Het was mijn beste toestel ooitquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:38 schreef Rekkie het volgende:
Nou dat kan er nog wel bij.... het is met recht het slechtste toestel dat ik tot nu toe heb gehad....
Erg jammer maar ik kan helaas niet anders concluderen.....
Wie laat zich opnaaien dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:56 schreef Schanulleke het volgende:
Er is vanuit HTC toch al aangegeven dat het juni gaat worden? Laat je toch niet zo opnaaien door allemaal sites die ook even hits willen genereren door een 'nieuwtje' de wereld in te helpen. De Hero is een prachtige telefoon, ook met 1.5 en tzt wordt hij nog mooier.
Oneensquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:38 schreef Rekkie het volgende:
Nou dat kan er nog wel bij.... het is met recht het slechtste toestel dat ik tot nu toe heb gehad....
Erg jammer maar ik kan helaas niet anders concluderen.....
Jij bent het oneens dat het mijn slechtste toestel tot nu toe is?quote:
I dunno, maar ik zelf vind de Hero een fijn toestel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij bent het oneens dat het mijn slechtste toestel tot nu toe is?
Welke toestel dat ik heb gehad, vond je vooral slechter dan?
Hij zegt ook niet dat het een slecht toestel is.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:35 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
I dunno, maar ik zelf vind de Hero een fijn toestel.
Dus vandaar de 'oneens'.
Oneens met het feit dat het een slecht toestel is.
Waar zeg ik dan dat het een slecht toestel is?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:35 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Dus vandaar de 'oneens'.
Heb je al een harde reset uitgevoerd?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:15 schreef Thorical het volgende:
Waar kan ik google maps vinden voor mijn hero (ik draai nog steeds 1.5)?
De vorige eigenaar van mijn Hero heeft waarschijnlijk een foutje gemaakt en maps geupdate.
Maar er is geen update voor 1.5.
Dus heb ik geen maps op een goed werkende Hero.
En zolang die lang verwachte update niet komt heb ik een probleem.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:35 schreef R4m0n_46 het volgende:
Dus vandaar de 'oneens'.
Ik nog niet maar ik ging er vanuit dat de vorige eigenaar dat gedaan had om zijn gegevens te wissen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Heb je al een harde reset uitgevoerd?
Bij mij herstelde dat de oorspronkelijke settings.
Deze post is beter dan voor elke editquote:
http://www.google.com/support/forum/p/Google+Mobile/thread?tid=11f0233a7c27e19d&hl=enquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:13 schreef Thorical het volgende:
[..]
Ik nog niet maar ik ging er vanuit dat de vorige eigenaar dat gedaan had om zijn gegevens te wissen.
Maar btw hoe ga ik een harde reset uitvoeren?
Dit ga ik morgen ff controleren, nu heb ik een weekenddag en bier. Dat is geen goed moment om met een GSM te klooien.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
http://www.google.com/support/forum/p/Google+Mobile/thread?tid=11f0233a7c27e19d&hl=en
Tis iig een eitjequote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:26 schreef Thorical het volgende:
[..]
Dit ga ik morgen ff controleren, nu heb ik een weekenddag en bier. Dat is geen goed moment om met een GSM te klooien.
Hmm wat wazig, ik kan hem inderdaad ook niet vinden. Terwijl hij op mijn telefoon wel gewoon prima werkt... MyTracks heb ik ook wel eens geprobeerd en lijkt ook wel prima te werken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
BuddyRunner is niet meer te vinden in de MarketPlace en ik kan de *.apk ook nergens op internet vinden.
Misschien dat hier iemand mij er aan kan helpen?
Ik gebruik nu CardioTrainer en daarnaast www.afstandmeten.nl als ik eens buiten het schema om iets zou willen proberen.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:59 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hmm wat wazig, ik kan hem inderdaad ook niet vinden. Terwijl hij op mijn telefoon wel gewoon prima werkt... MyTracks heb ik ook wel eens geprobeerd en lijkt ook wel prima te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |