abonnement Unibet Coolblue
pi_260072
DAT HEB IK WEER!!!! GEZALLICH HOOR....

Ik weet dat ik graag geintjes maak, maar dit heb ik dus echt gedroomd:

Eerst was ik op Fok! een zooitje onzin aan het posten toen ik opeens om me heen keek, bleek ik midden in de V & D te staan, in de parfumerie afdeling (die vat ik echt nog steeds niet) waar Bullent me opeens naast me aan het uit leggen was waarom hij de Bus had verlaten.

Je kunt je indenken dat ik wakker werd met de volgende woorden spokend in mn hoofd:

'Fok! en Bus ik dan toch teveel?'

Heel vreemd allemaal.... hebben de amateur psychologen allicht een verklaring?

Gelukkig droomde ik niet van dikke Eric.... Brrrr....

Gezallich!

Grtz,

Meerhoerman.

pi_260073
Ik denk dat de parfumerie-afdeling een projectie is van jouw denkbeeld dat er een luchtje aan het programma zit.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_260074
quote:
op 04-20-2000 om 10:28 AM schreef Hunter het volgende:
Ik denk dat de parfumerie-afdeling een projectie is van jouw denkbeeld dat er een luchtje aan het programma zit.

Hehehehehe

'Nouw dah heb ik weer hoor!'

Gezallich!!!!

Grtz,

Meerhoerman.
Als je nou van Sylvana droomt dan? Kan dat gekwalificeerd worden als nachtmerrie?!

pi_260075
Ik denk dat het een normaal verschijnsel is. Ik heb al twee keer over die enge Tessa gedroomd en in beide dromen kwam ze negatief uit "de bus". In de eerste droom kreeg ik ruzie met 'r en begonnen we een beetje op elkaar in te slaan enzo en in de tweede droom werd ze helemaal hysterisch. Kun je nagaan wat voor indruk ze achterlaat.

Groetjes Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  donderdag 20 april 2000 @ 11:43:00 #5
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_260076
Geachte Meerhoerman,

Kan het zijn dat jij Eric soms niet mag? Ik kreeg die vage indruk maar dat terzijde.

pi_260077
quote:
op 04-20-2000 om 11:14 AM schreef ruby het volgende:
Ik denk dat het een normaal verschijnsel is. Ik heb al twee keer over die enge Tessa gedroomd en in beide dromen kwam ze negatief uit "de bus". In de eerste droom kreeg ik ruzie met 'r en begonnen we een beetje op elkaar in te slaan enzo en in de tweede droom werd ze helemaal hysterisch. Kun je nagaan wat voor indruk ze achterlaat.
Groetjes Ruby

En hoe ging jij daarmee om? Heb je ergens hulp gezocht? Leer mij hoe ik met deze kwaal kan leven!!!!

quote:
op 04-20-2000 om 11:43 AM schreef Mars het volgende:
Geachte Meerhoerman,
Kan het zijn dat jij Eric soms niet mag? Ik kreeg die vage indruk maar dat terzijde.

ONZIN!!!!

Hoe DURF je ook maar zoiets te denken? Het is niet zo dat ik hem niet mag!

Maar mijn haat jegens hem is een vleesgeworden demon! (Lekkerah vettah reuzal!)

Gezallich!!!!

Grtz,

Meerhoerman.

pi_260078
quote:
op 04-20-2000 om 10:25 AM schreef MiRRoRMaN het volgende:
Eerst was ik op Fok! een zooitje onzin aan het posten toen ik opeens om me heen keek, bleek ik midden in de V & D te staan, in de parfumerie afdeling (die vat ik echt nog steeds niet) waar Bullent me opeens naast me aan het uit leggen was waarom hij de Bus had verlaten.

Dit schreeuwt om een Freudiaanse uitleg:
In je onderbewustzijn associeer je vrouwen (parfumerie-afdeling) met geslachtsziekten (VD = Venereal Disease) en overweegt celibatair te gaan leven (Bullent).

Lijkt mij de enige verklaring, anders had je wel van de parfumerie afdeling van de Bijenkorf gedroomd.

Maar wat vertelde Bullent?

pi_260079
quote:
op 04-20-2000 om 06:06 PM schreef Sorrow het volgende:
Dit schreeuwt om een Freudiaanse uitleg:
In je onderbewustzijn associeer je vrouwen (parfumerie-afdeling) met geslachtsziekten (VD = Venereal Disease) en overweegt celibatair te gaan leven (Bullent).
Lijkt mij de enige verklaring, anders had je wel van de parfumerie afdeling van de Bijenkorf gedroomd.
Maar wat vertelde Bullent?

Je hebt wel gelijk trouwens, gezien ik wil samenwonen met Puckzzzje Dus die parfumerie afdeling vind ik niet zo slecht gevonden.... Ja, wat vertelde Bullent allemaal, het gebruikelijke hij ratelde maar door, ook over Essie en zo.... vreselijk. En waarom hij dus de Bus uit was gegaan!

Maar ik zat niet goed op te letten, er stond een ongelooflijke blonde stoot achter de balie met grote borsten en een lekker kontje.

Grtz,

Meerhoerman.
Gezallich!!!!

pi_260080
Nee MiRRoRMaN, ik heb geen hulp gezocht, ik laat het allemaal maar op me afkomen. Als De Bus afgelopen is dan ga ik er van uit dat die dromen ook over zijn. Tot die tijd zie ik het maar als een soort therapie ofzo.
Ach je leert er wel mee leven hoor. Maar het kan lastig zijn als je badend in het zweet wakker wordt en dan moet je maar hopen dat je weer rustig in slaap valt.

Toedeloe, Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  donderdag 20 april 2000 @ 22:09:00 #10
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_260081
Ik leef intens met jullie mee, Jezus he, je moet er toch niet aan denken dat je lekker zoet ligt te dromen en opeens die dikke brabander van een Erik de boel komt opzuren met die ranzige frikandellen van hem en je allemaal commando-verhalen gaat vertellen. En dat Iwan zijn lachprogramma dan vastloopt op het moment dat ie net in een grote schaterlachmodus gezet is. En dat Tessa zo hard gaat speenvarkenen dat je doof wordt. En dat Antonnette d'r korte truitje zo krimpt dat d'r bleke pens niet te ontwijken is. En dat Bianca in één van haar zatte buien je probeert te verkrachten 'omdat ze al een week geen sex gehad heeft'. En dat Esmeralda opeens besluit maar geen make-up meer op te doen en eigenlijk net zo lelijk als Tessa blijkt te zijn. En dat......

Ja jongens bedankt hé, ik ga vanavond mooi niet slapen. Bekijk het maar.

Gezallich

pi_260082
quote:
op 04-20-2000 om 10:09 PM schreef Trainspotter het volgende:
Ik leef intens met jullie mee, Jezus he, je moet er toch niet aan denken dat je lekker zoet ligt te dromen en opeens die dikke brabander van een Erik de boel komt opzuren met die ranzige frikandellen van hem en je allemaal commando-verhalen gaat vertellen. En dat Iwan zijn lachprogramma dan vastloopt op het moment dat ie net in een grote schaterlachmodus gezet is. En dat Tessa zo hard gaat speenvarkenen dat je doof wordt. En dat Antonnette d'r korte truitje zo krimpt dat d'r bleke pens niet te ontwijken is. En dat Bianca in één van haar zatte buien je probeert te verkrachten 'omdat ze al een week geen sex gehad heeft'. En dat Esmeralda opeens besluit maar geen make-up meer op te doen en eigenlijk net zo lelijk als Tessa blijkt te zijn. En dat......
Ja jongens bedankt hé, ik ga vanavond mooi niet slapen. Bekijk het maar.
Gezallich

En dan denk je dat je wakker wordt, wil je je vriendin wakker maken:

'Puckzzz! Puckzzz! Wordt wakker! Ik heb vreselijk gedroomd!'

Om vervolgens Sylvana naast je te zien liggen want je bent helemaal niet wakker en vraagt ze:

'Vertel me eens, hoe heb je geslapen Jop?'

'Geslapen!? Puckzzz waar ben je!'

'Wie heb je genomineerd?'

'Genomineerd?! Ik wil wakker worden, waar is Puckzzz?! Help!'

'Vertel me dan eens wat je relatie is met Puckzzz? En hoe reageren de andere passagiers hierop?'

Dikke Eric wandeld binnen met 3896578932653 kilo Frikandellen:

'Jongus!!!! Jongus!!!! Ik heb een lekker ontbijtje voor jullie gemaakt! Ericandellen met vette reuzel!!!! Nou gaan we lekkur smikkuluh te deksel! Gezallich!!!!'

In zijn blote poten welliswaar zodat je zn vieze Brabantse loopgraaf-poten stinkend aan treft....

'Ik wil wakker worden!!!!'

Eric: 'Nee joh, je moet lekker frikandellen gaan eten! Te deksel joh, gezallich!!!!'

'Nee! Dat moet ik niet!'

Sylvana: 'Maar wie heb je dan genomineerd? En wat is je motivatie?!'

AAAAAARRRRRRRGGGHHH!!!!

Gezallich!!!!

Grtz,

Meerhoerman.

  donderdag 20 april 2000 @ 22:31:00 #12
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_260083
Ik ga geloof ik maar helemaal nooit meer slapen.

Of misschien wil ik wel voorgoed slapen, ik bedoel, zulke doemscenario's gaan je toch echt niet in de koude kleren zitten.

Je wordt wakker en Sylvana ligt naast je, OH GRUWEL!!!!!

Nee dan nog erger, je wordt wakker naast Erik die je onder bedreiging van een gloeiendhete Erikandel met vettah reuzal dwingt met hem te gaan carnavallen in Brabant 'omdaddah zoow gezallich is'. Of je wordt wakker en je blijkt als enige immuun te zijn voor het allesvernietigende zuur dat Erik zijn zweetpoten verspreiden, zodat je dus alleen met Erik op de wereld over bent en bedwelmt door die geur spontaan de polonaise gaat doen met Erik, en net zo slap gaat ouwehoeren.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gezallich

  donderdag 20 april 2000 @ 22:56:00 #13
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_260084
Lieve Meerhoenman,

Zolang je nog niet droomt over jouw 'favoriet' erik, is er nog niks aan de hand, maar zodra dit wel gebeurd hoop ik dat je hulp gaat zoeken, want dan gaat het echt niet goed met je.

never play games........
pi_260085
Ai MiRRoRMaN,

Ik lees het nu pas, maar dit klinkt zeer alarmerend allemaal! Ga alstjeblieft niet rommelen m.b.v. wat goed bedoelde adviezen van medeposters. Hier rest maar één paardemiddel:

De sofa van Moor

The trick is to keep breathing
pi_260086
MM, om het leven wat draaglijker te maken een tip. Sylvana kun je, net als de Iwan 2.1, gewoon uitzetten. (switch off!!)

Maar wat betreft Erik, ik zou het ook niet weten!!

niet zo gezallich!!

pi_260087
Volgens mij is hier duidelijk sprake van Post-SEKIale depressies. Het gevaar ligt hierin, dat deze om kan slaan in het bekende Jopaziz-syndroom, waardoor een latente en verborgen criminele inslag heimelijk naar voren gebracht wordt. Een rigureus TESSAnt rigiem gekoppeld aan BI-onlogische fitnESs kan mogelijk een oplossing vormen voor eventuele ERICtische storingen.
Indien dit geen remedie vormt spreekt men niet langer van een eenvoudige slaapstoornis, maar van een BUSmettelijke geestverwarrende epidemie, waardoor men polIWANdelende beelden uit het onderbewustzijn naar voren gedrongen krijgt.
Deze ziekte is een afgeleide van het bekende Sbs.

Trouwens "Brrrr Dikke Eric" kan erop wijzen, dat MiRRoRMaN een MiRRoRWoMaN is.

[Dit bericht is gewijzigd door fondaco (Datum 21 April 2000).]

  vrijdag 21 april 2000 @ 01:43:00 #17
2705 cynix
is verdwaald
pi_260088
MiRRoRMaN, dit soort dromen moet je echt serieus nemen hoor!!! De gevolgen kunnen anders niet te overzien zijn. Ik droomde laatst van Aziz in het pitoreske Lelyztad, totdat ik door een brandlucht wakker werd. Ik voelde me helemaal toegetast en ik begon mijn vinger in elk stopcontact te steken, totdat ik een enorme schok kreeg!!!

Toen werd ik pas echt wakker. Door zo'n droom-in-droom ervaring weet je nooit hoeveel 'lagen' diep je bent, snappuwah"kbedoel?

The nightmare continues!!!

pi_260089
Quenda, voor er meer slachtoffers gaan vallen, graag per omgaande een waarschuwingstekst op elke page van dit Forum. Denk ook aan een zin m.b.t. de juridische kant. Zoiets als "de forumleiders aanvaarden geen enkele aansprakelijkheid etc. etc ...."

p.s. ik voel me ook raar vandaag. Godsakke Moor, waar blijf je nou toch!!!

The trick is to keep breathing
pi_260090
Rustig maar <geluid van sirene> hier is-tie al...

Allereerst even de ernstigste patient, MM:

"Eerst was ik op Fok! een zooitje onzin aan het posten toen ik opeens om me heen keek, bleek ik midden in de V & D te staan, in de parfumerie afdeling (die vat ik echt nog steeds niet) waar Bullent me opeens naast me aan het uit leggen was waarom hij de Bus had verlaten."

Zozo...hm... Duidelijk een geval van Iwanen..sterker nog: ik zou haast zeggen: betrekkings-Iwaan, een bekend phenomeen van de buspsychotische staat, veroorzaakt door langdurige blootstelling aan.... enz.

V & D dus, ben je héél zeker, MM., dat er géén "G" vóór die "V" en die "D" stond ? Tja...je moet met alles rekening houden, hè, en voor invloeden, anders dan FOK!, heb ik een speciaal tarief, dus...

OK, parfumerie is duidelijk: de ziel als het 'parfum' van de persoonlijkheid heeft hier duidelijk een diepgaande, doch uiterst subtiele boodschap door te geven, die a.h.w. het bewustzijn binnensijpelt als de verre 'essence' van een onvermoed warenhuis.

Dan Büllent: de politieman: een waarschuwing dus van het gezag, dat uitlegt, waarom de Bus verlaten is. Eén van de grote geheimen des levens, en des Fok!s....
Waarschijnlijk moet MM. dit als de 13e Celestijnse Prophecy vóór zich houden, totdat de commerciële media ons allen tot waanzin hebben gedreven, waarna MM als zoon van de Profeet het verlossende woord uit de rots kan slaan met zijn staf des toorns. Maar dit voor later.

Voor het moment gaat het erom: om je heen te kijken, MM,: laat de subtiele streling van je reukorgaan het roer zijn,
waarmee je je wezen naar alle kanten uitbreidt en de horizon rond maakt. Volgens de Ericsoniaanse therapie is deze woordsla zeer verhelderend, omdat het je denken zal verlammen en zo plaats maken voor de meer intuïtieve quinTessance...

Verder veel sterkte.

In het voorbijgaan een korte blik op patient Arjuno:
"p.s. ik voel me ook raar vandaag"

Vriendschappelijke klap tussen de schouderbladen, en het advies: volle maan net geweest, volop zonne-vlammen de laatste weken, Arjuno: als je je niet raar voelde, zou ik gaan denken dat je ziek was. Dus kop op, knul, niet zeuren, en aan 't werk! 'tIs al duur genoeg met al die WAO-ers.

PS: voor allebei: mochten jullie nog behoefte hebben aan wat ouderwets reguliere hulp on-line surf dan ff naar: http://www.queendom.com/shrink/
(ondergetekende neemt echter geen verantwoording voor evt. opgelopen schade aan geest of lichaam als gevolg van het bezoeken van bovenstaande link)

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 21 April 2000).]

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')