neequote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:19 schreef onderjas het volgende:
Snapt iemand zes trouwens? Dottey wel, die wist alles van films.
NO, dat plaatje ook niet wat ik net heb gepost?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:24 schreef Dottey het volgende:
[..]
neeniet alles..
wel een hoop.. maar dit zegt me niets
Ik heb idd vaker gehoord dat die echt geniaal moet zijn ja!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:24 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ooit een film gezien? Serieus ren nu naar de winkel en koop A Clockwork Orange. Geniale film.
Jiskefet toch ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:24 schreef HaJee het volgende:
Ik weet niet wie die nummer 1 heeft gemaakt maar die is best goed. Allemaal accessoires uit die originele woonkamer en een hilarisch stukje televisie !
Stemmen mensen !
![]()
Mag je je eigen ding aanprijzen dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:24 schreef HaJee het volgende:
Ik weet niet wie die nummer 1 heeft gemaakt maar die is best goed. Allemaal accessoires uit die originele woonkamer en een hilarisch stukje televisie !
Stemmen mensen !
![]()
Ojaquote:
Ja precies. En die kinderen zitten er naar te kijken. Hilarisch !quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:25 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Jiskefet toch ?dat ie bij sinterklaas onder de rok moet hahahah
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb idd vaker gehoord dat die echt geniaal moet zijn ja!
Ach zo heb ik er ook JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAREN over gedaan om Pulp Fiction een keer te gaan kijken!
Niet op de openbare weg in ieder gevalquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:26 schreef Neroje het volgende:
[..]
Mag je je eigen ding aanprijzen dan?
Whehehe ik heb hier 2 redelijk volle DVD-kasten, heb een beamer met een gigantisch scherm en een dikke plasma-tv van 107 cm. Ja, ik kijk best wel wat films!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:28 schreef onderjas het volgende:
[..]Je moet de IMDB movie top 250 een keer afgaan. Kijk je zo weinig films dan? Je moet natuurlijk dag en nacht modden.
waar twijfelde je tussen dan??quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:29 schreef Dottey het volgende:
na lang denken...
heb ik besloten om voor twee te gaan. Omdat die nog enorm zijn best heeft gedaan op wegklonen van de ergens anders geplaatste flutketel.
eigenlijk wilde ik gewoon 7!!quote:
Alleen slechte films dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ik heb hier 2 redelijk volle DVD-kasten, heb een beamer met een gigantisch scherm en een dikke plasma-tv van 107 cm. Ja, ik kijk best wel wat films!
Daar kunnen we wel over praten in het SC topic, zodat we dit ff schoon houden!quote:
ik kan nooit sc topics vinden alleen in RLSquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar kunnen we wel over praten in het SC topic, zodat we dit ff schoon houden!
Ik kijk vooral veel fantasy-films enzo, maar heb ook genoeg andere films in de kast staan.
Meestal onderaan, zijn centraal gemaakt (waarom ze dan onderaan staan mag Joost weten).quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:35 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik kan nooit sc topics vinden alleen in RLS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |