Afgelopen weekend verlootte Lego 5 van die schepen voor de mensen die in de lego MMO beta spelen.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:41 schreef Mirickle het volgende:
Zitten hier ook mensen met piratenlego? Die nieuwe boot (Imperial Flagship) is wel erg tof. Met 150 euro wel prijzig, maar ik ga `m toch eens bestellen binnenkort
ik heb mijn straatje alweer even afquote:Op woensdag 21 april 2010 17:29 schreef AlmightyArjen het volgende:
Nog iemand aan het bouwen? Ik ben inmiddels in de elektronica-ontwerp-fase terecht gekomen
[ afbeelding ]
Geen mindstorm/labview? Of gaat dat boven het budgetquote:Op woensdag 21 april 2010 17:29 schreef AlmightyArjen het volgende:
Nog iemand aan het bouwen? Ik ben inmiddels in de elektronica-ontwerp-fase terecht gekomen
[ afbeelding ]
Het is veel leuker om het zelf te ontwerpen en daarnaast is mindstorms te beperktquote:Op woensdag 21 april 2010 19:52 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Geen mindstorm/labview? Of gaat dat boven het budget
quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:48 schreef mschol het volgende:
en m'n complete rij:
[ afbeelding ]
2 erbij (de marketstreet en de grand emporium) wordt nog een uitdaging
L-draw ofzo?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:25 schreef mien-moeke het volgende:
Tof topic en toffe projecten.
Heb eens een programma gehad om modellen mee te ontwerpen. Zat een library bij met alle (of iig bijna alle) stenen. Weet alleen niet meer hoe dat heet.
Kan iemand mij hierbij helpen?
Is dat DE kraanwagen van eerst of een remake ?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:09 schreef Niveath het volgende:
Zojuist toch de 8421 kraan aangeschaft![]()
![]()
![]()
Had nog ergens wat geld over, dankzij het niet gaan naar de bekerfinale zondag
Wat vind jij DE kraanwagen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Is dat DE kraanwagen van eerst of een remake ?
Ik ben echt al kai lang opzoek naar kraanwagen
Dat wordt een goeie rib uit je lijf denk ikquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:30 schreef mschol het volgende:
imho, als ik de plaatjes zie, is dat DE kraanwagen...
morgen ga ik DE Millenium falcon kopen... (10179)
ik heb het er wel voor over.. en die rib uit me lijf? eerder een nierquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat wordt een goeie rib uit je lijf denk ik.
Wel een gaaf model maar ietsjes te boven mijn budget.
volgens de advertentie issie ongeopend in doos, 1ste druk met certificaat met uniek nummer...quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:51 schreef bleiblei het volgende:
Lego verkocht em toch ook voor 550 euro?
Als je em voor die prijs MISB kan krijgen heb je een heel nette deal.
Die exclusives gaan hard omhoog nadat Lego ze uit het assortiment heeft gehaald.
Dat is hem inderdaadquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:30 schreef mschol het volgende:
imho, als ik de plaatjes zie, is dat DE kraanwagen...
morgen ga ik DE Millenium falcon kopen... (10179)
* Arjen is blij voor Niveath maar hoopt wel dat Niveath heeft gezien wat voor mooi weer het buiten was vandaag en nog ff naar buiten is gegaan...quote:Op zondag 25 april 2010 13:22 schreef Niveath het volgende:
Jap, ben nu net de stuurinrichting klaar. Wat een techniek al meteen in de eerste 30 stappen. Je maakt het begin van de de techniek voor de stempels en het ingenieuze systeem voor het sturen van meerdere assen. Tot nu toe nog geen moment spijt van deze aanschaf. Ga denk ik zo maar eens verder
Heb hem aangeschaft via marktplaats voor 135 euro zonder doos, maar met bouwbeschrijvingen. Vind dat een zeer nette prijs aangezien de verkoper ook een liefhebber was maar hij had er 2 en deze niet meer nodig. Hij vertelde me dat ik waarschijnlijk een hoop grijze balken over had omdat hij geen zin had gehad om die nog te sorteren, dus hij garandeerde me dat ik eerder dingen over had dan tekort
Kortom, ik kon hem voor 135 echt niet laten gaan aangezien hij ook nog eens 2 dorpen verder op op te halen was![]()
* Crazy-M is jaloersquote:Op zondag 25 april 2010 13:22 schreef Niveath het volgende:
Jap, ben nu net de stuurinrichting klaar. Wat een techniek al meteen in de eerste 30 stappen. Je maakt het begin van de de techniek voor de stempels en het ingenieuze systeem voor het sturen van meerdere assen. Tot nu toe nog geen moment spijt van deze aanschaf. Ga denk ik zo maar eens verder
Heb hem aangeschaft via marktplaats voor 135 euro zonder doos, maar met bouwbeschrijvingen. Vind dat een zeer nette prijs aangezien de verkoper ook een liefhebber was maar hij had er 2 en deze niet meer nodig. Hij vertelde me dat ik waarschijnlijk een hoop grijze balken over had omdat hij geen zin had gehad om die nog te sorteren, dus hij garandeerde me dat ik eerder dingen over had dan tekort
Kortom, ik kon hem voor 135 echt niet laten gaan aangezien hij ook nog eens 2 dorpen verder op op te halen was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |