dan maar mee redden, dat is het best denk ik
tenzij diegene echt een bedoeling bij het plaatje heeft ?
anders krijg je van deze veels te lange discussies, denk ik.
ja dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik denk dat de winnar óf een plaatje/opdracht moet posten, óf iemand ervoor moet aanstellen.
Ik haat sowieso regels. Boeie laat de winnaar kiezen welk plaatje we doen. (Als de rest het daar beetje mee eens is)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik denk dat de winnar óf een plaatje/opdracht moet posten, óf iemand ervoor moet aanstellen.
maar dan krijg je weer die discussies, zoals we die nu voerenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:24 schreef onderjas het volgende:
[..]
(Als de rest het daar beetje mee eens is)
Met Paint of Photoshop.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:33 schreef GuitarJJ het volgende:
Graancirkel is wel leuk, maar ik heb geen idee hoe ik dat moet maken
Nee hoor, iedereen is te lam om te wachten op fank.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:24 schreef haakon het volgende:
[..]
maar dan krijg je weer die discussies, zoals we die nu voeren
hij wou zelf geen plaatje posten omdat ie dan zelf niet meer mee mocht doenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:34 schreef onderjas het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen is te lam om te wachten op fank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |