makkelijker misschien wel, maar stabieler weet ik niet. Kwaliteit van het beeld is vast wel beter, maar daar moet je wel meer geld voor over hebben dan een tv tuner met video ingangquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:26 schreef wicked-j het volgende:
dvb-t tune van anysee is dat niet veeel makkelijker en stabieler?
Hm ja, dat is waar. Dan kan ik in de beste kwaliteit tv direct opnemen met mn Media center. Ik ga dat maar eens overwegen, maar 150 euro is toch best veel geld!quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:43 schreef kroegtijger het volgende:
Als je via s-Video gaat werken maak je gebruik van de tuner in je tv danwel van je decoder. Dat betekend dus dat je op je pc het beeld krijgt van je tv; dat kan je eventueel wel weer opnemen en afspelen enzo, maar je gebruikt dus niet de tuner van de kaart.
Dan kan je beter, zoals wicked-j al aangaf, een dvb-t tuner gebruiken; dan ben je onafhankelijk van je tv
goedkopere tip:quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:30 schreef korting het volgende:
[..]
Hm ja, dat is waar. Dan kan ik in de beste kwaliteit tv direct opnemen met mn Media center. Ik ga dat maar eens overwegen, maar 150 euro is toch best veel geld!
Zou je dan echt zoveel goedkoper uit zijn?? volgens mij ontloopt het elkaar niet zoveel namelijk. Softwarematige oplossing is in principe ook niets mis meequote:Op woensdag 17 maart 2010 15:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
goedkopere tip:
Cheapo DVB-T stik / PCI kaart
Smargo USB cardreader
en de rest opvangen in de software?
usb stikkies kosten pak um beet 10~15 euro?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:39 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Zou je dan echt zoveel goedkoper uit zijn?? volgens mij ontloopt het elkaar niet zoveel namelijk. Softwarematige oplossing is in principe ook niets mis mee
Als die stikkies echt zo goedkoop zijn is 't een prima oplossing jaquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
usb stikkies kosten pak um beet 10~15 euro?
Smargo usb reader is 30 ofzo
voor 45~50 euro ben je dan klaar.. ( goed je moet wel ff met software stoeien.)
stukken goedkoper dan die kpn oplossing toch?
voor die 100,- die je bespaard op een Plug n Play optie ( met alle beperkingen er aan toe ) heb ik wel een uurtje klooien over hoor
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:53 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Als die stikkies echt zo goedkoop zijn is 't een prima oplossing jaEn vaak ben je met "eigen" software ook een stuk beter af
ok, 't kost dus echt geen reet meer tegenwoordigquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:54 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8309 oa..
die heb ik al van eBay (7,50 xD) maar wordt niet ondersteund door Media Center. Of heb ik niet genoeg geklootquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:54 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8309 oa..
Volgens mij is mediacenter onafhankelijk wat dat betreft en is 't een driver-probleem dan. Krijg je wel beeld in andere software?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:13 schreef korting het volgende:
[..]
die heb ik al van eBay (7,50 xD) maar wordt niet ondersteund door Media Center. Of heb ik niet genoeg gekloot?
dr was een tool die elke kaart MCE compatible maakt..quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:23 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Volgens mij is mediacenter onafhankelijk wat dat betreft en is 't een driver-probleem dan. Krijg je wel beeld in andere software?
DVB-C is opt moment nog wel leuk via Ziggo enzo.. maar ik denk dat die straks ook UPC gaan volgen..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:17 schreef wicked-j het volgende:
voordeel van die anysee tuner is dat ze ook een versie hebben voor dvb-C en T. dus als je ooit nog eens echt mooi beeld wil hebben (en je niet in het upc gebied zit is dat een optie.
in een anysee tuner kan ook gewoon een smartcard, oftewel geen gehannes met je FTA zenders.
optie 2: en wel iets meer werk: google op dvblink. software kost 23 euro maar is elke euro meer dan waard. je bent wel even bezig met instellen etc..
nope..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:58 schreef korting het volgende:
Ik bedenk me opeens dat we HOPELIJK over 1 jaar glasvezel krijgen hier.
Dan neem ik natuurlijk ook tv via glasvezel!
Maar dan kan ik misschien beter even wachten tot dat zeker is of niet dat dat doorgaat. Er is vast wel een kasstje (van Anysee, of ander merk) dat werkt met tv via glasvezel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |